Wha! James Bond 007: Everything or Nothing is TOP!

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Postby James Bond » 01 Mar 2004, 19:09:43

Everything or Nothing vind ik verrassend goed. Er is zelfs een gehele cast dit maal opgetrommeld.

Als 007-liefhebber vond ik alleen Goldeneye een hele goede game. Tomorrow Never Dies was eigenlijk zelfs een beetje een dieptepunt voor het 007-genre. The World is not Enough was best nog een redelijke game, maar met Agent Under Fire en Nightfire sloeg EA geheel de plank mis.

Everything or Nothing speel je vanuit de derde persoon en dat is best gewaagd aangezien Tomorrow Never Dies een ongelofelijke slechte game was, mede door de 3rd person. EA heeft in Everything or Nothing echter een hoop verbeterd. De controls zijn perfect, de actie is mooi uitgevoerd.

Wat vooral opvalt is dat de game enorm afwisselend is. Daarnaast is Jaws in deze game eindelijk ook echt van de partij als tegenstander. Een leuke afwisseling. En die afwisseling zit ook in de actie.

Minpuntje zijn de FMV-filmpjes, de lopen niet echt vloeiend terwijl de ingame-filmpjes prachtig zijn. Maar dit wordt goed compenseerd door een erg goede speelbaarheid.

Een verrassende game van EA, die eindelijk is een echte waardige, en vooral een goed speelbare Bondgame kunnen afleveren.
User avatar
James Bond
 
Posts: 682
Joined: 15 May 2001, 16:17:39
Location: Netherlands

Postby koekiemonster » 01 Mar 2004, 19:27:57

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door James Bond</i>
<br />Everything or Nothing vind ik verrassend goed. Er is zelfs een gehele cast dit maal opgetrommeld.

Als 007-liefhebber vond ik alleen Goldeneye een hele goede game. Tomorrow Never Dies was eigenlijk zelfs een beetje een dieptepunt voor het 007-genre. The World is not Enough was best nog een redelijke game, maar met Agent Under Fire en Nightfire sloeg EA geheel de plank mis.

Everything or Nothing speel je vanuit de derde persoon en dat is best gewaagd aangezien Tomorrow Never Dies een ongelofelijke slechte game was, mede door de 3rd person. EA heeft in Everything or Nothing echter een hoop verbeterd. De controls zijn perfect, de actie is mooi uitgevoerd.

Wat vooral opvalt is dat de game enorm afwisselend is. Daarnaast is Jaws in deze game eindelijk ook echt van de partij als tegenstander. Een leuke afwisseling. En die afwisseling zit ook in de actie.

Minpuntje zijn de FMV-filmpjes, de lopen niet echt vloeiend terwijl de ingame-filmpjes prachtig zijn. Maar dit wordt goed compenseerd door een erg goede speelbaarheid.

Een verrassende game van EA, die eindelijk is een echte waardige, en vooral een goed speelbare Bondgame kunnen afleveren.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

De Bond is back!!! [:)]
koekiemonster
 
Posts: 930
Joined: 09 May 2001, 15:10:32
Location: Mongolia

Postby flea » 01 Mar 2004, 20:20:43

mja, de FMV heeft idd kennelijk weer bij omzette van PAL naar NTSC heerlijk zijn werk gedaan, not...

maar ja, daarnaast zijn de ingame filmpjes bizar mooi! ook in het 2e level waar je van een gebouw abseilt, zie je bond in max payne stijl zijn abseiltouw wegschieten, zeeeeeeeer mooi gemaakt!

maar ja... verder beleef ik nog veel leuks aan deze game... al zit ik nu in een verdomd klote level met erg veel vijanden!
User avatar
flea
Vlooienbunker
 
Posts: 997
Joined: 13 Jun 2001, 21:39:45
Location: Netherlands

Postby Gandalf » 02 Mar 2004, 13:48:42

de game lijkt me niks, voor 3rd person actie wacht ik wel op Ninja Gaiden. Wat ik ervan gespeeld heb vond ik weinig verassend, en een beetje te \"on rails\" voor mij.
Gandalf
 
Posts: 1528
Joined: 08 May 2001, 13:06:04

Postby flea » 02 Mar 2004, 14:33:39

achja, ieder zo zijn smaak... juist ninja gaiden lijkt me niks... lijkt me amper variatie in te zitte, constant hetzelfde... lijkt mij dan
User avatar
flea
Vlooienbunker
 
Posts: 997
Joined: 13 Jun 2001, 21:39:45
Location: Netherlands

Postby James Bond » 03 Mar 2004, 18:12:05

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Gandalf</i>
<br />de game lijkt me niks, voor 3rd person actie wacht ik wel op Ninja Gaiden. Wat ik ervan gespeeld heb vond ik weinig verassend, en een beetje te \"on rails\" voor mij.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Smaken verschillen. Deze game is echt gekoppeld aan actie, snelheid maar ook tactiek. De game is in ieder geval 007-waardig en of je hem zelf wilt kopen, ligt er natuurlijk aan of je hem leuk vind om te spelen.

Overigens nog een klein minpunt (wat bij veel games altijd een probleem is). De vijanden staan soms elke keer als je de level begint op dezelfde plek. Gelukkig is de AI wel goed aangepast. Overigens is het wel gaaf dat je nu ook kan vechten met de vijanden. En dat is heel erg leuk uitgewerkt.[;)]

Overigens, de game is wel een goed voorbeeld van hoe je met een licentie moet omgaan. De cast is uitstekend nagemaakt en de officiele voice-overs maken het geheel compleet.[:)]
User avatar
James Bond
 
Posts: 682
Joined: 15 May 2001, 16:17:39
Location: Netherlands

Postby Gandalf » 05 Mar 2004, 23:10:54

Heb de game bij een vriend wat beter kunnen testen...en mijn mening is er niet beter op geworden. In tegen deel, ik vind de game echt slecht.

1) Totaal geen ruimte om eigen tactieken toe te passen, je moet alle levels op dezelfde wijze voltooien. Nu ik spellen als Hitman gewend ben wil ik gewoon mijn grijze massa kunnen gebruiken om de (erg makkelijke) missies op verschillende manieren te volbrengen.

2) De graphics zijn ok, alleen de framaret stottert vaak, wat mij erg stoorde. Maakt de game een stuk minder speelbaar.

3) lock on is erg bagger, ben vaak onodig af gegaan omdat ik niet meteen op de vijand die dicht bij mij was lockte, maar op degene mijlen verder.

4) de auto races zijn frustrerend, en die gps-map is maakt het een hell. Ook de checkpoints zijn nu niet echt een leuke manier om een bond game leuk te houden, bagger dus.

5)De hele game doet helemaal NIKS nieuws...en dat stoorde mij heel erg. Er is veel tijd aan acteurs, muziek, geluid, graphics besteed, en er zitten genoeg extra\'s (al zijn het geen bijzondere) bij. Maar ze hadden de tijd beter kunnen besteden aan de gameplay en bedenken van missies. Ik heb het idee dat ze gewoon wat games gespeeld hebben van de afgelopen 5 jaar, en alle leuke missies en ideeen hebben opgeschreven en die in de game gepleurt hebben.

da\'s mijn mening....
Gandalf
 
Posts: 1528
Joined: 08 May 2001, 13:06:04

Postby flea » 06 Mar 2004, 07:07:39

mja, volledig mee oneens, maar das mijn mening [:D]
User avatar
flea
Vlooienbunker
 
Posts: 997
Joined: 13 Jun 2001, 21:39:45
Location: Netherlands

Previous

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group