Online bankieren

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Online bankieren

Postby koekiemonster » 24 Feb 2004, 17:27:20

Online bankieren, wie doet het niet?
Vandaag kan ik dus weer NIET bankieren via girotel en mijnpostbank.
Ongelooflijk kut, want zo kan ik niet zien of mensen mij al betaald hebben of dat ik nog iets moet betalen.. laat staan een overzicht van me banksaldo.

Wat vinden jullie van online bankieren? Waar hebben julie het en bevalt dat. Wat kost het... en kun je ook buitenlandse betalingen doen..
Ik heb nu ook maar een rekening geopend bij de fortis en zal binnenkort daarmee ook kunnen internetbankieren..
koekiemonster
 
Posts: 930
Joined: 09 May 2001, 15:10:32
Location: Mongolia

Postby Biohazard » 24 Feb 2004, 17:39:52

Ik maak gebruik van online bankieren met de Rabobank, en ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Voor mij werkt het perfect.
User avatar
Biohazard
 
Posts: 1998
Joined: 25 May 2001, 13:05:08

Postby Speedy » 24 Feb 2004, 17:45:17

Rabo telebankieren, gewoon top! Het kost me niks (student he :)), en buitenlandse betalingen gaan er ook heel gemakkelijk mee. Alleen jammer dat ik m\'n creditcard status niet kan zien, maar dat zal denk ik nergens kunnen aangezien het via een ander bedrijf loopt.

Girotel/mijnpostbank zegt al genoeg .... Postbank, dat die bank nog bestaat is ongelovelijk met dat trage overschrijven naar andere banken (rente trekkers). Naar een Rabo of ABN e.d. gaat altijd met een dag, Postbank moet weer meerdere dagen in beslag nemen.
User avatar
Speedy
 
Posts: 768
Joined: 17 Feb 2004, 19:45:54

Postby hoofdletterp » 24 Feb 2004, 17:53:09

Ik ben iets van 2 weken overgestapt van de postbank naar de rabobank, omdat girotel gewoon kut is. Internet bankieren van de rabo is gewoon super relaxed en ik heb er nooit problemen mee. Het is realtime en alles. Ik wou eerst volledig overstappen op de rabobank, maar nu mijnpostbank.nl is geïntroduceert blijf ik voor de wat minder belangrijke dingen denk ik voorlopig nog bij de postbank, ik moet morgen even een paketje van mijnpostbank afhalen dan kan ik ermee beginnen. Maar ik verwacht niet dat het beter is dan de rabox!
hoofdletterp
 
Posts: 2519
Joined: 29 Oct 2002, 17:39:16
Location: It's thinking...

Postby markdegeweldenaar » 24 Feb 2004, 18:14:17

Ik gebruik ING. Het werkt bijna altijd, maar ik kan geen buitenlandse betalingen doen.
User avatar
markdegeweldenaar
 
Posts: 3150
Joined: 16 Nov 2002, 00:08:51
Location: Apeldoorn

Postby Panzer » 24 Feb 2004, 18:20:17

Wat een zaadbank is die Postbank zeg, ik wil er dan ook helemaal niets mee te maken hebben, nog een voorbeeld van dat waardeloze bedrijf, vroeguh toen er net pinpassen en geldautomaten waren kon je met je RABOpas alleen bij een RABO geldautomaat pinnen, je moest dus altijd opzoek naar een RABO pinautomaat.

Op een gegeven moment is het zo geworden dat je met elke pas op elke automaat terecht kon, bij wie heeft dat maanden, maar dan ook maanden geduurt???

Juist, de POSTBANK, had je GVD in een of ander Godverlaten boerendorpje eindelijk een pinautomaat is het een Postbank, sta je daar met een Rabopas, ik kan me daar zo over opwinden, als ik die KL%T$ blauwe leeuw een keer in het echt zie draai ik hem zijn nek om!!!!!
User avatar
Panzer
 
Posts: 2075
Joined: 30 Nov 2002, 00:20:50

Postby Madman » 24 Feb 2004, 18:24:58

als jouw rabopas niet in een giromaat wil werken, kan dat dan niet aan de rabo liggen ?

Nooit problemen gehad met de postbank.
Nooit problemen gehad met elke bank eigenlijk.....

me heppie :)
User avatar
Madman
Rampetamptoerist
 
Posts: 2126
Joined: 27 Jan 2002, 21:19:58
Location: Eindhoven

Postby Panzer » 24 Feb 2004, 18:49:02

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Madman</i>
<br />als jouw rabopas niet in een giromaat wil werken, kan dat dan niet aan de rabo liggen ?

