Gameshoppersoneel

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Postby flea » 05 Jan 2004, 15:54:54

LOL [:D]

laatst ook nog iets, ik vrage bij future zone wanneer zij fifa 2004 voor de cube binnen zoude krijge... gave ze me een map en mocht ik het zelf opzoeke... zucht

een gast uit dit dorp waar ik woon (pernis, bij r\'dam) werkt of werkte bij future zone, hij is wel iemand met enige kennis, maar als ik bij fz kom zie ik um nooit meer
User avatar
flea
Vlooienbunker
 
Posts: 997
Joined: 13 Jun 2001, 21:39:45
Location: Netherlands

Postby -=O.P.G-RAMIN=- » 05 Jan 2004, 18:46:31

Dom je bedoelt No brains!!!!!!
WTF whuuaaaa[:p][:D]
-=O.P.G-RAMIN=-
 
Posts: 935
Joined: 07 Sep 2001, 17:46:32
Location: Ireland

Postby Lan Di » 05 Jan 2004, 18:57:35

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door ibuki</i>
<br />ze zijn daar echt DOM!!!

wat ook lagge is is bij ons de intertoys, vraag ik of ze pso op de cube al binnen hebben aan zo\'n kassakut gaat ze tussen de barbie\'s staan te kijken nou dan ben je wel erg dom XP
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
HAAAAAAAAHAHAHHAHAA
User avatar
Lan Di
 
Posts: 2350
Joined: 12 Jun 2003, 19:59:47

Postby Mier » 05 Jan 2004, 19:01:13

ik heb bij de dixons en de frs ook vaak dat ik op de release dag kom:hebben jullie deze game al binnen?
verkoper: ff kijken,nee nog niet,maar kom anders volgende week ff terug.

snappen ze dan niet dat als ik om een game kom,dat ik hem dan meteen wil hebben,kom op! ga ff informeren waarom de game er niet is en wanneer hij er wel is,of dat ze hem in een ander filiaal wel hebben.
wat denken ze,dat ik wel ff een weekje ga wachten om de week daarop hetzelfde verhaal te horen?
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby hoofdletterp » 05 Jan 2004, 19:09:02

Jah precies!! Maar ik zeg het ook gewoon recht in het gezicht van die verkopers, meestal halen ze dan de manager waarna blijkt dat de game bij een andere FRS (in Amsterdam ofzo) wel te halen is.
hoofdletterp
 
Posts: 2519
Joined: 29 Oct 2002, 17:39:16
Location: It's thinking...

Postby Drax » 05 Jan 2004, 21:19:47

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Gouki</i>
<br />He Niels,

Leuk dat je erover begint!!!
Er zit een winkel in Nijmegen, die heet ....... (aaaaaaah ben naam kwijt)!!!
Maar het personeel in die shop (de enige in het centrum van nijmegen) is zo dom en
weet zo weining van de gemiddelde spullen. Nou moet ik wel zeggen dat ik veel import koop (ong 90%) maar die gasten weten gewoon niet waar ze het over hebben.


PatserGOUKI
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Die zaak heet Mistery Media en die doen ook alleen aan PAL spellen... Vroeger heette het trouwens Discovery maar die is failliet gegaan... Hoe dan ook Leon van mistery media heeft wel verstand van spellen maar er zijn inderdaad ook lui daar die er geen verstand van hebben... Die werken daar dan ook voornamelijk vanwege de DVD\'s en cd\'s
Drax
 
Posts: 4400
Joined: 05 May 2001, 16:08:37
Location: Ede

Postby Drax » 05 Jan 2004, 21:21:41

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door BDT</i>
<br />Vroeger was er ook zo\'n winkel Sonic City in Rotterdam, daar verkochten ze ook kopies. Nee lekker, je eigen shop om zeep helpen haha. Sukkels.

<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Sonic City bestaat nog steeds hoor. Jammer alleen dat die gast amper Nederlands spreekt waardoor ik nooit snap wat hij bedoelt... Kan trouwens ook zo zijn dat Sonic City nu in een andere stad zit... (denk Amsterdam)
Drax
 
Posts: 4400
Joined: 05 May 2001, 16:08:37
Location: Ede

Postby Sen » 06 Jan 2004, 06:34:45

Waar zit die dan nu? Ik bedoel waar precies?
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby nakkie187 » 06 Jan 2004, 07:58:43

hij zat op r\'dam zuid bij maashaven ... ben er een week geleden langs gereden en die zaak zit er inderdaad niet meer .. maar die gast ( die oude man ) was echt wel een goede gast .. gaf heel vaak retro weg maar had er de ballen verstand van ..

