Wha! James Bond 007: Everything or Nothing is TOP!

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Wha! James Bond 007: Everything or Nothing is TOP!

Postby flea » 29 Feb 2004, 01:48:28

Damn, deze game donderdag gehaald en was toch een klein beetje bang weer een tegenvaller ala Nightfire/Agent Under Fire te zijn... nou... NIET DUS!

Deze game is echt supervet, althans, dat vind ik dan! Agent Under Fire en Nightfire waren magere FPS\'en die in mijn ogen zeer simpel afgewerkt leken, er miste heel wat aan de gameplay.

Ben blij dat ze van EoN een 3rd person gemaakt hebben. Het komt meer als de echte bondstijl over en de vuurgevechten zijn erg cool! Het knokken vind ik ook erg gaaf gedaan! Vooral wanneer een vijand wegrent en je rent achter hem aan en je trapt volop hard in zijn knieholte (Zie je in vette slo-mo) en dan zijn nek breekt, prachtig!

Ook de AI is erg kick gedaan! Vijanden schuilen weleens achter muurtjes e.d. en probere je genadeloos te kille, maar je kan als je goed mikt hun klauwen verrot schieten of het wapen wegknalle... erg cool gedaan!

Ook had ik eens dat ik een vijand neergeschote had en dat een ander naar hem toe ging om zijn wapen te pakken, ook leuk gedaan, helaas hield die vijand het niet meer lang vol [:P] En er zijn nog meer coole dingen op te merken.

Ik merk in deze game duidelijk weer DE 007-sfeer! Geweldige cutscenes (mooie grfx gemeng met supervette muziek en de ECHTE stemmen) en gewoon ala bond sneaken, gadgets, vette vuurgevechten enz.
Als je recht door loopt en denkt iedereen neer te knallen, vergeet het maar... dan leg je zo het loodje...

Ook de auto/heli levels zijn gaaf gedaan, ook kennelijk nog motor rijden, maar daar ben ik nog nie aan toegekomen (althans nog niet gedaan). Maar de auto/heli levels waren zeer goed te doen.

Ook nog net multiplayer gedaan, enkel de co-op, die bestond uit ieder een persoon (personen uit het spel denk ik, kon geen bond kiezen, ben ze zelf nog nie in het vehraal tegengekomen waar je uit kon kiezen) en die was echt heel erg vet gedaan, grote vuurgevechte weer en ook teamwork. Je volgt missies die buiten de singleplayer vallen, erg gaaf gedaan. Moet de andere modes nog checken.

Mja, ik kan zo nog ff doorlullen, maar met gevarieerde vette gameplay, zeer goed verzorgde grfx, geweldige sound en naar mijn mening een hoge replay value (de levels zijn zeer leuk om over te doen, wat ik nu gezien heb) en het is gewoon erg gaaf!

Must-have voor de 007-fans, en voor de actiemensen is dit zeker ook een game die je misschien moet aanschaffen, ik ben iig blij verrast! Ik geef, van wat ik nu gespeeld heb, het spel een dikke 9!


edit: ik heb trouwens de xboxversie, weet nie hoe de anderen zijn...
User avatar
flea
Vlooienbunker
 
Posts: 997
Joined: 13 Jun 2001, 21:39:45
Location: Netherlands

Postby Xizor » 29 Feb 2004, 10:00:56

ik had idd ook al begrepen dat men positief was over deze titel; is wellicht toch het aanschaffen waard [:)]
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby Evil_cloud » 29 Feb 2004, 10:57:26

Ik vrees wel voor Goldeneye 2... :x
User avatar
Evil_cloud
Service Games Crew
 
Posts: 1459
Joined: 19 Oct 2003, 17:14:25
Location: Belgium

Postby Appie » 29 Feb 2004, 13:07:17

Een Bond game die beter is dan Goldeneye moet ik nog steeds tegenkomen.
En deze game is 3rd person? Bah! Maar goed zal hem eens proberen.


<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Evil_cloud</i>
<br />Ik vrees wel voor Goldeneye 2... :x
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
??????????????????
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby flea » 29 Feb 2004, 13:11:22

bij 3rd person moet je niet gelijk bah zegge want hierin is het erg goed gedaan, vele malen beter dan ea\'s 1st person 007 games

edit: ik zei in mijn 1e post dat ik nog geren motor gereden had, maar ik deed het 1e auto-level ff net weer, maar daar kon je 2 wegen kiezen in het begin (nog lopende) , naar links is auto, pad naar rechts gaat naar de motor! dus op 2 manieren te spelen! echt kickuh!!!
User avatar
flea
Vlooienbunker
 
Posts: 997
Joined: 13 Jun 2001, 21:39:45
Location: Netherlands

Postby imbert » 29 Feb 2004, 13:21:56

maar niet beter dan goldeneye of pd,ik vrees ook voor ea\'s plannen om goldeneye 2 te maken,laat dat maar aan rare over.