Nooit problemen gehad met de postbank.
Nooit problemen gehad met elke bank eigenlijk.....

me heppie :)

<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Jij begrijpt het dus duidelijk niet, lees het eerst nog maar een keer...................
User avatar
Panzer
 
Posts: 2075
Joined: 30 Nov 2002, 00:20:50

Postby SeGaFrEaK » 24 Feb 2004, 19:18:43

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Biohazard</i>
<br />Ik maak gebruik van online bankieren met de Rabobank, en ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Voor mij werkt het perfect.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Jep, same here [:)]


(DAT is nou de kracht van de postbank [:o)])
User avatar
SeGaFrEaK
 
Posts: 6082
Joined: 03 May 2001, 11:07:57
Location: Netherlands

Postby hoofdletterp » 24 Feb 2004, 19:20:26

Je legt het ook niet zo duidelijk uit maar goed.

Waar ik me trouwens ook aan irriteer bij de postbank is dat ze voor het AL HET MOGELIJKE geld proberen te vangen ==> Girotel (ik dacht zo ongeveer) €1,52 per maand, bankpasje kapot? ==> €5,00 (zonder dat ze aankondigen dat het geld kost). En de service is egt gewoon bedroevend.
hoofdletterp
 
Posts: 2519
Joined: 29 Oct 2002, 17:39:16
Location: It's thinking...

Postby Donny K. » 24 Feb 2004, 19:50:49

??? Ben ik dan de enige die nooit problemen heeft gehad bij de postbank? Ik kan perfect telebankieren en ik hoef niks te betalen voor m\'n pinpas (in tegenstelling tot andere banken). Nee hoor, geef mij maar de postbank. Het overschrijven mag dan iets langer duren dan normaal, maar daar kan ik wel mee leven.
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby Panzer » 24 Feb 2004, 20:12:07

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door hoofdletterp</i>
<br />Je legt het ook niet zo duidelijk uit maar goed.

Waar ik me trouwens ook aan irriteer bij de postbank is dat ze voor het AL HET MOGELIJKE geld proberen te vangen ==> Girotel (ik dacht zo ongeveer) €1,52 per maand, bankpasje kapot? ==> €5,00 (zonder dat ze aankondigen dat het geld kost). En de service is egt gewoon bedroevend.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Nou breekt mijn klomp, ik vertel overduidelijk een verhaal en nog word het niet begrepen, vertel eens wat is er niet duidelijk aan?????
User avatar
Panzer
 
Posts: 2075
Joined: 30 Nov 2002, 00:20:50

Postby Madman » 25 Feb 2004, 21:07:11

panzer, jouw haat tegen postbank is hetzelfde als mijn haat tegen chello en zonnet. Er zijn mensen die dolgelukkig zijn bij die bedrijven hoewel ik het me niet kan voorstellen. Maar dat terzijde.

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">
Als eerste geplaatst door Madman

als jouw rabopas niet in een giromaat wil werken, kan dat dan niet aan de rabo liggen ?
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Banken moeten betalen voor gebruik van de pas van een andere bank. Als rabo niet betaald aan postbank, zegt postbank: daaaaaaaggggg,dan niet!

Wat wel minder is is dat de postbank overal geld voor moet hebben, voor elke service dan ook. Voordeel is: als je ergens voor betaald, kun je eisen stellen. EN heb je garantie... Op gratis services kan je niet garantie claimen. Voor zakelijk gebruik kan een schade voortvloeien als je een (betaalde) spoedopdracht niet op tijd afgehandeld word. Postbank is dan aansprakelijk en kan dokken voor die schade... Dan worden ze wel snel hoor....

Ikzelf vind de (normale, gratis) overschrijving van postbank naar rabo OF ANDERSOM tergend langzaam, maar dat is waarschijnlijk voortvloeiend van diverse conflicten / dwarsbomerij vanuit 1990... Wat toen aan de hand was weet ik niet meer, maar het had wat met concurrentie-zooi te maken wat niet helemaal lekker liep.

Wat zeker belachelijk is vind ik dat je met girotel WEL kunt inbellen om erachter te komen dat er een storing is, of dat het maar tot 23:00 beschikbaar is, whatever... <b>blokkeer dan ook het inbellen ! sukkels!!</b>
Nog dommer vind ik het internet-postbank-verhaal.
Maak gewoon het girotel programma (wat erg fijn werkt) gewoon geschikt voor internet...klaar...

Daarin loopt de pootbank zeker erg achter vind ik.
User avatar
Madman
Rampetamptoerist
 
Posts: 2126
Joined: 27 Jan 2002, 21:19:58
Location: Eindhoven

Postby BDT » 25 Feb 2004, 22:14:16

Mijnpostbank.nl werkt perfect voor mij en ook realtime [:)]
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby Mier » 25 Feb 2004, 22:38:05

hmmm,misschien geef ik de postbank nog 1 kans met mijnpostbank.nl,maar dat is dan ook de laatste,er is volgens mij bij mij nog nooit iets goed gegaan met de postbank,ze zijn altijd traag,veels te traag,met alles.
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Next

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group