ngage

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

ngage

Postby jaikben » 02 Mar 2004, 12:22:17

hey donny jij hebt ook een ngage toch misschien heb je nog leuke \"backup\" applicaties voor mij ?

Gr
jaikben
 
Posts: 720
Joined: 06 Jul 2001, 12:44:56

Postby Donny K. » 03 Mar 2004, 19:59:05

Ik denk niet dat dat dingen zijn die we hier op het forum kunnen bespreken [:)]
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby jaikben » 03 Mar 2004, 20:55:03

jaikben
 
Posts: 720
Joined: 06 Jul 2001, 12:44:56

Postby bebi vegeta » 21 Mar 2004, 14:11:38

Donny, of iemand anders, ik ben van plan om een n-gage aan te schaffen raden jullie mij dit aan of af??

Ook zoek ik mij al dagen rot naar Home-brews

ik besloot overigens dit topic nieuw leven in te blazen ipv een nieuw topic te openen
bebi vegeta
 
Posts: 1268
Joined: 25 Nov 2001, 21:19:26
Location: R'dam

Postby RMW » 22 Mar 2004, 20:22:52

-
Last edited by RMW on 28 Sep 2014, 21:24:25, edited 1 time in total.
RMW
 
Posts: 2008
Joined: 02 May 2001, 20:38:36

Postby bebi vegeta » 22 Mar 2004, 20:31:54

jah dacht het wel, heb zelfs gelezen over SNES emulatoren. Alleen bij die liep het geluid niet soepel dacht ik.

BTW hangt donny niet zoveel meer rond op dit forum ??
bebi vegeta
 
Posts: 1268
Joined: 25 Nov 2001, 21:19:26
Location: R'dam

Postby jaikben » 23 Mar 2004, 13:51:00

@baby vegita:

Ik zal een n-gage niet snel aanraden of je moet echt geintresseerd zijn in een mobiele telefoon waarmee je gewoon veel kunt doen, er zitten zowel voor als nadelen aan de foon. Als je iets meer geld te besteden hebt dan zou ik gewoon gaan voor de 6600 waar je alle ngage spellen gewoon op kunt spelen via de mmc. er zijn zelfs andere merken telefoons die ngage spellen kunnen afspelen, gewoon ff nakijken of de telefoon draaid op het zogenaamde \"symbian\". Zelf ben ik erg tevreden over de foon lekker gamen overal, maar ook hier zit een nadeel aan er zijn opdit moment maar een beperkt aantal spellen beschikbaar en dit aantal zal zo 1/2/3 niet snel groeien, tevens is de ngage2 min of meer aangekondigd men verwacht dat deze rond kerst uit zal komen. Persoonlijk ben ik erg tevreden, je kunt films kijken/mp3 afspelen/ radio luisteren/routeplanners noem maar op en het is ervoor.

@RMW: De nes emu heb ik nog niet geprobeerd de gameboy emu daarintegen werkt goed maar niet perfect spellen lopen op ongeveer 90% van de normale snelheid
jaikben
 
Posts: 720
Joined: 06 Jul 2001, 12:44:56

Postby Hellboy » 23 Mar 2004, 19:36:07

Als je van plan bent om op de NGage2 te wachte zou ik daarvan afstappe....

Volgend jaar in het begin komt de strijd los. GSM gaat eruit -> WiMaX en UMTS kome eraan... Totaal nieuw netwerk.... :)

In Japan zijn ze al bijna aan het begin van een nieuw tijdperk.. NTT DoCoMo Had volgenz eenz via UMTS het voor elkaar gekrege om 700 MB per seconde te downloadE?! Insane!! ;)

Ben je van plan om de nieuwe technologie op de voet te volge zou ik nu een leuk toestelletje kope voor niet al te veel knake... :) Volgend jaar word het egt lache! :D

KPN heeft er inmiddels al iets van 1.4 miljard euro ingestopt in UMTS!
User avatar
Hellboy
 
Posts: 2794
Joined: 14 Apr 2002, 21:06:25
Location: Haarlem

Postby Donny K. » 23 Mar 2004, 20:33:57

Bebi Vegeta, Gewoon doen. De N-gage is vooral nu supergoedkoop. Voor 199 euro heb je d\'r al eentje (Los, met 15 euro beltegoed) Of gratis met een 1 jarig telfort abonnement voor 20 euro per maand. De 6600 is ook een leuk ding, maar die kost ruim twee keer zo veel en kan ook nog eens minder. Ok je kan met truukjes N-gage spellen spelen, maar het speelt niet echt lekker met zo\'n klein joysticky en de knoppen zitten op de \"verkeerde\" plek waardoor je \'m krampachtig moet vasthouden als je een beetje lekker wil gamen. Daarnaast heeft de N-gage een ingebouwde mp3 speler en Radio (beide stereo, ook iets wat de 6600 mist, deze heeft geen stereo, je kan wel een mp3 player downloaden voor de 6600 maar dan heb je nog steeds geen stereo geluid, erg jammer.)

