Euthanasie op babies voor een beter milieu!

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Euthanasie op babies voor een beter milieu!

Ja
4
40%
Nee
6
60%
 
Total votes : 10

Postby blackdragon » 07 Jul 2007, 21:44:02

Denk dat het dan een mooi zooitje wordt als ouders zelf mogen beslissen als ze euthanasie plegen voor hun kind. We mogen toch blij zijn dat je niet in het kabinet zit ;)

Als elke burger zulke dingen mogen beslissen en/of doen dan is het einde helemaal zoek in deze wereld.

Maar goed het is jou vreemde gedachten hierover, denk alleen niet dat er veel teminste weldenkende mensen zijn die deze mening met jou zouden delen.

Bovendien weet niet hoe oud je bent, niet oud denk ik om erover na te denken zonder te weten wat het gevolg zou wezen bij zo'n besluit. Maar vraag me af als jou vriendin of toekomstige vriendin dit zo nemen, stel ze wil kinderen met je, nee laat ik het zo zeggen per ongeluk raakt ze zwanger en ze wil het kind houden. Het kind komt er na 9 maanden, en dan kom jij met het voorstel kom laten we maar euthanasie plegen ik hoef het kind niet of we kunnen er niet voor zorgen. Van mij mogen ze dat dan ook meteen bij jou plegen. Maar goed vind het leuk dat je je mening iig onderbouwt, ookal deel ik deze niet.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Mier » 08 Jul 2007, 10:51:05

OVERVOL wrote:maar zolang ik mijn mening 'Euthanasie op babies voor een beter milieu!' met goede argumenten kan onderbouwen dan heb ik bewezen dat ik geen last hebt van een psychose.


Daar ben ik het niet mee eens.
Juist mensen in een psychose weten de meest idiote dingen of belevingen te onderbouwen met "in hun ogen" logische en goede argumenten.

Een andere bizarre oplossing die ik ooit heb gehoord voor jouw "millieu probleem" zou zijn om ieder kind bij de geboorte te sterilisseren.
Op die manier maak je geen levende wezens dood, maar kan de mens zich alleen niet voortplanten met alle gevolgen van dien.
Dit vind ik dan nog iets wat nog enigszins te onderbouwen is, maar zelfs dan nog te ziek voor woorden is.

Je geeft wel aan sega leuk te vinden, maar dit is tot nu toe het enige topic waar je in hebt gepost en dan nog wel een zelfaangemaakte topic.
Het zou me niks verbazen als er op andere fora topics over hetzelfde onderwerp staan die door jou zijn geopend.
Daarnaast heb je een account geopend onder de naam "overvol", wat mij nou niet echt de indruk geeft dat je jezelf hier laat zien om te discussiëren over Sega.
Image 1958 - 2009
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby Madman » 09 Jul 2007, 18:44:51

als eerste ben ik met Mier eens (zoals altijd)
als tweede hoop ik dat OVERVOL woord bij daad voegt en zelf nooit kinderen zal opvoeden met zijn zouteloze ideeen.
als derde zijn er gelukkig weinig mensen te porren voor postnatale abortus.
als vierde zou ik het verstandig vinden om nu alvast TBS te regelen voor OVERVOL.
When the Boogeyman goes to sleep every night he checks his closet for Madman.
User avatar
Madman
Rampetamptoerist
 
Posts: 2126
Joined: 27 Jan 2002, 21:19:58
Location: Eindhoven

Postby Peet1979 » 09 Jul 2007, 18:47:33

Madman wrote:als eerste ben ik met Mier eens (zoals altijd)
als tweede hoop ik dat OVERVOL woord bij daad voegt en zelf nooit kinderen zal opvoeden met zijn zouteloze ideeen.
als derde zijn er gelukkig weinig mensen te porren voor postnatale abortus.
als vierde zou ik het verstandig vinden om nu alvast TBS te regelen voor OVERVOL.


AMEN!!!!

