Segaforum

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Postby Donny K. » 07 Sep 2006, 20:41:39

Me too! Elke dag braaf ff op het Segaforum kijken. Ik ben nog steeds erg trots en blij dat ik hier mag modder eten :P

M'n DC blijft m'n lievelingetje. Sega heeft een speciaal plekje in m'n hart. Ups en downs hebben we inderdaad allemaal wel eens. Geen reden voor mij om het blijtje erbij neer te gooien.

Zo dat ook weer gezegd. En nu snel m'n scherm weer kantelen en under defeat verder spelen :D
Consoles I own:
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby Jurjen » 07 Sep 2006, 21:28:46

Na het lezen van de berichten komen vele herrineringen naar boven. Ja, vele mensen kennen mij als de schaamharitaan, wat trouwens voor veel ophef zorgde. Veel leuke maar ook minder leuke dingen meegemaakt. Maar eerlijk is eerlijk, daar leer je van.

Het Segaforum vind ik het best te omschrijven als een vertrouwde en besloten vriendengroep waarbij Sega hoog in het vaandel staat. Maar dat niet alleen, het was meer dan dat. Donny K die bijvoorbeeld een gezamelijke ''inkoop-actie'' voor zijn rekeneng nam, dat zonder eigenbelang gepaard ging.

Laatste officiële meeting was nog in 2001 waar ik ook aanwezig was. Een aparte ervaring als klein mannetje van 13, die ik nooit van mijn leven zal vergeten. We hadden veel voor elkaar over, regelde dingen, konden naast het Segaforum goed met elkaar om en ook over andere onderwerpen praten.

Helaas is die tijd er niet meer. Dat wil niet zeggen dat het publiek dat nu aanwezig is, minder is. Maar gewoon anders. Anders in omgang en in zijn doen. Tijden veranderen en ook de mensen.
User avatar
Jurjen
 
Posts: 166
Joined: 30 Mar 2005, 17:46:50

Postby Stepz » 07 Sep 2006, 22:06:18

Was de laatste niet in 2003?
4 jaar geleden zeiden ze hier ook dat dit allemaal doodbloedde, aangezien de DC het niet al te best deed... EN toch lullen we hier nog steeds met elkaar, ook over Sega.
Ik vind het knap en ik denk dat dit forum nog lang zal blijven bestaan.
Tuurlijk is het veranderd, maar het is nog steeds het Segaforum.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby shin_remy » 07 Sep 2006, 22:35:43

ookal ben ik hier nog net geen jaar, en post ik minder dan eerst, ik vind het nog steeds leuk hier.

heb in het begin als een gek gepost en idioot gedragen, maarja kan de tijd niet terug draaien hee :roll:
3S !!!!!!!!
User avatar
shin_remy
 
Posts: 1067
Joined: 23 Aug 2005, 10:14:34
Location: Roosendaal

Postby ManoRevolver » 07 Sep 2006, 22:47:06

shin_remy wrote:ookal ben ik hier nog net geen jaar


shin_remy
Geregistreerd op: 23-8-2005
Berichten: 989
Woonplaats: Roosendaal
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Stepz » 07 Sep 2006, 23:10:42

Oftewel, meer dan een jaar Remy! 8)
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Markam » 07 Sep 2006, 23:21:27

the horror!

nee SF blijft voor mij ook het forum dat ik als eerste bezoek zodra ik weer thuis ben (en maar de hele tijd refreshen!) Ook al ben ik een wat oudere gamer, ik ben pas laat begonnen met de dc en dit was het eerste forum waar ik iets nuttigs vond over sega.. ben toen maar gebleven :roll:




en ik wil ook niet meer weg...
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby Frankhulscher » 07 Sep 2006, 23:24:33

Ik ben hier terechtgekomen op mijn zoektocht naar het 16-bit gebeuren. Voor mij: sega=mega drive, hoewel ik de andere systemen inmiddels ook heb. Dit is ook het enige game-forum waar ik kom, bijna elke dag.
Mijn verzameling (excel bestand)
User avatar
Frankhulscher
Segaforum's Virtua Cop
 
Posts: 1946
Joined: 14 Sep 2004, 21:54:33
Location: Landgraaf

Postby BDT » 07 Sep 2006, 23:39:58

:) Gelukkig, er zijn meer mensen die het zo zien :)

Soms vind ik het jammer dat er weinig gepost wordt, maar op andere dagen zijn er allerlei dingen te beleven.