over het winkelpersoneel .. de klant weet het altyd beter ik heb drie lang in een gamestore gestaan en heb zoveel discussies gehad over dingen die compleet nutteloos zijn ....
maar ik ben het duidelijk met jullie eens als je in een gamestore werkt moet je ook echt wel weten hoe of wat ..ik selecteerde ook altyd mijn mensen daarop uit ( kennis van games )

Ik ben het zeker eens met de kritiek van mensen over mensen die bij frs/dixons etc. werken, die worden niet geselecteerd op game kennis maar moeten het wel verkopen ...
En future zone ... lol daar is al genoeg over gezegt ...
nakkie187
 
Posts: 377
Joined: 27 Jan 2002, 21:03:48

Postby BDT » 06 Jan 2004, 08:09:05

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door nakkie187</i>
<br />hij zat op r\'dam zuid bij maashaven ... ben er een week geleden langs gereden en die zaak zit er inderdaad niet meer .. maar die gast ( die oude man ) was echt wel een goede gast .. gaf heel vaak retro weg maar had er de ballen verstand van ..

over het winkelpersoneel .. de klant weet het altyd beter ik heb drie lang in een gamestore gestaan en heb zoveel discussies gehad over dingen die compleet nutteloos zijn ....
maar ik ben het duidelijk met jullie eens als je in een gamestore werkt moet je ook echt wel weten hoe of wat ..ik selecteerde ook altyd mijn mensen daarop uit ( kennis van games )

Ik ben het zeker eens met de kritiek van mensen over mensen die bij frs/dixons etc. werken, die worden niet geselecteerd op game kennis maar moeten het wel verkopen ...
En future zone ... lol daar is al genoeg over gezegt ...
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Vroeger zat ie op de vuurplaat op de kop van zuid, maar dat is al jaren geleden. Ik wist niet dat ie bij maashaven zat, daar ga ik nooit uit de metro [;)]
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby nakkie187 » 06 Jan 2004, 09:33:15

LOL ... ik rij er ook altijd langs .. stap nooit uit me auto ..
nakkie187
 
Posts: 377
Joined: 27 Jan 2002, 21:03:48

Postby Gouki » 06 Jan 2004, 11:09:00

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Drax</i>
<br />

Die zaak heet Mistery Media en die doen ook alleen aan PAL spellen... Vroeger heette het trouwens Discovery maar die is failliet gegaan... Hoe dan ook Leon van mistery media heeft wel verstand van spellen maar er zijn inderdaad ook lui daar die er geen verstand van hebben... Die werken daar dan ook voornamelijk vanwege de DVD\'s en cd\'s
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Klopt die zaak heette vroeger Discovery: die gasten zijn echt STOM! (dommer dan dom) ze weten nergens iets van en al helemaal niets van games.
Ik zal een voorbeeld geven... Ik had eens mijn PSO 1 CD kapot (Dreamcast), toen ging ik naar hun toe en vroeg of als ik een nieuwe zou kopen (pal, ik had daarvoor ook pal!) deze dan weer zou werken. Ik wist niet of de code die in de DC stond ook op de CD stond ja of nee. (zou kunnen toch... extra beveiliging) Ik naar discovery,

IK>\"hallo, vraagje, kan ik met een nieuwe PSO CD alsnog mijn oude characters spelen?\" \"Mijn cd is kapot, en ik wil mn characters niet verliezen...\"
Die GAST(vastbesloten, alsof hij er verstand van had)> \"uhhhh NEE kan niet. Je zal waarschijnlijk overnieuw moeten beginnen\"
Ik> \"weet je het zeker, damn, daar gaat mn PSO\"
Gast> \"ja ik weet het zeker\"

Ik ging weer, balend als een stekker. Ik heb een goede vriend in Nijmegen en die had toendertijd ook PSO 1 (pal). Ik denk, hmmm dan vraag ik hem de CD, probeer ik em thuis en als dat lukt kan ik ook een nieuwe kopen, want dan moet die ook werken!
Zo gezegd zo gedaan... De CD werkte GODVER^#$&MME! Die gast LOOG gewoon alles aan elkaar. Ik werd pissig man, ik ben vervolgens de week erna terug gegaan en die gast de waarheid verteld, die arrogante domme sukkel-kwal! DOMKOP! Net of hij het wist.
Ik heb zo\'n hekel aan mensen die dingen uitspreken, zonder dat ze er een beetje verstand van hebben... Dan lul je maar in het wilde weg.