Ik heb zelf een dochter van 1 jaar en ik zal verder maar niet op die onzin ingaan. Wat een eikel... :evil:
Image
User avatar
Peet1979
 
Posts: 947
Joined: 19 Jun 2003, 09:25:41
Location: Netherlands

Postby zendar » 09 Jul 2007, 19:12:59

Nou je ziet het, overvol, er is niet veel steun voor jou ideën hier te vinden.
C64, Pong, 2600 junior, Jaguar, Lynx II, Nes, Snes, PSX
Supervision, MegaDrive II, Saturn, Dreamcast, DS Lite, Wii
Image
User avatar
zendar
Super Segaforum user
 
Posts: 1114
Joined: 21 Aug 2006, 17:44:40

Postby Markam » 10 Jul 2007, 09:36:50

OVERVOL wrote:Ik heb al een paar jaar lang het idee dat de wereld overbevolkt is. Maar sinds een tijdje denk ik bijna elke dag aan overbevolking.


tis gewoon een soort morbide fetish!

oh en kunnen jouw ouders je niet alsnog laten aborteren?
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby zendar » 10 Jul 2007, 14:53:01

OVERVOL wrote: Maar sinds een tijdje denk ik bijna elke dag aan overbevolking.


Trek je je er dan ook bij?
C64, Pong, 2600 junior, Jaguar, Lynx II, Nes, Snes, PSX
Supervision, MegaDrive II, Saturn, Dreamcast, DS Lite, Wii
Image
User avatar
zendar
Super Segaforum user
 
Posts: 1114
Joined: 21 Aug 2006, 17:44:40

Postby OVERVOL » 11 Jul 2007, 19:40:04

Mier wrote:Daar ben ik het niet mee eens.

Dat mag, iedereen heeft zijn eigen mening.
Juist mensen in een psychose weten de meest idiote dingen of belevingen te onderbouwen met "in hun ogen" logische en goede argumenten.

Ik heb mijn mening "Euthanasie op babies voor een beter milieu!" als voorstander goed onderbouwd met argumenten. Maar jij heb je mening "Euthanasie op babies voor een beter milieu!" als tegenstander nog niet onderbouwd met argumenten. Als jij zegt dat ik een psychose heb, dan hoor je je mening wel goed te onderbouwen.
Een andere bizarre oplossing die ik ooit heb gehoord voor jouw "millieu probleem" zou zijn om ieder kind bij de geboorte te sterilisseren.
Op die manier maak je geen levende wezens dood, maar kan de mens zich alleen niet voortplanten met alle gevolgen van dien.
Dit vind ik dan nog iets wat nog enigszins te onderbouwen is, maar zelfs dan nog te ziek voor woorden is.

Ik denk dat volwassenen die als baby gesteriliseerd zijn ongelukkige zijn dan volwassenen die niet als baby gesteriliseerd zijn. Daarom zie ik sterilisatie op babies als een vorm van kindermishandeling - misschien niet lichamelijk, maar wel geestelijk. Ik ben zelf geen voorstander van gedwongen sterilisatie van kinderen, maar als kinderen zelf gesteriliseerd willen worden dan heb ik er geen problemen mee.
Je geeft wel aan sega leuk te vinden, maar dit is tot nu toe het enige topic waar je in hebt gepost en dan nog wel een zelfaangemaakte topic.
Het zou me niks verbazen als er op andere fora topics over hetzelfde onderwerp staan die door jou zijn geopend.
Daarnaast heb je een account geopend onder de naam "overvol", wat mij nou niet echt de indruk geeft dat je jezelf hier laat zien om te discussiëren over Sega.

Ik had al eerder in het topic gezegd dat ik dit topic al op andere forums had geopend maar daar werd helaas dit topic snel gesloten. Dus toen heb ik besloten dit topic op dit forum te open omdat ik deze site goed ken. En je vraagt je ook zeker af waarom ik nooit eerder een bericht in andere topics heb geplaatst. Dit komt omdat ik tot de meerderheid van de bezoekers behoor die bijna nooit berichten plaats.
ELK MENS IS ER ÉÉN TEVEEL!
OVERVOL
 
Posts: 14
Joined: 06 Jul 2007, 16:58:43

Postby OVERVOL » 11 Jul 2007, 19:46:54

Markam wrote:tis gewoon een soort morbide fetish!

Ik heb toch al gezegd dat ik geen psychose heb. Probeer logisch na te denken en dingen te relativeren en dan deel je waarschijnlijk dezelfde mening als ik.
oh en kunnen jouw ouders je niet alsnog laten aborteren?

