Segaforum

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Postby ManoRevolver » 20 May 2007, 10:48:43

Ik ben dan weer van mening dat je er überhaupt niet over moet beginnen als je zelfs de topics al niet op wil noemen. Hoe kunnen mensen hun fouten / gedrag corrigeren als niemand weet waar je het over hebt. Misschien hebben ze het zelf niet eens door of staan ze er niet bij stil.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby BDT » 21 May 2007, 01:21:12

Waarom kunnen we niet gewoon allemaal aardig tegen elkaar zijn(including you Mano ;) )

Het gaat allemaal nergens over! Het is een forum, gebruik het dan als een forum!

Xizor is die zijn account verwijderd is ook al zo kinderachtig. Hij wil de power niet meer, mar misbuikt het even door zijn account te verwijderen, met als resultaat een N/A user(een niet bestaande dus) met allemaal posts.

Zo haal je kwaliteit van een forum helemaal naar beneden. En bedankt he, kan ik weer de rommel opruimen. Stelletje kleine kinderen....

Echt niet grappig gewoon dat er zo gebitched wordt. Zodra mijn nieuwe PC er is deze week kan ik als eerste het forum weer gaan aanvegen...

Nogmaals, de dingen die ik heb gezien van afgelopen dagen vind ik triest en van iemand ver in de 30 met twee kinderen had ik ook wel volwassener gedrag verwacht(en een persoonlijk bericht met reden)

Nog even en ik trek de stekker er uit. Volgens mij zou bijna niemand dat wat boeien...
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby Mirg » 21 May 2007, 05:24:23

BDT wrote:Nog even en ik trek de stekker er uit. Volgens mij zou bijna niemand dat wat boeien...


Mij wel. Sterker nog, ik zou het domein en het forum zo van je overnemen, de kosten voor lief nemend. En ik durf er vergif op in te nemen dat ik niet de enige ben die dat zou doen.

Ik vind het forum nog steeds leuk en actief genoeg, eerlijk gezegd. Bovendien loopt de Sega Markt erg goed heb ik het idee. Als ik op zoek ben naar een tweedehands game zoek ik eigenlijk alleen hier. Er is altijd een groot aanbod.

En Mano, je weet best dat een groep mensen je een zak vindt. Sterker nog, volgens mij vind je dat gewoon gaaf, dus niet zo uitlokken nu. ;]
User avatar
Mirg
 
Posts: 3698
Joined: 12 Apr 2002, 09:44:24
Location: Rotterdam

Postby ManoRevolver » 21 May 2007, 06:19:12

Hier, wat heb ik nu weer gedaan?
Enige wat ik heb gedaan is uitleg geven waarom ik een bepaald bedrag bied voor een tweetal spellen, cry me a river.
Volgens mij ben ik de laatste tijd best wel aardig verder <3.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Stepz » 21 May 2007, 10:01:15

Ik wil ook gewoon dat het forum blijft, no matter what. Voor mij is dit nog steeds de op één na beste bezochte site (op m'n gmail na dan).
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Xizor » 21 May 2007, 10:49:49

Mano, je geeft jezelf teveel credit door te denken dat ik door jou wegblijf, en feit dat 'jullie' (niet iedereen) lezen wat jullie willen lezen, blijkt wel weer, zelfde als de post van BlackDragon. Je daagt gewoon nagenoeg elke post/topic 'uit' en dat wordt vervelend.

Ik verbaas me gewoon over de kwaliteit van de posts; posts zoals 'wel nummer...' worden vaker bijgewerkt dan dat er enige nuttige posts gemaakt worden, en die enkele nuttige post daar wordt amper op gereageerd.

ik heb ook even gekeken hoe lang het duurde voordat er iemand postte dat Sega de unreal 3 engine gaat gebruiken, en tot op heden NIEMAND (of ik heb het gemist!).

dus iedereen roept wel 'ik ben Sega fan' maar het echte Sega-nieuws ziet niemand? beetje vreemd.

Ik heb daarom geen zin meer onzin-topics te lezen; als ik dat wil ga ik wel naar 't Fok!-forum.

