ngage

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Postby bebi vegeta » 12 Apr 2004, 13:21:10

jah ach, ik krijg die van mij gratis, voor 1 jaar en kreeg er nog 100 euro bij te besteden aan andere dingen!! Eer die nieuwe uit is, verloopt mijn abo weer en dan zie ik wel..... en ik wil niet zeggen dat ik <font color=\"red\">hypocriet</font id=\"red\"> dan wel blind ben...
bebi vegeta
 
Posts: 1268
Joined: 25 Nov 2001, 21:19:26
Location: R'dam

Postby imbert » 12 Apr 2004, 14:11:11

Bij gratis speelt het inderdaad minder een rol,echter als ik er veel geld zou voor moeten dokken.....
imbert
 
Posts: 667
Joined: 02 Sep 2002, 16:59:24

Postby hoofdletterp » 12 Apr 2004, 15:20:53

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door fenix the hunter</i>
<br />Image

tja tja wat moeten we hier nouw van denken?
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Als ze der nou 1 zouden maken die niet kon bellen, maar alleen maar games kon afpselen (en dan met een veel groter scherm) dan zou ik het misschien een beetje aantrekkelijk vinden.
hoofdletterp
 
Posts: 2519
Joined: 29 Oct 2002, 17:39:16
Location: It's thinking...

Postby Evil_cloud » 12 Apr 2004, 15:21:27

Groter scherm = low battery life
User avatar
Evil_cloud
Service Games Crew
 
Posts: 1459
Joined: 19 Oct 2003, 17:14:25
Location: Belgium

Postby Drax » 12 Apr 2004, 15:30:32

Komend weekend is er een Ngage pers presentatie in parijs. Daar wordt hoogstwaarschijnlijk het vervolg van de eerste Ngage aangekondigt... Maar goe ddat laat ik jullie nog we weten,..
Drax
 
Posts: 4400
Joined: 05 May 2001, 16:08:37
Location: Ede

Postby samba de amigo » 12 Apr 2004, 22:14:17

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door imbert</i>
<br />offtopic: dat de opvolger nu al aangekondigd is,lijkt mij PERSOONLIJK geen goed teken,bovendien zou ik me flink genaaid voelen, maar goed <b>sommige lui zijn of hypokriet of blind[:D]</b>.

Ach ja ieder heeft zijn mening
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

OMFG?
Dat ding kostte 99 eurie, en dan heb je games/organiser/mp3speler/telefoon, 99€ is een belachelijk lage prijs. En spoort/spoorde veel mensen aan tot het kopen van dit ding.
Ik vind jou opmerking echt niet kunnen, en tbh van een erg laag niveau.

Daarnaast laat je in 2 posts blijken dat je geen fan van de n-gage bent. Dit topic lijkt me bedoeld voor ngage gebruikers of mensen die interested zijn in de ngage dus zulke opmerkingen kan je imo voor je houden. Ten 2e je maakt gewoon nog een post waarin je laat blijken dat ngage sucked (ie ngage 2 \"fukk ding\" flopt blablabla). Imo verpest je het topic hiermee.

-sda
samba de amigo
 
Posts: 691
Joined: 28 Aug 2001, 13:40:52

Postby bebi vegeta » 12 Apr 2004, 22:26:19

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door bebi vegeta</i>
<br />Oke maar dit MOEST DUS GEEN MENINGS topic worden.

Reageer hier alleen met leuke info, en kappen nou met de lange discussies
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Even een zeer inteligent persoon quoten [:D], ik heb netjes gevraagd om in dit topic dus geen meningen te plaatsen. En mocht je dat toch doen, WIJ ZIJN ER NIET IN GEINTERESEERD
bebi vegeta
 
Posts: 1268
Joined: 25 Nov 2001, 21:19:26
Location: R'dam

Postby samba de amigo » 12 Apr 2004, 22:43:30

[;)]
Kon het niet laten om er dieper op in te gaan
samba de amigo
 
Posts: 691
Joined: 28 Aug 2001, 13:40:52

Postby Xizor » 13 Apr 2004, 07:21:01

de NGage2 klinkt mij wel interessant in de oren... wellicht als volgend jaar mijn abbo afloopt dat ik hem kies icm verlenging van mijn huidige abbo ofzo [:)], maar eerst eens zien hoe hij gaat lopen [:)]
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby imbert » 13 Apr 2004, 08:40:27