Deze game lijkt me wel vet,maar is uitproberen
imbert
 
Posts: 667
Joined: 02 Sep 2002, 16:59:24

Postby flea » 29 Feb 2004, 13:34:55

beter dan goldeneye... dat zeg ik niet, maar wel 1 na beste bondgame

voor deze generatie vind ik goldeneye niet echt veel fun meer, gedateerd en ja, het speelt niet meer super, vind ik dan, ben blij dat er dus weer een heerlijke bondgame is!
User avatar
flea
Vlooienbunker
 
Posts: 997
Joined: 13 Jun 2001, 21:39:45
Location: Netherlands

Postby imbert » 29 Feb 2004, 13:43:04

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">beter dan goldeneye... dat zeg ik niet, maar wel 1 na beste bondgame<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

klopt maar ik zeg dat het niet in de buurt komt van Goldeney en PD,maar wel een goede tweede plaats, als ik het in ieder geval hoor van jou, mooi dan moet
imbert
 
Posts: 667
Joined: 02 Sep 2002, 16:59:24

Postby flea » 29 Feb 2004, 13:48:25

heb er nu al uuuuuren opzitte en heb ruim 10 levels gehad... (MI6-training en MI6-intermezzo\'s niet meegeteld) en er zijn er iets van 27 ofzo? (angezien je 27 platina kan hale) dus ja, nu lekker karren weer! [:)]
User avatar
flea
Vlooienbunker
 
Posts: 997
Joined: 13 Jun 2001, 21:39:45
Location: Netherlands

Postby Appie » 29 Feb 2004, 19:40:16

Tomorrow Never Dies was ook 3rd person daarom zei ik in de eerste plaats al \"bah\".
Aangezien het daarin niet echt geweldig was, heb ik hier dus geen goede hoop voor.

En Goldeneye vandaag de dag is idd zwaar gedateerd kwa graphics.
Maar die multi (en solo) is en blijft een classic.

We zullen eens kijken naar deze game of die waardig is voor een 2de plaats in de Bond game reeks in mijn boekje.
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby flea » 29 Feb 2004, 21:41:41

oja... TND had ik al snl vergete, denk dat ik um 1 x heb gespeeld en snel wilde vergete... ben nu al weer wat verder met EoN en beloof er nog de grootste lol mee, alleen bij alle levels zowat moet ik nog een hoop 007-momenten ontdekke (van die speciale acties die je kan maken) iig al erg gave tegen gekomen!
User avatar
flea
Vlooienbunker
 
Posts: 997
Joined: 13 Jun 2001, 21:39:45
Location: Netherlands

Postby Sen » 01 Mar 2004, 07:00:52

Tja ik weet ook niet wat ik moet denken over de game. Ik heb in de eerste instantie dezelfde reactie als Appie, bah 3rd person... Eigenlijk heb ik veel liever 1rst person, maar dan moeten ze het wel goed doen. Ik zag de game gisteren op het matige programma Gammo, ik vond het er leuk uitzien, maar was niet echt overtuigd.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby flea » 01 Mar 2004, 13:06:03

mja, tis maar waar je van houd, tegenwoordig ben ik 1st person een beetje beu... maar ja...

trouwens eindelijk geen ruimtemissies (of iets soortgelijks) in EoN (althans, in het boekje staat alleen egypte, peru, new orleans, moskou) want die vond ik altijd slecht en enorm saai in eerdere bondgames
User avatar
flea
Vlooienbunker
 
Posts: 997
Joined: 13 Jun 2001, 21:39:45
Location: Netherlands

Postby NiGHTS » 01 Mar 2004, 15:10:45

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door imbert</i>
<br /><blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">beter dan goldeneye... dat zeg ik niet, maar wel 1 na beste bondgame<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

klopt maar ik zeg dat het niet in de buurt komt van Goldeney en PD,maar wel een goede tweede plaats, als ik het in ieder geval hoor van jou, mooi dan moet
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

de baas van EA begint nou wel grappig te worden, hij zei pas in een ineterview over de N-Gage: \"When I picked that thing up I knew it was a dog - it just feels stupid.\" [:D]

Maar dit zal best wel de 2e beste Bond game zijn, zo moeilijke taak was dat immers ook niet.
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

Postby Appie » 01 Mar 2004, 15:49:46

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">Maar dit zal best wel de 2e beste Bond game zijn, zo moeilijke taak was dat immers ook niet.<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Hahaha so fuckin\' true!
[:D]
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Next

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group