Waarom Batman 5 gaat rouleren, spiderman?

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Waarom Batman 5 gaat rouleren, spiderman?

Postby imbert » 23 Feb 2004, 13:30:33

But there are things that can be told, and if you find yourself growing more excited as the days progress, give us (and the BATMAN filmmakers) a little of your trust. You just might be handsomely rewarded when the lights dim and the Batman logo comes up on the big screen next summer.


A longtime scooper has filled us in on many of the secrets left unaccounted about BATMAN: INTIMIDATION GAME (still the working title of the BATMAN project.) We trust this source, as they have told us many things in the past that we\'ve reported on first, only to see them be officially announced elsewhere. And what they tell us about the new BATMAN movie gets our blood racing and wishing that the summer of 2005 were here already.


Here is what we can share with you at this time:



Dennis Quaid is \"close\" to being signed for the part of Jim Gordon, the Gotham City beat cop that will one day become police Commissioner. Gordon has an important role to play in the picture. One might even say that fate will deal him -- and subsequently the Dark Knight -- a card that sets the course for their future and that of Gotham City.


Cillian Murphy is playing The Scarecrow, but you already know that.


At present, the concept for this film\'s Batmobile is unlike the looks of Batman\'s wheels from the four earlier films. Instead, this incarnation of the Batmobile -- at least at this stage of development -- might look like it has more in common with the behemoth depicted in Frank Miller\'s legendary THE DARK KNIGHT RETURNS comic book series. As our source tells us, \"the Batmobile will be big and bulky, like an urban tank.\"


There is talk about changing the working title of the project to BATMAN BEGINS.


One of the film\'s major action scenes will take place inside a Tibetan palace and will not involve Batman -- but a pre-Batman Bruce Wayne. Much ass-kicking will take place inside that palace, and it will be upon the film\'s main villain, or more specifically, his henchmen.


When you see the way Goyer and Nolan choose to end their movie, you\'ll be wishing that the sequel will be coming out tomorrow. And that\'s all we\'ll say about that.

As we said, the summer of 2005 now can\'t get here fast enough.


[Our thanks to the source for conveying this and other items of interest, and our hopes that they will contact us again soon.]



Got a scoop? Know something that you need to tell us about? Send it to us!





Related Articles:



Development Heck: Batman 5


SUMMER 2005 The Caped Crusader will return!
Spiderman Who?[:D][:D]
imbert
 
Posts: 667
Joined: 02 Sep 2002, 16:59:24

Postby imbert » 23 Feb 2004, 13:42:31

Budget 135 mln
Director:Christopher Nolan[Memento,Insomnia],Screenwriter:David Goyer[blade 1,2,3[trinity]
Actors: Christian Bale, Michael Ciane,Liam Neeson, Morgan Freeman, Cilian Murphy[28 days later], Kate Holmes,

Vilians: R\'as al Ghul[nog niet bekend[geen liam neeson, was gerucht] en The Scarecrow[Cilian Murphy]

Deze film gaat rouleren,hou maar een dag vrij in juni[als ie een wereldwijde release heeft]
imbert
 
Posts: 667
Joined: 02 Sep 2002, 16:59:24

Postby imbert » 23 Feb 2004, 13:49:39

Voor mij nu al de film van 2005!
imbert
 
Posts: 667
Joined: 02 Sep 2002, 16:59:24

Postby Mier » 23 Feb 2004, 14:00:49

kon dat niet in 1 post[?][?][?]
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby Jack Wade » 23 Feb 2004, 14:02:19

Nee

(robert says: ja dat kan wel [:D])
User avatar
Jack Wade
 
Posts: 1504
Joined: 09 Jan 2002, 16:26:47
Location: Leiden

Postby Jack Wade » 23 Feb 2004, 14:02:54

dat
User avatar
Jack Wade
 
Posts: 1504
Joined: 09 Jan 2002, 16:26:47
Location: Leiden

Postby Jack Wade » 23 Feb 2004, 14:03:47

[spoiler]lukt niet[:p][/spoiler]
User avatar
Jack Wade
 
Posts: 1504
Joined: 09 Jan 2002, 16:26:47
Location: Leiden

Postby Appie » 23 Feb 2004, 15:50:50

Batman 5? Gaap
Spiderman 2? Gaap
(en nee dit is niet gaap omdat het sequels zijn, maar gewoon omdat naar mijn idee gewoon niet meer boeiend is)
Batman 1 vond ik leuk, Spiderman 1 ook. Batman 2-4(of wordt het tot en met 5?): Gaap
Spiderman 2 verwacht ik hetzelfde lot als Batman 2-4: Gaap

Of course I could be wrong, maar dit bericht overtuigd me voor geen meter dat het wel goed wordt.