Je bedoelt zeker euthanaseren. Ik kan zelf wel beslissen of ik euthanasie wil of niet, daarom hoefen mijn ouder(s) dit niet te beslissen.

Euthanasie op babies
Een baby kan zelf niet beslissen of ie euthanasie wilt of niet, daarom mogen de ouder(s) dat zelf beslissen of ze euthanasie op hun baby toepassen of niet.

Abortus op ongeboren babies
Een ongeboren baby kan zelf niet beslissen of ie abortus wilt of niet, daarom mogen de ouder(s) dat zelf beslissen of ze abortus op hun ongeboren baby toepassen of niet.

Abortus en euthanasie op babies is bijna hetzelfde
ELK MENS IS ER ÉÉN TEVEEL!
OVERVOL
 
Posts: 14
Joined: 06 Jul 2007, 16:58:43

Postby OVERVOL » 11 Jul 2007, 19:49:47

blackdragon wrote:Denk dat het dan een mooi zooitje wordt als ouders zelf mogen beslissen als ze euthanasie plegen voor hun kind.

Nee dat klopt niet. Meer mensen = meer milieuvervuiling = meer rotzooi, door het euthanaseren van babies voorkomen we juist een heleboel rotzooi.
We mogen toch blij zijn dat je niet in het kabinet zit ;)

Er zijn ook mensen die het jammer vinden dat er geen mensen in het kabinet zitten die dezelfde mening hebben zoals ik.
Als elke burger zulke dingen mogen beslissen en/of doen dan is het einde helemaal zoek in deze wereld.

Dit klink wel heel dramatisch. Als de wereld niet vergaat van abortus, dan zal de wereld ook niet vergaan van euthanasie op babies.
Maar goed het is jou vreemde gedachten hierover, denk alleen niet dat er veel teminste weldenkende mensen zijn die deze mening met jou zouden delen.

Mensen die van mening zijn dat abortus en euthanasie op babies bijna hetzelfde is, delen waarschijnlijk ook dezelfde mening als ik. Dit zijn weldenkende mensen.
Bovendien weet niet hoe oud je bent, niet oud denk ik om erover na te denken zonder te weten wat het gevolg zou wezen bij zo'n besluit.

Iedereen die zelfstandig kan nadenken kan zo een besluit nemen. De gevolgen van zo een besluit is net zo klein/groot als die van abortus.
Maar vraag me af als jou vriendin of toekomstige vriendin dit zo nemen, stel ze wil kinderen met je, nee laat ik het zo zeggen per ongeluk raakt ze zwanger en ze wil het kind houden.

Ik wil geen kinderen, dus ik laat me steriliseren. Vrouwen die per ongeluk zwanger worden die doen dat soms per ongeluk expres.
Het kind komt er na 9 maanden, en dan kom jij met het voorstel kom laten we maar euthanasie plegen ik hoef het kind niet of we kunnen er niet voor zorgen.

Een baby kan niet zelf beslissen of ie euthanasie wilt of niet, daarom mogen de ouder(s) dat zelf beslissen of ze euthanasie op hun baby toepassen of niet.
Van mij mogen ze dat dan ook meteen bij jou plegen.

Ik kan zelf wel beslissen of ik euthanasie wil of niet, daarom hoeft een ander dit niet te beslissen.
Maar goed vind het leuk dat je je mening iig onderbouwt, ookal deel ik deze niet.

Dat mag, iedereen heeft zijn eigen mening.
ELK MENS IS ER ÉÉN TEVEEL!
OVERVOL
 
Posts: 14
Joined: 06 Jul 2007, 16:58:43

Postby Madman » 11 Jul 2007, 20:23:09

OVERVOL wrote:Als de wereld niet vergaat van abortus, dan zal de wereld ook niet vergaan van euthanasie op babies.


De wereld zal minder snel vergaan als er niet zoveel mensen rond zouden lopen met achterlijke ideeen zoals jij hebt.
Gelukkig zitten er al een heel hoop vast of zijn dood.

Je zou je zaad-leider niet moeten steriliseren, maar je slag-ader.