Daarom heb ik er geen zin meer in; ik wil nuttige topics, topics met inhoud, geen worthless crap.
Als iemand anders dat wel leuk vind, prima, maar ik heb mijn tijd wel beter te besteden.

anyway, weer 5 minuten van mijn leven verspilt aan een post die iedereen toch maar voor de helft zal lezen of anders interpreteren als bedoelt.
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby ManoRevolver » 21 May 2007, 10:59:11

No fear! Ik geef mezelf helemaal geen credits. 8) Dat doen andere wel voor me.
Kusje.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Fonzi » 21 May 2007, 11:13:07

Ik denk ook wel dat het allemaal overdreven is maar je kan er natuurlijk niet omheen dat zowel de aktiviteiten op de mainpage als het forum afgenomen zijn. Dat Sega minder is dan vroeger zal er wel mee te maken hebben maar ik denk ook dat we een volwassen site zijn met veel 'oudere' gamers en die stoppen nu eenmaal. We krijgen wel nieuwe leden bij maar dat is niet in verhouding met het aantal dat wegvallen.

Maar wat mensen mss niet weten is dat er achter zo'n site heel wat werk verricht wordt en dat er heel wat tijd inkruipt. Ik denk dat het dat is wat Blackdragon wil zeggen. Ik durf het eerlijk te zeggen: Niels en ik zitten al zeker een jaar op ons tandvlees. Ik zou niets liever hebben dat we dagelijks nieuwe content zouden kunnen posten maar dat is niet realistisch. We hebben geen backup van mensen die ook voor de site willen schrijven, geen backup van Sega zelf (als je dit wil, moet je daar ook nog eens heel veel tijd in gaan steken). Dingen die grotere sites wel hebben, we kunnen nooit concureren. Het gevolg is dat we of te laat zijn met bijvoorbeeld reviews (omdat we alle Sega games zelf moeten kopen) of dat we helemaal geen review hebben. Een fansite is ok, maar bezoekers verwachten nu eenmaal nieuwe content, anders blijven ze weg. Het is het typische probleem van een statische site.

Ik wil dit niet als excuus gebruiken maar dit is nu eenmaal de realiteit. Niels en ik hebben het er al meermaals over gehad maar echt een oplossing vinden doen we niet.
*Art is the future of games, not realism.*
User avatar
Fonzi
Service Games Crew
 
Posts: 1143
Joined: 29 Sep 2002, 16:07:23
Location: België

Postby Sen » 21 May 2007, 13:31:20

Ik waardeer in elk geval heel erg de tijd die je er in steekt Fonzi (en Niels), people do care.
Nothing is ever forgotten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby Skyghene » 21 May 2007, 14:22:18

Ik zou het erg zonde vinden als de site op deze manier zou verdwijnen.

Zelf post ik vrij weinig, maar ik vind het nog steeds leuk om elke dag even een paar topics te checken. Sega Markt is zo nu en dan een slachtveld, wat erg jammer is. Maar op zich kan daar wel verandering in gebracht worden. Ik bedoel, we (de meerderheid) zijn toch geen pubers meer?
Image
User avatar
Skyghene
 
Posts: 517
Joined: 26 Mar 2003, 21:35:22
Location: Haarlem

Postby Sen » 21 May 2007, 15:24:59

Ik wil ook gerust moderaten als daar behoefte aan is, ik ben elke dag wel een keer op drie op het forum.
Nothing is ever forgotten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby ManoRevolver » 21 May 2007, 15:46:40

blackdragon wrote:
Sega Markt is zo nu en dan een slachtveld, wat erg jammer is.


Dat bedoelde ik, maar Mano vind het allemaal zwaar overdreven. Heb verders niks tegen hem kan/kon het altijd goed met hem vinden. Maar op sommige momenten vraag ik me af man hoe oud ben je?


Wat nou weer? Ik reageer op een topic en het Sega Markt is gelijk een slachtveld? Als mensen zelf een goede tip krijgen is alles good in the hood maar zodra het in een eigen topic gebeurt is iedereen op de teentjes getrapt. Dus zeg me; hoe oud ben ik als je niet eens met goede voorbeelden kan komen?