Besides: Bron?! Zal geen goeie bron wezen, staat NB nog in de tekst dat het maar geruchten zijn, ja sterke geruchten, non the less geruchten. Ja die geruchten worden bevestigd door feiten die wel released zijn (zo lees ik in de tekst) als je mij een dag geeft kan ik ook zo\'n mooi verhaaltje in elkaar zetten dat voor een deel is gebaseerd op feiten.
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby imbert » 23 Feb 2004, 16:39:17

Nou ap die bron is wel degelijk in orde ,Ik haal er vakere nieuws vandaanmeer, wat ook daadwerkelijk klopt.[www.cinescape.com], Informatie staat bovendien op meerdere sites, [www.ign.com e.a]dus dat is regel rechte onzin

Ik zou je wel degelijk kunnen overtuigen dat het geen batman and robin word of gaat lijken op zijn andere voorgangers, Ik zou je alleen niet kunnen overtuigen of je hem leuk gaat vinden omdat je batman ook maar leuk vond, ik echter geniaal.Het is dus niet nodig omdat jij simpelweg geen batman of spiderman fan bent,in ieder geval niet van de films. En dat maakt uit

Ik gaap persoonlijk van vervolgfilms a la the matrix [met uitzondering het eerste deel, die vond ik wel leuk,jij geniaal, een meningsverschil dus,]Ik hoef je niet te overtuigen dat deze anders word, dan moet je ten eerste wel geinteresseerd zijn in batman, en dat ben jij duidelijk niet. Het is overduidelijk dat jij de post-productie van de [5]e film niet gevolgd hebt.

Bovendien kan ik erom wedden dat jij deze batman wel vet vind gaat vinden, maar goed net zoals altijd kan dat bij jou pas als je het resultaat ziet[:D] Ik heb daar sowieso geen zin in, want ik ben niet de persoon die iemand moet motiveren voor iets.

Lees eerst maar is wat meer over de [5e] film voordat je iets blaat. ik zou je een link geven, http://www.ign.com>movies>batman. Of negeer het, want het is niet je favouriet held of filmquadrilogy.

(robert edit: //BERICHT 2:)
En ook ik kijk of de geruchten niet erg verzonnen zijn, en cinescape is een uitstekende bron, waren het eerste met nieuws over batman 5 en tot nu altijd juist,

Appie het is duidelijk dat Batman jou niet boeit, antwoord er dan niet op. Het is voor de lui bedoeld die batman en andere helden wel vet vinden.

(robert edit: //BERICHT 3:)
Batman 5 wordt de film van 2005!

Voor batman fans en dus niet voor jou, appie,[:D]
Matrix 4 komt misschien, dan heb jij je portie[:D]
imbert
 
Posts: 667
Joined: 02 Sep 2002, 16:59:24

Postby Robert » 23 Feb 2004, 17:53:23

oke imbert nu is het genoeg met het on-nodig dubbelposten. je ziet duidelijk een verzoek staan van mier om alles in 1 bericht te plaatsen. (wat ook helemaal terecht is) en vervolgens reageer je daarna weer met 3 berichten achterelkaar. ik edit het nu voor je.... maar in het vervolg graag je eigen troep opruimen! [:(]

EDIT:
de verwijderknop werkt vreemdgenoeg niet. imbert kan je aub zelf de bovenstaande berichten verwijderen (die nu in je andere post zijn verwerkt). en/of een andere mod bitte dat zou kunnen doen [:D]
User avatar
Robert
 
Posts: 6267
Joined: 13 May 2001, 09:37:55
Location: Nederland

Postby imbert » 24 Feb 2004, 12:36:01

Ken Watanabe [last samurai]gaat aartsvijand R\'as al Ghul spelen,
imbert
 
Posts: 667
Joined: 02 Sep 2002, 16:59:24

Postby Gandalf » 24 Feb 2004, 12:59:38

Ok, ik zal deze film neit meteen de grond in boren.

1) Nolan is degene die de regie onder handen neemt, en gezien zijn 2 vorige films verdient hij mijn vertrouwen
2) er zitten leuke acteurs tussen (dennis quaid echter niet)

Wat ik snap is dat je hier naar uit kijkt, maar nu al zeggen dat het de film van 2004 wordt? beetje voorbarig niet? Ik bedoel hoe bijzonder kan dit worden? Hetw ordt weer een donkere actiefilm...ala blade en de eerder batman delen. Als alles goed gaat wordt dit een evrmakelijke actiefilm, maar film van het jaar? sorry daar meot je bij mij toch met wat meer komen. Ik wil namelijk wat vernieuwing zien, of teminste wat originaliteit. Als Nolan dat in deze film weet te verwerken zal ik mijn mening terug draaien. Maar of deze film op kan tegen bijv een Hero, Kill Bill 2 of de nieuwe van Miyazaki ik betwijfel het zeer.
Gandalf
 
Posts: 1528
Joined: 08 May 2001, 13:06:04

Postby Appie » 24 Feb 2004, 13:26:33

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door imbert</i>
<br />Nou ap die bron is wel degelijk in orde ,Ik haal er vakere nieuws vandaanmeer, wat ook daadwerkelijk klopt.[www.cinescape.com], Informatie staat bovendien op meerdere sites, [www.ign.com e.a]dus dat is regel rechte onzin<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Dude post die shit dan in de orginele post. Geen bron, betekent automatisch dat ik je informatie in twijfel trek. Doet ieder mens die een beetje nadenkt.