Ik ben niet anti 6600 maar als ik mijn aankoop (N-gage) vergelijk met die van een collega (6600) hebben wij beide het gevoel dat ie genaaid is. Niet alleen moet je alle kabels (usb,handsfree etc) los kopen voor de 6600 terwijl je die bij de N-gage er gratis bijkrijgt. Je krijgt zelfs meer kabels die je waarschijnlijk in de eerste instantie niet eens zal gebruiken (stereo line-in kabel zodat je muziek in stereo kan opnemen in mp3/aac formaat. En een converter zodat je je normale koptelefoon kan aansluiten op je N-gage [AANRADER]) Kortom je krijgt zoveel meer voor zoveel minder geld. Bovendien vind ik de 6600 een stap terug terwijl hij toch nieuwer is. Mono ipv stereo (Ja ik blijf er op hameren want dat vind ik echt heel vaag en fout) Geen mp3 ondersteuning, geen radio en toch duurder [:(]

Wat homebrew software betreft is er nu echt veel te vinden. Men heeft het symbian OS nu lekker door en daardoor komt er nu veel vette stuff uit. Ik heb vorig weekend een Divx/Xvid player gevonden voor de N-gage. Dat kijkt ff wat lekkerder film dan die standaard realplayer. 100% full screen en je kan het beeld kantelen voor widescreen films [^] en het loopt nog allemaal vloeiend ook. Daarnaast heb ik Mame voor de N-gage. Veel spellen lopen nog wat aan de trage kant (70% snelheid) Maar d\'r zijn ook spellen die al 100% lekker lopen.

Het spellenaanbod was in het begin nogal langzaam, maar dat komt nu echt lekker op gang, hier een klein lijstje van wat wij de volgende maanden mogen verwachten:

Marcel Desailly Pro Soccer
Sega Rally Championship
Ashen [VETTE FPS DIE NOG STOERDER SCHIJNT TE ZIJN DAN RED FACTION]
Bomberman
Crash Nitro Kart2004
Operation Shadow
Requiem of Hell [VETTE RPG]
The Sims™ Bustin’ OutQ2 2004
Tiger Woods PGA Tour® 2004
Tom Clancy’s Ghost Recon: Jungle Storm
Worms
Alien Front
Pathway to Glory
Pocket Kingdom [Vette online multiplayer game!!!]
Virtua Cop
WWE

And still growing [:)]

Daarnaast zijn er natuulijk ook nog een heleboel gratis/homebrew symbian spellen waarvan sommige ook echt leuk zijn en lekker speelbaar.

Kortom. Gewoon halen die N-gage! Ik ben er in elk geval zeer over te spreken en ik verveel mij nooit meer in de trein. Ik luister m\'n mp3\'s en radio, of ik speel een spel, kijk een film. Heb altijd m\'n notities en agenda bij me. En sowiezo m\'n favoriete foto\'s die ik graag aan iedereen laat zien. Daarnaast gebruik ik \'m ook als \"usb stick\" Dankzij de usb kabel die je d\'rbij krijgt kan je d\'r ook normale data op zetten. En als ik de kabel niet bij mij heb, stamp ik het allemaal door via bluetooth.

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">
ik heeft ook een n-gage.. maar werkt een NES emulator ook wel een beetje fatsoenlijk?
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Ik heb gelezen dat er een nieuwe versie uit is die stukken beter is dan de huidige. Ik heb \'m zelf nog niet getest, voorlopig ben ik zoet met Insector X, Tiger heli, Pooyan, Ghosts and Goblins, Green beret en Lode runner op m\'n Mame Emu [:P]

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">
BTW hangt donny niet zoveel meer rond op dit forum ??
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Ow jawel hoor. Ik heb het alleen de laatste tijd zo druk dat ik het forum alleen ff vluchtig doorlees en niet zoveel meer post. Afstuderen + 20 uur bijbaan per week = Erg weinig vrije tijd [:(]
En aangezien ik meestal de tijd neem om iets te posten, doe ik dat de laatste tijd dus ff wat minder. Maar goed, daar komt binnenkort verandering in aangezien ik weer single ben [:(][:)] en die vrijgekomen tijd kan besteden achter de PC/DC (Oh my goodness, dat klinkt best wel NERD achtig [:P] ) Zo en nu ga ik naar bed. Morgen weer om 05:15 opstaan.

