Marktplaatsvolk op eBay...

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Postby Frankhulscher » 06 Jun 2006, 17:11:59

Als het neutraal is telt het tenminste niet mee in je score. Valt nog mee dan. Zou neutraal terug geven.
Mijn verzameling (excel bestand)
User avatar
Frankhulscher
Segaforum's Virtua Cop
 
Posts: 1946
Joined: 14 Sep 2004, 21:54:33
Location: Landgraaf

Postby General Wong » 06 Jun 2006, 17:56:59

Decenz wrote:Je moet niet vergeten dat jij als pro handelt en veel van de kopers leek zijn, zij had natuurlijk wel even kunnen vragen of het spel gewoon werkt op haar PS.
Dat ze direct neutrale feedback geeft is een beetje jammer...


Als ze me had gemailt van goh, ik zie nu pas dat dit spel Japans is en dat dat niet werkt op mijn PAL PS2, had ze hem gewoon kunnen omruilen (uiteraard zouden de extra kosten voor verzenden voor haar rekening zijn) en was er niets aan de hand geweest.

BDT: Ik eigenlijk ook, het was dat jij dit zei, anders had ik het nog gedacht :D.

markdegeweldenaar: Klopt, heb dat ook al een paar keer gehad. Dát slaat pas echt helemaal nergens op.

En tsjah, Virtuacop, zo vergevingsgezind ben ik nu ook weer niet. :D
De enige échte Vietnamese Tijger

Image
Play-Asia-Coupon, gratis coupons!
User avatar
General Wong
De enige échte Vietnamese Tijger!
 
Posts: 2501
Joined: 19 Sep 2004, 18:03:37
Location: Delft

Postby Droomkast » 07 Jun 2006, 06:02:35

Neutraal met negatief vergelden vind ik persoonlijk te ver gaan. Is mij ook eens overkomen. Als iedereen dat maar zou doen durf je toch helemaal geen neutraal meer te geven.

Vergeet niet dat het inderdaad niet meetelt voor je score en verder is het voor iedereen met verstand wel duidelijk dat het niet aan jou ligt...

En ga vooral niet schelden (al helemaal niet in je eigen feedbackforum) want als bv. ik in iemands feedback gescheld zie als antwoord op neutrale of negatieve feedback ben ik heel snelllll weg. (dan is het wel duidelijk om wat voor persoon het gaat)
Droomkast
 
Posts: 803
Joined: 28 Apr 2004, 00:42:54

Postby Gouki » 07 Jun 2006, 06:40:54

Wat een domme mensen lopen er toch weer rond. Ik hoop echt dat je haar negatieve feedback hebt gegeven, zoals Mano ook al heeft gezegd.
Tjonge jonge... :?

Kick bitch!

Gouki
Image
Sega Rally 2 arcade master! 3:58:88 - PAU
Le Mans24 & Daytona USA arcade master!
User avatar
Gouki
wil 'patser' zijn
 
Posts: 1609
Joined: 30 May 2001, 17:10:25
Location: Netherlands

Postby General Wong » 08 Jun 2006, 12:57:18

Zojuist negatieve feedback gegeven. Heb het echter wel redelijk netjes gehouden:

http://feedback.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dl ... K:MESO:UID
De enige échte Vietnamese Tijger

Image
Play-Asia-Coupon, gratis coupons!
User avatar
General Wong
De enige échte Vietnamese Tijger!
 
Posts: 2501
Joined: 19 Sep 2004, 18:03:37
Location: Delft

Postby Donny K. » 08 Jun 2006, 15:25:13

Netjes. Heel goed. Overginds is dat niet haar eerste negatieve feedback zie ik.
Consoles I own:
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby kevin » 08 Jun 2006, 15:31:27

wat een MONGOOL idd, jezus
Image
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Postby LBL » 28 Sep 2006, 23:04:32

Ik weet het niet hoor maar ook marktplaats bezoekers zijn soms net "fatsoenlijke" mensen..
zie mijn mail contact met een persoon van waarschijnlijk niet nederlandse komaf:

---------------------------------------

Hasan,

Mijn exuus dat het zo gelopen is.
Zoals je misschien gezien heb verkoop ik wel meer en vermeld ik altijd de status van het artikel.
In dit geval is het voor mij gewoon moelijk beoordelen maar is het niet mijn opzet geweest om iemand te misleiden.

Ik wil om je tegemoet te komen 10 euro terug storten, hopelijk verzacht dat iets.

Ik heb nog verder gekeken op internet en er zijn meer mensen met dit probleem, het schijnt verholpen te kunnen worden door schoon te maken.
Helaas ben ik de link alleen kwijt.

Hopelijk kan je vrede hebben met mn aanbod,

Groetjes,

Lennard

-------------------------------------------------------

Hoi Lennard,

Nou ik vind het iig erg attent dat je me wil tegemoetkomen, maar wil daar niet op aasen, ik kijk wel eerst hoe dat gaat als ik hem ff binnstebuiten keer . Ik heb het erg druk dus zal er voorlopig ff niet van komen, maar laten we het zo afspreken dat als ik het aanneembaar maak dan vind ik het zo best en mocht het echt klote blijven dan wil ik graag ingaan op je aanbod en wordt het voor ons allebei een stukje inleveren, maar zullen we er allebei niet echt rijker of armer van worden, dus no harm done. Ik laat het je wel weten van de week. Alvast bedankt en je hoort nog wel van me.