Dit is ook het enige forum waar ik kom.
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby RinusMaximus » 08 Sep 2006, 07:02:12

Dit is ook het enige forum waar ik regelmatig post.

Ik ben er natuurlijk pas heel laat bij gekomen, omdat Markam het de hele dag maar over dit forum heeft. Eigenlijk blijf ik bijna elke dag wel lezen en posten omdat hier toch een hoop mensen zitten met dezelfde hobbies als ik: gamen, anime, films kijken etc.

Ik erger me wel eens aan de anti-sony houding van sommige mensen, maar tegelijkertijd zullen er mensen zijn die zich aan mijn pro-sony anti-microsoft houding zullen ergeren. Op zich is hier ook niks mis mee, er wordt op een normale manier over gediscussierd.

Uiteindelijk zijn we allemaal door SEGA gaan gamen en dat is wat telt.

Ik ben dus ook niet van plan weg te gaan, tenzij ik in mijn eentje overblijf...
User avatar
RinusMaximus
 
Posts: 728
Joined: 20 Mar 2006, 09:45:13
Location: Heerhugowaard

Postby BDT » 08 Sep 2006, 07:40:00

Dat zal nooit gebeuren. Ik blijf altijd. Mark my words.

:)
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby blackdragon » 08 Sep 2006, 11:56:29

Sinds ik lid ben wat volgens mij alweer 2 jaar is zal ik ff moeten nakijken kom ik hier bijna ook elke dag. Vind het hierzo gewoon erg leuk en gezellig, jammer dat ik daarvoor nooit internet had anders was ik al veel eerder hierzo geweest en had ik ook nog het mooie Sega tijdperk hierzo meegemaakt op het forum.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Woutie » 08 Sep 2006, 12:01:25

Jaja, ik ben er gekomen dankzij donny.
Al 2 sega meetings meegemaakt... dat was wel lachen op de beamer en al die tvtjes overal :) vond ik wel lachen.
Mocht iemand trouwens nog de MPEG filmpjes willen hebben, PM me ffies dan kan ik ze wel ffies sturen...

Toch ben ik wel weer een tijdje afwezig geweest en ik ben weer terug ... lees veel en antwoord af en toe eens wat... leuk forum !

Greetz, woutie
Woutie
 
Posts: 182
Joined: 30 Sep 2001, 21:38:04

Postby Woutie » 08 Sep 2006, 12:02:38

Donny K. wrote:Me too! Elke dag braaf ff op het Segaforum kijken. Ik ben nog steeds erg trots en blij dat ik hier mag modder eten :P

M'n DC blijft m'n lievelingetje. Sega heeft een speciaal plekje in m'n hart. Ups en downs hebben we inderdaad allemaal wel eens. Geen reden voor mij om het blijtje erbij neer te gooien.

Zo dat ook weer gezegd. En nu snel m'n scherm weer kantelen en under defeat verder spelen :D


Shit donny, ik ben net weg, ffies posten en gelijk weer gamen...
Een echte Die Hard die jongen he ;) hehe
Woutie
 
Posts: 182
Joined: 30 Sep 2001, 21:38:04

Postby LKC » 12 Sep 2006, 16:00:16

Tja, ik zit toch ook al een tijdje op het forum, maar ik post ook niet zoveel meer; mede om de voor genoemde redenen;

Buiten dat vindt ik de sega games van de laatste jaren niet erg intresant meer.
Met name de sonic games kunnen me niet meer zoveel boeien, dat komt ook omdat ik de "nieuwere" style niet zo leuk vindt maar ook de hoeveelheid bugs die de blauwe egel in mn laatst gespeelde games mee nam.

Toch hoop ik ooit nog eens een nieuw sonic game te spelen die me bevalt;
En zit ik nog met smart te wachten op de volgende shenmue.

En zolang het forum bestaat zal je me af en toe nog wel zien posten.
Sega blijft toch in je bloed zitten. :wink:
Image
User avatar
LKC
 
Posts: 1559
Joined: 06 Dec 2001, 15:14:20
Location: Netherlands

PreviousNext

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group