Daarom staat er ook MENING[Als hyper intellegente persoon zou je dat moeten weten[:D]]


KORTOM:NIET REAGEREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:)]

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">Ik vind jou opmerking echt niet kunnen, en tbh van een erg laag niveau.<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Met alle respect voor de rest,maar dat je hierop reageert,zegt al genoeg over je eigen niveau,mijn posts zijn totaal niet bedoeld om mensen aan te vallen,btw ik val de Ngage niet eens aan. Ik vind het alleen zeer triest dat Nokia nu al met een opvolger komt,terwijl bv de GBA of andere spelletjesconsoles dit na lange tijd doen en dus niet op korte termijn. Je naait met dit soort acties niet alleen jezelf maar ook de consument, en ja ik vind mensen die hier intrappen enerzijds hypocriet of blind gedrag vertonen. En dan kan meneer de proffesor lekker oppervlakkig boos worden omdat hij denkt dat zijn lievelingapparaat beledigd wordt. Je doet je best maar,het enige wat je doet is jezelf nog een keer voor aap te zetten.


btw 99 EURO GOEDKOOP? dude jij bent duidelijik zo\'n persoon die 10 euro weggeeft alsof het 5 GULDEN is, En kom a.u.b niet met de velen opties die de ngage bied, [hint voor de proffesor: dan kom je weer bij een oude discussie]

Ik ben dan wel niet zo positief over n-gage,maar ben wel positief gesteld tegenover nokia,heb zelf een nokia 8910,ben er zeer tevreden, deze stap had voor mij nokia niet hoeven te maken.

Het is toch duidelijk dat als je nu al met een opvolger komt,dat er iets in de verkoop niet goed gaat,maar goed DAT IS MIJN MENING.
imbert
 
Posts: 667
Joined: 02 Sep 2002, 16:59:24

Postby imbert » 13 Apr 2004, 08:41:17

laat we deze discussie sluiten,dit kan nooit de bedoeling geweest zijn van de editor van dit topic. Mijn excuses hiervoor,het is nooit de bedoeling geweest om mensen op te hitsen,samba de amigo echter blijkbaar wel. Mensen dom noemen wanneer ze het niet met zijn standpunten eens zijn, maar goed hierbij laat ik het.
imbert
 
Posts: 667
Joined: 02 Sep 2002, 16:59:24

Postby Xizor » 13 Apr 2004, 08:49:11

@imbert en de rest:

Niet uitdagen of reageren; on-topic blijven, anders delete ik de reacties of ben ik genoodzaakt het topic te sluiten...
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby samba de amigo » 13 Apr 2004, 09:27:46

*kuch
samba de amigo
 
Posts: 691
Joined: 28 Aug 2001, 13:40:52

Postby jaikben » 13 Apr 2004, 10:49:26

Ik persoonlijk vind het ook wel een lichtelijke \"naaistreek\" van nokia dat ze nu al een nieuw model uitbrengen en dat de huidige n-gage al 5 maanden geen nieuwe games heeft gekregen, godverdomme het verkooppunt voor nokia was de games maar 5 maanden lang is er niks utigekomen GRRGRGERGRGrgrgr
jaikben
 
Posts: 720
Joined: 06 Jul 2001, 12:44:56

Postby Donny K. » 13 Apr 2004, 12:16:44

Weet je wat? Laten we dit topic maar sluiten en opnieuw beginnen. Het is erg irritant om tussen al die discussies en meningen door nog de belangrijke posts te lezen. (ondanks dat er al meedere keren is aangegeven dat men geen meningen moest posten, Ik ben geen grote ps2 fan, maar zie je mij posten in het playstation forum dat het een \"fukk\" ding is? Over hypocriet gesproken...)
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

PreviousNext

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group