Online bankieren

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Postby Joohan De Poohan » 03 Mar 2004, 09:46:09

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door koekiemonster</i>
<br />Online bankieren, wie doet het niet?
Vandaag kan ik dus weer NIET bankieren via girotel en mijnpostbank.
Ongelooflijk kut, want zo kan ik niet zien of mensen mij al betaald hebben of dat ik nog iets moet betalen.. laat staan een overzicht van me banksaldo.

Wat vinden jullie van online bankieren? Waar hebben julie het en bevalt dat. Wat kost het... en kun je ook buitenlandse betalingen doen..
Ik heb nu ook maar een rekening geopend bij de fortis en zal binnenkort daarmee ook kunnen internetbankieren..

<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Hey,

ik gebruik zowel Postbank \"mijnbankieren\" als Rabobank \"internetbankieren\" en gebruik de laatste voor mijn betalingen, vanwege het gemak en de snelheid!!!
Joohan De Poohan
 
Posts: 966
Joined: 22 Oct 2003, 10:24:03
Location: Netherlands

Postby hoofdletterp » 03 Mar 2004, 10:37:48

Precies.. ik heb zelfs de helpdesk moeten bellen voor mijnpostbank.nl!! En ik kan jullie wel vertellen dat ik geen computer n00b ben ofzo, de enige helpdesk die ik ooit in me leven heb gebeld is die van Chello als internet weer is was uitgevallen! En mijnpostbank.nl is eeeeeerg traag en bijna net zovaak offline als girotel! En van dat realtime merk ik nog weinig eigenlijk,, misschien bedoelen ze met REALtime een vertraging van 2 uur (bij de rabo is het ECHT realtime).
hoofdletterp
 
Posts: 2519
Joined: 29 Oct 2002, 17:39:16
Location: It's thinking...

Previous

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group