Meest veel belovende film 2004

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Meest veel belovende film 2004

Postby Jack Wade » 30 Jan 2004, 22:20:10

Ik denk echt dat de film \'Troy\' het dit jaar helemaal gaan maken, waarom? Check de trailer maar...[:D]
http://troymovie.warnerbros.com/index_flash.html[^]
User avatar
Jack Wade
 
Posts: 1504
Joined: 09 Jan 2002, 16:26:47
Location: Leiden

Postby imbert » 30 Jan 2004, 22:26:21

Zei ik 3 maanden geleden al, [:D]wel up to date blijven, vooral omdat deze filmtrailer toch al erg oud is.[:D]
troy word heel geil, echter is dit wel lange tijd bekend,begin vorig jaar aangekondigd

Voor mij schept spiderman 2 hoge verwachtingen [ook oud nieuws]

Batman: Intimidation game zit ik echt op te wachten, jammer genoeg komt hij pas in 2005.
imbert
 
Posts: 667
Joined: 02 Sep 2002, 16:59:24

Postby Panzer » 30 Jan 2004, 22:53:02

Kill Bill part 2 anyone????
User avatar
Panzer
 
Posts: 2075
Joined: 30 Nov 2002, 00:20:50

Postby WithAttitude » 31 Jan 2004, 00:42:07

Volgens mij komt dit jaar ook de nieuwe Indy. En hoe zit het eigenlijk met de volgende Star Wars, is het daar niet weer eens tijd voor ?
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby CTX » 31 Jan 2004, 01:50:29

mwa meest belovend... maar het ziet er zeer zeker kewl uit :).

edit:

trouwens, inderdaad, waar blijft star wars 3? ^_^
CTX
 
Posts: 317
Joined: 07 Aug 2003, 03:55:40
Location: Netherlands

Postby Menno » 31 Jan 2004, 15:06:07

Kill Bill: Volume 2 (The Bride versus Elle Driver)
Once Upon A Time In Mexico (Robert Rodriguez)
Spiderman 2 (Raimi = Cool)
Hellboy (misschien de sleeperhit van 2004?)
Lost In Translation
Hero (Crouching Tiger, Hidden wat?)
Zatoichi (Samurai actie uit Japan)
Ong Bak (Muay Thai actie uit Thailand)
User avatar
Menno
 
Posts: 853
Joined: 31 Aug 2001, 21:58:43

Postby imbert » 31 Jan 2004, 15:32:50

Once upon in a time in mexixo is al uit op dvd in VS, ik heb hem gisteren gezien, erg vette film en dvd editie,
Als je slim bent menno import je deze dvd,[hij kost niet veel bij importsites] , Een koopje is hij zker waard.
In ieder geval als je Desperado leuk vind, dan vind je deze ook vet,de film heeft veel overeenkomsten[niet voor niks sequel]
Jammer vind ik alleen dat Antonio Banderas minder centraal staat en Johnny depp te veel aanwezig is maar hij steelt de rol zker weten, zodat de rest van de cast erg mager overkomt.
Johnny Depp ruled in de film,
<b>SPoiler</b>!!!!!!!!!!!!!!!! Het onderstaande niet lezen als je de film nog wilt zien, bederft echt de fun, oh ja ik heb ook seabiscuit, erg mooie film[ook in Vs op dvd uit], komt in maart in de bios hier






<b>Spoiler</b>
ik vind het alleen jammer dat Johnny depp in.....................wordt gemaakt[later]





<b>SPOILER[</b>blind gemaakt word, voegt wel iets grappigs toe maar met ogen vind ik hem vetter overkomen] en Salma Hayek speelt een erg kleine rol, ik zou niet zeggen waarom
imbert
 
Posts: 667
Joined: 02 Sep 2002, 16:59:24

Postby imbert » 31 Jan 2004, 15:43:38

Star Wars komt volgend jaar uit, en indy precies hetzelfde,

Batman Intimadation game komt dan ook uit.
Ik ben benieuwd welke film de box office gaat rulen. SW sowieso, echter schept batman 5 ook hoge verwachtingen, zou me niet verbazen als de caped crusader het net zo goed gaat doen als zijn concurrent spiderman.
5 redenen:
1:Goed, serieus script,
2:super regisieur,
3:geen uma thurman, geen schumacher,
4:Geen geldwolven, meeste acteurs zijn onbekend[niet allemaal zoals
Michael Caine,Christian Bale] maar hebben talent,
5:en ten slotte een fatsoenlijk budget[hoewel batman and robin dat ook had]

En Warner heeft wat goed te maken, dus ik verwacht geen fiasco
imbert
 
Posts: 667
Joined: 02 Sep 2002, 16:59:24

Postby Sasquatch » 31 Jan 2004, 16:38:33

Hero is de bomb, heb m gisteren gecheckt, barst van de stijl enzo. Erg lekkere film
User avatar
Sasquatch
 
Posts: 1363
Joined: 29 Aug 2001, 17:30:41
Location: XMSTXRDXM

Postby Loempiavreter » 01 Feb 2004, 09:40:37

Battle royale 2 [:D] als ie in 2004 uitkomt.

