Games Dagboek

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Postby THE DON » 28 Jul 2004, 14:15:38

De laatste tijd weer veel Virtua Striker 2 gespeeld. Ik snak weer naar een toernooitje [:)]
Verder nog Time Crisis 3 en Smash Court Tennis 2 op de ps2 gedaan en Super Mario bros op de gbasp.
THE DON
 
Posts: 1776
Joined: 03 Sep 2001, 18:24:14
Location: in de Arcadehal

Postby Vixion » 29 Jul 2004, 15:28:55

Net een uur of 7 terug van een 4-weekse vakantie naar Frankrijk...

Gespeeld in deze 4 weken;
Chu Chu Rocket (GBA) , bijna uit
Kuri Kuri Kurrin (GBA) , niet echt opgeschoten
Zelda, Link to the Past (GBA) , extreem veel opgeschoten voor mij doen
Sonic Adventure (GBA), in Frankrijk gekocht, gisteren met Sonic uitgespeeld
Soul Caliber (DC) , alle chars unlocked, alle 3rd models unlocked, en 1 van de extreem dure dingen \'vrijgekocht\' nog ~ 12500 punten te gaan, en SC is compleet uit, denk ik zo
Looney Tunes Space Race (DC) , voornamelijk voor me zusje van 14 meegenomen die het een leuk spel vind, helaas heeft zei hem deze vakantie uitgespeeld (in de zin van Porky Pig erbij, dat dus betekend dat ze de normale races uitheeft) en heb ik weinig gespeeld.
Vanashing Point (DC) , uber-goede Arcade racer, niet echt opgeschoten meer door de warmte, en leukere dingen op de camping.
Sega GT (DC) , leuk... weinig gespeelt, maar toch... paar championships uitgeracet

En als flipperkastfanaat (hehe, mooi woord voor Scrabble)
- No Fear , hele rare kast, maar super om te spelen
- Flintstones , beetje standaard wel leuk
- Star Wars, natuurlijk weet onderhand de bonussen te zitten, maar nog steeds stoere kast.

Geslaagte vakantie denk ik zo qua gamen, helaas me zusje wel gelukt om LTSR uit de spelen :S
User avatar
Vixion
19-jarige maagd
 
Posts: 2902
Joined: 26 Dec 2002, 12:57:43
Location: Netherlands

Postby smithers » 29 Jul 2004, 19:57:21

Afgelopen weken alleen op mijn Swords of Mana op de GBA gespeeld: AANRADER MENSEN!!!!!
User avatar
smithers
 
Posts: 2801
Joined: 27 Mar 2002, 13:04:50
Location: Utrecht

Postby Fonzi » 29 Jul 2004, 20:30:27

Initail D: Special Stage: dit spel alleen is een import PS2 waard. Zeer Sega Rally achtig qua besturing.
Verder ESPgaluda en Graduis V.
User avatar
Fonzi
Service Games Crew
 
Posts: 1143
Joined: 29 Sep 2002, 16:07:23
Location: België

Postby Donny K. » 30 Jul 2004, 12:24:23

Gisteren lekker veel gegamed:
Ik had afgesproken met een goede vriendin van mij in Enschede. Dat ligt aan de andere kant van het land dus ik heb mij de hele treinreis vermaakt met : Red Faction, Spiderman 2 en Explode Arena (Arcade mode). Daarna in Enschede flink gedreamcast. Vooral veel dance games gespeeld. Space channel 5 en Feet of fury. Toen we toch in die muzieksfeer zaten, hebben we op de pc ook nog O2 Jam gespeeld (een soort Pop\'n Music). En daarna weer naar huis. Onderweg naar huis heb ik mij vermaakt met Pandemonium. En eenmaal in Hoorn aangekomen, meteen doorgereden naar wat vrienden van mij die mij hadden uitgedaagd met een potje Propeller arena. Na vele potjes, nog ff ge puyo puyo fevered (DC), Illbleed gespeeld, Mr Driller (wie het verst kon drillen), Mars Matrix (Wie de hoogste score kon halen) en Border down (zelfde) Kortom, een zeer gamevolle dag.

Wat is de vakantie toch heerlijk [^]
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby Fonzi » 30 Jul 2004, 15:10:40

[edit][;)]
User avatar
Fonzi
Service Games Crew
 
Posts: 1143
Joined: 29 Sep 2002, 16:07:23
Location: België

Postby Donny K. » 31 Jul 2004, 02:33:12

Vanavond weer lekker veel gegamed. Na de gebruikelijke verjaardagsrituelen, met de overige bezoekers nog wat gegamed:

Propeller Arena
Bomberman Online
Sonic Shuffle
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby Drax » 31 Jul 2004, 09:26:33

Way of the Samurai gespeeld en die game is echt super qua sfeer. Vind die strip teksten altijd wel gaaf in een spel maar bij deze is het ecth sfeer verhogend.
Drax
 
Posts: 4400
Joined: 05 May 2001, 16:08:37
Location: Ede

Previous

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group