:::EDIT:::
Ik check net het Markt gedeelte. Waar is het een zooitje dan? Overal staan gewoon goede verkooptopics. Iedereen post al z'n verkopen netjes in één topic en dat er slotjes op bepaalde VK topics staan was ooit een wens van andere forummembers. Dus, wat is het probleem met de Sega Markt?
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby ManoRevolver » 21 May 2007, 17:04:53

Ik zie genoeg, maar ik vind het belangrijker hoe het er nu uitziet dan om me druk te maken over hoe het er vorige maand, of nog dichterbij, vorige week er uit zag. Live for today.

Verder vind ik het wel humor dat je eerst geen namen etc... wil noemen om vervolgens een reply erna 2 keer met mijn naam te gooien om vervolgens daarna weer te vertellen dat ik me niet persoonlijk aangevallen moet voelen. :wink:

:::EDIT:::
Voor Blackdragon; http://www.segaforum.nl/viewtopic.php?t=20343
Mwah! <3
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby ManoRevolver » 21 May 2007, 17:32:29

blackdragon wrote:
ManoRevolver wrote:
Verder vind ik het wel humor dat je eerst geen namen etc... wil noemen om vervolgens een reply erna 2 keer met mijn naam te gooien om vervolgens daarna weer te vertellen dat ik me niet persoonlijk aangevallen moet voelen. :wink:


Ehh.. Ik weet niet hoor maar jij antwoorde op mijn mening, dan moet ik ook wel jou naam gebruiken of niet dan?

En ik vind je antwoord beetje kort door de bocht, vooral voor een MOD. Dus wat er ook gebeurd, maakt het uit? Morgen is het oud, en we leven alleen vandaag. Dus als ik nou even een paar topics ga verneuken, sluit je die gewoon, en morgen.. Ow dat was morgen, doen we niks meer mee welkom terug Blackdragon en als je vandaag weer wat verneukt dan sluit ik die ook gewoon en morgen weet ik het niet meer dat er wat was gebeurd. En wat maakt het ook uit gisteren is geweest.. Want ach ja Live for today ;) Denk dat je als MOD dan toch wel wat verder moet kijken, overigens ben je ook niet helemaal fair, want toen je problemen het met een sale of verkoop moesten we het wel dagen horen. Maar ja die gedachte had ik toch de laatste tijd al, wat jij doet ach maakt het uit en als andere wat doen, nou dan is het niet best. En als jij reactie op iemand geeft, moeten ze maar luisteren en zo is het en niet anders., maar als jij reactie van iemand krijg.. tja vul zelf maar in...

Dit is dus wel op jou gericht en was eigenlijk niet de bedoeling, maar vind jou antwoord beetje kort door de bocht, sorry.



???


Ik vind mezelf niet kort door de bocht.
De topics die je nu van mij uit het verleden aanhaal zijn niet eens door mij begonnen laat staan dat ik negatieve uitlatingen over mij dagenlang op het forum wil laten staan. En toch deed ik het, ondanks dat ik toen ook al mod was en met gemak de hele boel had kunnen verwijderen, iedereen heeft tenslotte recht op zijn eigen mening in the end, of je het nou wel of niet leuk vind, maar een discussie erover voeren mag altijd.

Nu mag jij in mijn berichtengeschiedenis gaan vroeten wanneer ik mij voor het laatst negatief over iemand heb uitgelaten (met uitzondering van het kinderfeestje wat nu aan de gang is) of iets heb gedaan wat volgens jou niet door de beugel kon. Ik hoor het graag, want je bent nu dingen aan het omdraaien in je kleine pleidooi. Als je mij al kort door de bocht vind, wat vind je dan van jezelf? Ellelange posts zonder een duidelijk voorbeeld van wat je nu echt bedoel.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Stepz » 21 May 2007, 17:46:41

Jullie kunnen ook allebei gewoon ophouden. Dit maakt het forum er niet gezelliger op.
Ik wil alleen nog even kwijt dat ik je werk (Fonzi) erg waardeer en voor nieuws etc kijk ik eerst altijd op servicegames.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

PreviousNext

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 17 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group