[Edit]Typos + een kleine toevoeging[/edit]
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby bebi vegeta » 23 Mar 2004, 21:29:30

Je kunt wel zien dat jij er je tijd voor neemt zeg, pfffoehh wat een verhaal. Ik was al van plan hem te helen maar nu komt daar niets meer tussen... Heb je email of msn, dan kan ik je nog mailen met vragen zodra ik heb heb. Ik mag volgende maand (ergens in het begin verlengen) dus dan gaat ik hem waarschijnlijk halen... (hoop ik)
bebi vegeta
 
Posts: 1268
Joined: 25 Nov 2001, 21:19:26
Location: R'dam

Postby RMW » 23 Mar 2004, 21:53:03

-
Last edited by RMW on 28 Sep 2014, 21:26:01, edited 1 time in total.
RMW
 
Posts: 2008
Joined: 02 May 2001, 20:38:36

Postby Hellboy » 23 Mar 2004, 22:25:05

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"> En wanneer iemand tegen me zegt dat het gewoon een lompe telefoon is, is dat 9 van de 10 keer een ondoordachte kortzichtige opmerking. Eigenlijk is het amper een telefoon, je kan hem nog beter typeren als een \"gamedeck met telefoon\" dan andersom. <hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Men zegd dat omdat er Nokia opstaat.. Nokia = GSM... duz jah, simpele beredenering! :)
User avatar
Hellboy
 
Posts: 2794
Joined: 14 Apr 2002, 21:06:25
Location: Haarlem

Postby Speedy » 23 Mar 2004, 22:29:26

Hij is ook groot ... damn wat een apparaat, is wat voor mensen die hun telefoon niet in hun broekzak doen (of skater broeken hebben). Wil er wel een voor de functies (MP3, gamen) dat is echt wel imposant, maar als telefoon is hij voor mij onbruikbaar in ieder geval. Dus maar even wachten tot je ze voor een euro of 75 bij een prepaid pakketje krijgt en de games voor 5 euro in de uitverkoop liggen [;)]
User avatar
Speedy
 
Posts: 768
Joined: 17 Feb 2004, 19:45:54

Postby Donny K. » 24 Mar 2004, 07:23:23

Ik zit nu op m\'n werk dus ik houd het kort. Maar ik zag vandaag dat de Media Markt aan het stunten is met mobieltjes. De N-gage is daar te halen voor 99 euro inclusief 15 euro beltegoed en simlockvrij(!!!)Dat is echt een extreem koopje.

N-GAGE VOOR 99 EURO! HALEN!!!!

Rmw en bebi vegeta, Ik antwoord jullie vanmiddag. Ik moet nu weer aan het werk.
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby jaikben » 24 Mar 2004, 08:43:19

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Donny K.</i>
<br />Bebi Vegeta, Gewoon doen. De N-gage is vooral nu supergoedkoop. Voor 199 euro heb je d\'r al eentje (Los, met 15 euro beltegoed) Of gratis met een 1 jarig telfort abonnement voor 20 euro per maand. De 6600 is ook een leuk ding, maar die kost ruim twee keer zo veel en kan ook nog eens minder. Ok je kan met truukjes N-gage spellen spelen, maar het speelt niet echt lekker met zo\'n klein joysticky en de knoppen zitten op de \"verkeerde\" plek waardoor je \'m krampachtig moet vasthouden als je een beetje lekker wil gamen. Daarnaast heeft de N-gage een ingebouwde mp3 speler en Radio (beide stereo, ook iets wat de 6600 mist, deze heeft geen stereo, je kan wel een mp3 player downloaden voor de 6600 maar dan heb je nog steeds geen stereo geluid, erg jammer.)

Ik ben niet anti 6600 maar als ik mijn aankoop (N-gage) vergelijk met die van een collega (6600) hebben wij beide het gevoel dat ie genaaid is. Niet alleen moet je alle kabels (usb,handsfree etc) los kopen voor de 6600 terwijl je die bij de N-gage er gratis bijkrijgt. Je krijgt zelfs meer kabels die je waarschijnlijk in de eerste instantie niet eens zal gebruiken (stereo line-in kabel zodat je muziek in stereo kan opnemen in mp3/aac formaat. En een converter zodat je je normale koptelefoon kan aansluiten op je N-gage [AANRADER]) Kortom je krijgt zoveel meer voor zoveel minder geld. Bovendien vind ik de 6600 een stap terug terwijl hij toch nieuwer is. Mono ipv stereo (Ja ik blijf er op hameren want dat vind ik echt heel vaag en fout) Geen mp3 ondersteuning, geen radio en toch duurder [:(]
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Ok, de 6600 heeft geen stereo mp3/radio, nu moet je je eigen afvragen hoe vaak je die gebruikt, dit is natuurlijk vooral persoonlijk, dus een afweging is natuurlijk puur persoonlijk, de ngage heeft geen camera waarmee je foto\'s/ filmpjes kutn maken, de 6600 heeft een 64.000 kleuren scherm, met de 6600 kun je VEEL makkelijker bellen etc.etc.