Ik vraag me werkelijk af wat je motieven werkelijk zijn. Recruteren ?
Dan heb je in mijn ogen de verkeerde plek uitgekozen.
When the Boogeyman goes to sleep every night he checks his closet for Madman.
User avatar
Madman
Rampetamptoerist
 
Posts: 2126
Joined: 27 Jan 2002, 21:19:58
Location: Eindhoven

Postby Mirg » 11 Jul 2007, 20:34:23

OVERVOL wrote:Euthanasie op babies
Een baby kan zelf niet beslissen of ie euthanasie wilt of niet, daarom mogen de ouder(s) dat zelf beslissen of ze euthanasie op hun baby toepassen of niet.


En een geestelijk gehandicapte? Zeg het maar, knul, als je dan toch de beerput opentrekt. Een gek die in blinde woede drie mensen heeft aangevallen (maar niet gedood) en niet voor reden vatbaar is?
User avatar
Mirg
 
Posts: 3698
Joined: 12 Apr 2002, 09:44:24
Location: Rotterdam

Postby Mier » 11 Jul 2007, 23:27:05

OVERVOL wrote:Ik heb mijn mening "Euthanasie op babies voor een beter milieu!" als voorstander goed onderbouwd met argumenten. Maar jij heb je mening "Euthanasie op babies voor een beter milieu!" als tegenstander nog niet onderbouwd met argumenten. Als jij zegt dat ik een psychose heb, dan hoor je je mening wel goed te onderbouwen.


Ik "denk" dat jij een psychose hebt omdat jouw argumenten in je posts voldoen aan alle kenmerken die ik dagelijks tegenkom op de werkvloer.
De argumenten die je noemt zijn in jouw ogen logisch en goed onderbouwd, terwijl een ieder buiten jou om inziet dat het totale onzin is wat jij uitkraamt.
Na 3 pagina's moet je nu toch wel hebben gemerkt dat niemand het met je eens is (je zegt van wel, maar wijs diegene dan maar eerst eens aan).
Als jij het in je eentje beter weet dan een heel forum bij mekaar, dan moet er toch ergens een lichtje gaan branden?

Ik denk dat volwassenen die als baby gesteriliseerd zijn ongelukkige zijn dan volwassenen die niet als baby gesteriliseerd zijn. Daarom zie ik sterilisatie op babies als een vorm van kindermishandeling - misschien niet lichamelijk, maar wel geestelijk.


Als je goed had gelezen, had je gezien dat ik deze "oplossing" net zo ziek vind als die van jou.
Als een vrouw zwanger raakt, dan heb je tijd zat om te beslissen of je het kind wilt houden of niet.
Een abortus is (vooral in vroeg stadium) toch een stuk minder ingrijpend dan een geboren kind even in te laten slapen.
Negen maanden een kind dragen, baren en dan alsnog dood maken?
Ben je nou helemaal ziek in je hoofd?!?!?
Een levend wezen dood maken, alleen om er zelf beter van te worden?

Doe nou maar niet of je zo begaan bent met het lot van de wereld, want je zit hier nu wel millieuvervuilende energie te verbruiken achter je computer terwijl je met jouw denkwijze zou moeten wonen in een rieten hutje in de middle of nowhere.
Over alle andere problematiek in de wereld hoor ik je niet.

Ik had al eerder in het topic gezegd dat ik dit topic al op andere forums had geopend maar daar werd helaas dit topic snel gesloten. Dus toen heb ik besloten dit topic op dit forum te open omdat ik deze site goed ken. En je vraagt je ook zeker af waarom ik nooit eerder een bericht in andere topics heb geplaatst. Dit komt omdat ik tot de meerderheid van de bezoekers behoor die bijna nooit berichten plaats.


En waarom wordenje topics overal gesloten?
Niet omdat iedereen het zo eens is met jouw denkwijze, en tot nu ben ik op dit forum nog niemand tegengekomen die dat wel is.
Ik snap echt niet dat er nu nog steeds geen lichtje bij je gaat branden.

OVERVOL wrote:Nee dat klopt niet. Meer mensen = meer milieuvervuiling = meer rotzooi, door het euthanaseren van babies voorkomen we juist een heleboel rotzooi.


Onzin, zoals al eerder is aangegeven kan je een foetus al aborteren aan het begin van de zwangerschap.
Het is totale onzin om 9 maanden een kind te dragen en daarna pas dood te maken, dat vind ik meer een vorm van sadisme dan realisme.

Dit klink wel heel dramatisch. Als de wereld niet vergaat van abortus, dan zal de wereld ook niet vergaan van euthanasie op babies.