Groeten,

Hasan
Image
User avatar
LBL
master chief
 
Posts: 915
Joined: 24 Sep 2004, 21:29:49
Location: Netherlands

Postby ricepuppet » 28 Sep 2006, 23:43:45

Ik begrijp er helemaal niks van.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby Jurjen » 29 Sep 2006, 01:00:17

ricepuppet wrote:Ik begrijp er helemaal niks van.

Idem dito.

Om wat voor product gaat het, wat hadden jullie afgesproken, wat ging er mis, wat is er kapot? Link?
User avatar
Jurjen
 
Posts: 166
Joined: 30 Mar 2005, 17:46:50

Postby ManoRevolver » 29 Sep 2006, 10:35:40

Jurjen wrote:
ricepuppet wrote:Ik begrijp er helemaal niks van.

Idem dito.

Om wat voor product gaat het, wat hadden jullie afgesproken, wat ging er mis, wat is er kapot? Link?


Wat valt er niet aan te begrijpen?
Iets is met de verzending waarschijnlijk licht defect geraakt, meneer Hassan probeert het te verhelpen, lukt dit niet, zal hij op de tegemoetkoming van 10 euro ingaan.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby LBL » 29 Sep 2006, 11:11:43

ManoRevolver wrote:Wat valt er niet aan te begrijpen?
Iets is met de verzending waarschijnlijk licht defect geraakt, meneer Hassan probeert het te verhelpen, lukt dit niet, zal hij op de tegemoetkoming van 10 euro ingaan.


Wat erg netjes is van meneer H
Men is hier zo negetief over mp volk maar ik heb hier zelden last van, mijn vorige post is hier een voorbeeld van.

Ipv gelijk toe te happen is hij oprecht en kijkt of hij het zelf kan verhelpen.
Wat verder kapot is maakt verder niet uit, het gaat om de manier van afhandelen.
Image
User avatar
LBL
master chief
 
Posts: 915
Joined: 24 Sep 2004, 21:29:49
Location: Netherlands

Postby Jurjen » 29 Sep 2006, 14:16:22

ManoRevolver wrote:
Jurjen wrote:
ricepuppet wrote:Ik begrijp er helemaal niks van.

Idem dito.

Om wat voor product gaat het, wat hadden jullie afgesproken, wat ging er mis, wat is er kapot? Link?


Wat valt er niet aan te begrijpen?
Iets is met de verzending waarschijnlijk licht defect geraakt, meneer Hassan probeert het te verhelpen, lukt dit niet, zal hij op de tegemoetkoming van 10 euro ingaan.

Kortom, onduidelijkheden.

Weet trouwens nog steeds niet om wat voor product het gaat en wat precies de schade is. En ook nog steeds geen link van de advertentie.

Maar goed, laat maar hangen :)
User avatar
Jurjen
 
Posts: 166
Joined: 30 Mar 2005, 17:46:50

Postby LBL » 29 Sep 2006, 14:20:44

Jurjen wrote:
ManoRevolver wrote:
Jurjen wrote:
ricepuppet wrote:Ik begrijp er helemaal niks van.

Idem dito.

Om wat voor product gaat het, wat hadden jullie afgesproken, wat ging er mis, wat is er kapot? Link?


Wat valt er niet aan te begrijpen?
Iets is met de verzending waarschijnlijk licht defect geraakt, meneer Hassan probeert het te verhelpen, lukt dit niet, zal hij op de tegemoetkoming van 10 euro ingaan.

Kortom, onduidelijkheden.

Weet trouwens nog steeds niet om wat voor product het gaat en wat precies de schade is. En ook nog steeds geen link van de advertentie.

Maar goed, laat maar hangen :)

Sigh....
Image
User avatar
LBL
master chief
 
Posts: 915
Joined: 24 Sep 2004, 21:29:49
Location: Netherlands

Postby ManoRevolver » 29 Sep 2006, 14:22:20

Jurjen wrote:
ManoRevolver wrote:
Jurjen wrote:
ricepuppet wrote:Ik begrijp er helemaal niks van.

Idem dito.

Om wat voor product gaat het, wat hadden jullie afgesproken, wat ging er mis, wat is er kapot? Link?


Wat valt er niet aan te begrijpen?
Iets is met de verzending waarschijnlijk licht defect geraakt, meneer Hassan probeert het te verhelpen, lukt dit niet, zal hij op de tegemoetkoming van 10 euro ingaan.

Kortom, onduidelijkheden.

Weet trouwens nog steeds niet om wat voor product het gaat en wat precies de schade is. En ook nog steeds geen link van de advertentie.

Maar goed, laat maar hangen :)


Maakt toch verder geen reet uit waar het over gaat?
Punt van LBL was dat niet iedereen op MP een mongool is, en dat er ook genoeg fatsoenlijke kopers en verkopers op MP rondstruinen.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

PreviousNext

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 13 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group