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">
Wat homebrew software betreft is er nu echt veel te vinden. Men heeft het symbian OS nu lekker door en daardoor komt er nu veel vette stuff uit. Ik heb vorig weekend een Divx/Xvid player gevonden voor de N-gage. Dat kijkt ff wat lekkerder film dan die standaard realplayer. 100% full screen en je kan het beeld kantelen voor widescreen films [^] en het loopt nog allemaal vloeiend ook. Daarnaast heb ik Mame voor de N-gage. Veel spellen lopen nog wat aan de trage kant (70% snelheid) Maar d\'r zijn ook spellen die al 100% lekker lopen.

Het spellenaanbod was in het begin nogal langzaam, maar dat komt nu echt lekker op gang, hier een klein lijstje van wat wij de volgende maanden mogen verwachten:

Marcel Desailly Pro Soccer
Sega Rally Championship
Ashen [VETTE FPS DIE NOG STOERDER SCHIJNT TE ZIJN DAN RED FACTION]
Bomberman
Crash Nitro Kart2004
Operation Shadow
Requiem of Hell [VETTE RPG]
The Sims™ Bustin’ OutQ2 2004
Tiger Woods PGA Tour® 2004
Tom Clancy’s Ghost Recon: Jungle Storm
Worms
Alien Front
Pathway to Glory
Pocket Kingdom [Vette online multiplayer game!!!]
Virtua Cop
WWE

And still growing [:)]

Daarnaast zijn er natuulijk ook nog een heleboel gratis/homebrew symbian spellen waarvan sommige ook echt leuk zijn en lekker speelbaar.

Kortom. Gewoon halen die N-gage! Ik ben er in elk geval zeer over te spreken en ik verveel mij nooit meer in de trein. Ik luister m\'n mp3\'s en radio, of ik speel een spel, kijk een film. Heb altijd m\'n notities en agenda bij me. En sowiezo m\'n favoriete foto\'s die ik graag aan iedereen laat zien. Daarnaast gebruik ik \'m ook als \"usb stick\" Dankzij de usb kabel die je d\'rbij krijgt kan je d\'r ook normale data op zetten. En als ik de kabel niet bij mij heb, stamp ik het allemaal door via bluetooth.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Wat betreft de symbian apps, die zijn er al vanaf de 7650, de xvid speler is op alle symbian telefoons af tespelen dus NIEt specifiek voor de Ngage, jij laat het wel zo overkomen. Tevens zijn er genoeg symbian apps te vinden maar een klein gedeelte hiervan heeft een hoge kwaliteit.

Emama werkt dus ook op alle symbian telefoons bij deze emu lopen alleen de echte oude spellen 100% spellen als ms.pacman, leuk voor de \"echte\" retro fan maar de gemiddelde gamer zal het niet lang kunnen intreseren.

De lijst met spellen die jij opnoemt zijn inderdaad aangekondigd maar je moet je eigen toch echt afvragen welke spellen de moeite waard worden?? als jij kijkt naar de eerste releases dan zitten daar maar weining goede ( orginele ) spellen tussen. Tevens is die lijst groter dan het aanbod wat er nu kwa spellen verkrijgbaar is. Ook zijn er naast al die spellen verder niks nada aangekondigd. ( voorspeld veel goeds? )

De symbian homebrew games ? Welke? Diegene die goed zijn kosten $$ maar zijn wederom op alle symbian foons af tespelen dus NIEt specifiek op de Ngage.

film kijken is een leuke optie maar er zijn maar weinig mensen die anderhalf uur lang op zown klein schermpje een film kunnen/ willen volgen.

ook wel leuk van nokia is dat ze wel een usb kabel erbij geven maar dat de nokia PC-suite alleen compitable is met de een bluetooth apdapter ( natuurlijk apart te kopen ).

nogmaals ik heb zelf een ngage en ben er tevrden over maar het is zeker niet de beste telefoon die op dit moment beschikbaar is er zijn betere met precies dezelfde zoniet mee opties.

EDIT: DONNY pandemonium is hier nog te koop in den bosch kijk ff op http://www.maastelecom.nl misschien dat ze het spel ook opsturen ?

oh ja probeer eens te bellen met je ngage zo ziet dat eruit:

Image
jaikben
 
Posts: 720
Joined: 06 Jul 2001, 12:44:56

Next

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 20 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group