Maar hij zal er ook heus niet beter van worden.
Voor de zoveelste keer, euthanasie op babies is gewoonweg onzin.
Als je weet dat je geen kinderen wilt, kan je jezelf inderdaad sterilliseren, mocht het daarvoor misgaan en je wilt echt geen kind kan je abortus laten plegen, en het heeft dus totaal geen nut om 9 maanden te wachten en dan pas de beslissing te maken dat je het kind toch maar niet wilt.

Mensen die van mening zijn dat abortus en euthanasie op babies bijna hetzelfde is, delen waarschijnlijk ook dezelfde mening als ik. Dit zijn weldenkende mensen.


Nu zeg je het zelf, jij bent een weldenkend mens, wij allemaal niet.
Niemand is het met je eens, dus in jouw ogen ben jij zelf het enige weldenkende mens.
Ik ken nog iemand uit de geschiedenis die ook bepaalde ideeën had hoe iedereen moest zijn, daar is de wereld destijds niet veel beter van geworden.

Iedereen die zelfstandig kan nadenken kan zo een besluit nemen. De gevolgen van zo een besluit is net zo klein/groot als die van abortus


Dus waarom zou je dat besluit dan nemen?
Als het zo makkelijk is, dan kun je dus net zo goed een abortus nemen.

Ik wil geen kinderen, dus ik laat me steriliseren. Vrouwen die per ongeluk zwanger worden die doen dat soms per ongeluk expres.

Misschien komt dat omdat jij ook expres jouw lul in haar kut douwt zonder condoom!
Of gaat dat ook wel eens per ongeluk expres?
Als je echt zo achter je standpunten stond, had je jezelf allang laten sterilliseren.
Als jouw vriendin/vrouw zwanger blijkt te zijn, en jij hebt de visie die je hier nu loopt te verkondigen, dan laat je het kind niet meteen weghalen?
Je wacht dan liever 9 maanden om vervolgens het kind te vermoorden?

Een baby kan niet zelf beslissen of ie euthanasie wilt of niet, daarom mogen de ouder(s) dat zelf beslissen of ze euthanasie op hun baby toepassen of niet.


Die beslissing kan je al aan het begin van de zwangerschap maken voor de honderdduizendste keer, iemand die jouw mening deelt en daarin zover gaat dat diegene zelfs bereid is het kind te doden na de bevalling, heeft echt geen negen maanden nodig om die beslissing te nemen.

Ik kan zelf wel beslissen of ik euthanasie wil of niet, daarom hoeft een ander dit niet te beslissen.


Waarom ben je dan niet reëel en gooi je jezelf van een flat af?
Volgens jouw visie is het beter voor het millieu als er minder mensen zouden zijn.
Vind je het dan niet hypocriet dat je wel voor een ander die zelf nog niks kan beslissen voor de dood kiest, maar dat je zelf wel in leven wilt blijven om de aarde verder te vervuilen?
Ieder mens is een mens teveel is je motto, terwijl je zelf in een auto rijdt en speelt op de Nintendo Wii.
Dat je jezelf niet van kant maakt omdat je nog zo geniet van het leven is dan ook totale onzin.
Jij zou juist moeten denken: ik geniet van het leven maar vervuil hier wel de aarde mee dus moet ik doen wat het beste is voor de aarde, dus maak ik mezelf van kant.
Image 1958 - 2009
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby Fashion » 11 Jul 2007, 23:39:40

tering zeg gooi alsjebleif dit fuck topic dicht en geef die idioot een ip ban
wat een verrekte gek zeg
Image[/url]
User avatar
Fashion
Segaforum Medic
 
Posts: 1268
Joined: 31 May 2004, 07:57:43
Location: bergeijk

Postby Silent Shadow » 12 Jul 2007, 10:55:33

Fashion wrote:tering zeg gooi alsjebleif dit fuck topic dicht en geef die idioot een ip ban
wat een verrekte gek zeg

Je neemt me de woorden uit de mond Fashion.

Nog beter verwijder dit topic meteen helemaal. Hele topic slaat toch nergens op...
Silent Shadow
Sega Saturn liefhebber._0_
 
Posts: 1406
Joined: 02 Dec 2004, 12:00:57

PreviousNext

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group