Battle royale is een zieke film.... maar wel cool
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby barbs » 01 Feb 2004, 11:04:02

Troy, ergens in mei.

tja wel een wijfenfilm, maar ja,ach..
User avatar
barbs
 
Posts: 560
Joined: 23 Oct 2002, 19:56:29
Location: ja ,joh

Postby Menno » 01 Feb 2004, 11:28:45

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Rpgdreamer666</i>
<br />Battle royale 2 [:D] als ie in 2004 uitkomt.

Battle royale is een zieke film.... maar wel cool
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Nou ik kan je uit een droom helpen... Ik ben ook een grote fan van deel 1 en ik heb deel 2 vrijdag gezien tijdens IFFR. En het was waardeloos.

Mijn review van forum.ingloriousbastards.nl:

<i>Zo net Battle Royale 2 overleeft. Mijn god, wat een kwelling. Ik had al de nodige verhalen gehoord dat het geen goede film is, maar zo slecht had ik hem ook weer niet verwacht.

De eerste 30 minuten zijn werkelijk identiek aan deel 1. Klas wordt uitgekozen, worden gedwongen deel te nemen aan Battle Royale anders worden ze door hun leraar gedood. Er ontploft natuurlijk ook weer een halsband. Niets nieuws dus...

De enige verandering in de film zit hem in het feit dat de schoolklas nu tegen een groep andere kids moet vechten (de kids die deeltje 1 hebben overleeft), in plaats van tegen zichzelf.

Na het eerste half uur belanden we opnieuw in een deja-vu, als de kids het eiland bestormen. Ditmaal doet alles wel erg denken aan Saving Private Ryan. Overal explosies, extra schuddende camera, hier en daar wat rondvliegende ledematen.

Daarna gaat het allemaal snel bergafwaarts. Een voor een gaan de kids dood wat werkelijk iedere keer dezelfde taferelen oplevert: de naam van de persoon wordt door minimaal twee personen drie minuten lang uitgeschreeuwt waarna het slachtoffer ze nog even iets toefluistert in de trant van \'Blijf vechten, geef niet op!\'. Met andere worden de film wordt ontzettend vervelend.

En het einde van The Return Of The King was misschien lang, Battle Royale 2 kan er ook wat van. En erger nog, het einde is ook nog eens ontzettend slecht.

Het meest tragische is nog dat de imposante carriere van regisseur Fukasaka op deze roemloze manier moet eindigen...

heel erg triest.

(Dus ook voor de eerste maal in mijn IFFR carriere de film een 1 gegeven, sorry Kinji!)</i>
User avatar
Menno
 
Posts: 853
Joined: 31 Aug 2001, 21:58:43

Postby Thomas » 01 Feb 2004, 11:43:06

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Menno</i>
<br />Kill Bill: Volume 2 (The Bride versus Elle Driver)
Once Upon A Time In Mexico (Robert Rodriguez)
Spiderman 2 (Raimi = Cool)
Hellboy (misschien de sleeperhit van 2004?)
Lost In Translation
Hero (Crouching Tiger, Hidden wat?)
Zatoichi (Samurai actie uit Japan)
Ong Bak (Muay Thai actie uit Thailand)
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
sorry hoor maar jij noemt een paar titels waarvan ik zeker ben dat die niet de topper van 2004 gaat worden
HELLBOY??? kom op he.... heb je die trailer gezien? dat is dus echt 3 keer niks
once upon a time in mexico is ook geen topper...


troy trailer heb ik al tijdje terug gezien en dacht toen al dat het een oscar winnaar voor volgende keer wordt
Thomas
 
Posts: 4675
Joined: 03 May 2001, 17:03:35

Postby Menno » 01 Feb 2004, 11:54:03

Dit zijn voor MIJ de meest belovende films. Ik kijk meer uit naar de nieuwe Robert Rodriguez dan naar Troy.

Maar het grote publiek zal bijna alle films uit mijn rijtje wel laten schieten, daar heb je gelijk in ja...
User avatar
Menno
 
Posts: 853
Joined: 31 Aug 2001, 21:58:43

Postby imbert » 01 Feb 2004, 14:41:07

Menno bedoel je once upon a time in mexico?
Haal de DVD!
imbert
 
Posts: 667
Joined: 02 Sep 2002, 16:59:24

Next

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group