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">
Ik zou je wel degelijk kunnen overtuigen dat het geen batman and robin word of gaat lijken op zijn andere voorgangers, Ik zou je alleen niet kunnen overtuigen of je hem leuk gaat vinden omdat je batman ook maar leuk vond, ik echter geniaal.Het is dus niet nodig omdat jij simpelweg geen batman of spiderman fan bent,in ieder geval niet van de films. En dat maakt uit
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Ik heb gezegd dat <b>dit</b> bericht me niet kan overtuigen. Niet dat me film me niet kan overtuigen. Misschien doet die dat wel. Dat weet ik nu nog niet. En for the record Spiderman 1 vond ik heel erg leuk, betwijfel alleen of deel 2 hetzelfde flikt. Net zoals ik betwijfel dat deze Batman leuker wordt dan het orgineel.

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">
Ik gaap persoonlijk van vervolgfilms a la the matrix [met uitzondering het eerste deel, die vond ik wel leuk,jij geniaal, een meningsverschil dus,]Ik hoef je niet te overtuigen dat deze anders word, dan moet je ten eerste wel geinteresseerd zijn in batman, en dat ben jij duidelijk niet. Het is overduidelijk dat jij de post-productie van de [5]e film niet gevolgd hebt.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Die post-productie van Batman 5 heb ik niet gevold, maar jij post hier een bericht dat ons moet overtuigen van de kwaliteit van die post-productie, nou in mijn geval doet die dat niet. En ben wel degelijk geinteresseerd in Batman, alleen is er voor mij wat meer nodig om te overtuigen dat die geweldig wordt dan dit ene berichtje, om maar nog te zwijgen of het \"de beste film\" wordt van 2004.

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">
Bovendien kan ik erom wedden dat jij deze batman wel vet vind gaat vinden, maar goed net zoals altijd kan dat bij jou pas als je het resultaat ziet[:D] Ik heb daar sowieso geen zin in, want ik ben niet de persoon die iemand moet motiveren voor iets.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Idd resultaat, daar zie ik nog nix van, dus wacht ik ook met een oordeel dat deze film gaat rulen of niet. Het enige wat ik nu zie is dat die <b>kan</b> gaan rulen, meer niet.
En je bent geen persoon om ons te motiveren voor deze film? Dit hele topic is gebaseerd op overtuigen. Als je niet goed bent in die rol, waarom neem hem je dan aan?

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">
Lees eerst maar is wat meer over de [5e] film voordat je iets blaat. ik zou je een link geven, http://www.ign.com>movies>batman. Of negeer het, want het is niet je favouriet held of filmquadrilogy.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Ik hoef nix meer te lezen, want jij poogt mij en de rest te overtuigen dat deze film gaat rulen. Ik hoef dus nix verder te lezen, want jij hebt <b>al</b> het overtuigingsmateriaal <b>hier</b> als het goed is.

Op het 2de bericht dat robert zo mooi in de eerste heeft gezet, hoef ik niet te replyen aangezien het exact hetzelfde zegt als de eerste reply van je.
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby imbert » 24 Feb 2004, 13:55:42

Dude ten eerste heb ik het topic iets teveel richting overtuigen geplaatst, het is meer de bedoeling om informatie te geven, en kijken wat de rest ervan vind.

Blijkbaar zijn er geen batman fans hier, dat kan. Ik wil niemand overtuigen, het is mijn eigen mening dat ik erg hoge verwachtingen heb in deze filmpen verwacht ze te zien uitkomen, heb het script al een gelezen[de helft in ieder geval],De cast en director scheppen voor mij hoge verwachtingen. Memento en insomnia vond ik namelijk heel vet, en de regisieur zie ik dan ook als een topper[zoals misschien voor jou taranitino, of george lucas] Christian bale vond ik briljant in American Psycho, en ik zie in hem de ideale bruce wayne. De interviews die ik gelezen heb van verschillende actoren in de batman 5 productie, waren veel belovend,

Ze willen een donkere batman neerzetten die in de buurt van het orgineel komt[comic]. Geen campy vilians, meer a la nicolson en de vito. Jij verwacht dus een hele productie uitleg, dat doe ik lekker niet,[omdat het nogmaals mijn bedoeling niet is om te overtuigen,]zou mij een worst wezen of je ernaar toe gaat.Bovendien is dat onmogelijk, dan zul je eerst de interviews van de makers moeten lezen, en het script moeten downloaden. Die kunnen hier niet gepost worden,veel te veel informatie

Je gaap reactie irriteerde me nogal, maar goed ik weet ook wel dat iedereen zijn eigen mening heeft, dus ach ja, who cares, die 300 mln haalt hij wel bij de USBO[en oscar nom] dan maar zonder appie erbij lol[:D]
imbert
 
Posts: 667
Joined: 02 Sep 2002, 16:59:24

Postby Mier » 24 Feb 2004, 14:03:14

hmmm,heb het wel een beetje gehad met al die superhero films,ik vind ze eigenlijk allemaal best crap,zo\'n gast in zo\'n strakke broek de held uithangen.
beter maken ze er alleen cartoons van ipv zo\'n poppenkast.
dat er een goed verhaal in zal gaan zitten kan je mij ook niet wijsmaken.
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Next

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 15 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group