En gelukkig zijn bijna alle werknemers van het vroegere Discovery WEG! Goed maar want ze hadden toch geen verstand van games.
Over de mensen die er nu werken: ik vind ze nog niet erg veel kennis van zaken hebben. Ze doen op de een of andere manier <i>stoer</i> dat ze het weten, maar ze weten niets meer dan ik, en dat verwacht ik van een goede gameszaak. Wat is er nou stoer? Ik loop ook niet stoer te doen met mn games of consoles??? huh?

Daarbij maak ik ook weer een compliment aan LIK-SANG: als ik een moeilijke vraag heb die geen gameszaak kan beantwoorden, dan heb je 75% kans dat je een goed antwoord krijgt als je LIK-SANG emailt.

PatserGOUKI
User avatar
Gouki
wil 'patser' zijn
 
Posts: 1609
Joined: 30 May 2001, 17:10:25
Location: Netherlands

Postby Gouki » 06 Jan 2004, 11:12:21

bij een intertoys koop ik sowieso al niets en elke andere speelgoedzaak niet! Ik zou er alleen onbelangrijke dingen kopen... De coole games hebben ze in mijn mening toch niet, want ik koop 95% import...

EN idd ik selecteer de zaken waar ik iets belangrijks ga kopen uit op de kennis en het personeel. Ik betaal liever e 10,-- meer bij een zaak waar ik meer info krijg en waar de mensen weten waarmee ze bezig zijn... (kennis van zaken)

PatserGOUKI
User avatar
Gouki
wil 'patser' zijn
 
Posts: 1609
Joined: 30 May 2001, 17:10:25
Location: Netherlands

Postby Gouki » 06 Jan 2004, 11:26:11

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door BDT</i>
<br /><blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Gouki</i>
Ik was een keer met een vroend van me naar Rdam, futurezone. Hij wou Japanse Sega GT (DC) kopen. Nou er zijn 2 zaken van Fzone, wij gingen naar de zaak bij het Cstation. Komen we daar hadden ze het spel niet... Balen als een stekker want hij was een dag van te voren beloofd door een werknemer daar. Wij naar huis, wat bleek... Hadden ze hem wel in de andere zaak. Die dombos waren nog te lui om te bellen, of het kwam niet in ze op ... Tjonge jonge.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

hehe, dat was die keer met jantje, toen was ik er ook. We hebben nog wel Crazy Taxi een tijdje gespeeld daar.

Maarja, die vrouw is Didi. Die is idd niet te verstaan en weet niet wat klantvriendelijkheid is. Ze is dom en aso. Bovendien werken de shops langs elkaar heen(zoals jij al aangaf)

Soms zijn de prijzen zelfs verschillend terwijl het toch echt allemaal van 1 eigenaar is.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Ja niels dat was wel cool, ik heb je lang niet gezien huh? LOL Maar idd je was erbij, ik herinner het me weer!

Ja daarom ga ik dus nooit meer naar FutureZone. Laatst nog belde ik ze op toen ik VStriker 3 wilde hebben (japans), natuurlijk hadden ze die niet, MAAR geen enkele winkel in NL had em niet (later bleek dat IGshop em wel had- daar heb ik em gekocht)maar...
Ikke klagen aan de telefoon dat geen enkele zaak in NL geen import meer doet. Tja zegt een jongen van F-zone, we hebben nu iemand in dienst die dat gaat veranderen. Ik denken oh cool, lijkt me cool iig. Ik ff praten met die gast die dus bij F-zone meer import wil gaan doen. Hij zei tegen me dat er meer import kwam en tegen betere prijzen. Voor Gamecube iig. Leek me cool.
Nou mensen, NIETS DUS, de prijzen zijn nog niet gedaald en ik ga niet eens bellen voor het aanbod, want ik ben mn geloof in Futurezone verloren.
[op hun site geven ze nog steed spellen zoals Super Monkey Ball (usa) aan voor 90 EURO !!!! JOOOOO WAKE THE F^@#$K UP Daar koop ik bij Lik-sang Viewtiful Joe Revival ,32 euro (japans) EN Mario Kart Double Dash 50 euro (japans) voor en betaal nog import kosten en HEB NOG GELD OVER!!!! Waar gaat het over die debielen!
Wat denken ze nou? Dat ze ooit nog die spellen gaan verkopen OF misschien gaan ze ook nog ooit hun website UPDATEN! DOMBO\'S

Lik-sang all the way...

Gouki/PAU
User avatar
Gouki
wil 'patser' zijn
 
Posts: 1609
Joined: 30 May 2001, 17:10:25
Location: Netherlands

PreviousNext

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 15 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group