Sticky: Hoe goed kennen we elkaar nou ECHT.

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Postby Cyberbeast » 23 May 2007, 11:19:52

Naam: Fabrice Algoet
Leeftijd:24
Vriendin: Eline, sinds 2 oktober (de dag na de launch van OutRun2 :) ), super-vriendin!
Hobby's: nu en dan wat (zaal)voetbal, gamen, paintball, speelpleintje uitbouwen.
Werk: postbode, maar ik weet nog altijd niet wat ik wil worden of doen.
Opleiding: secretariaat-talen (tja, een mens moet wat doen)
Gamen: Sinds de Master System, voor OutRun natuurlijk. Tot en met Dreamcast. Dan Xbox en 360, PSP en DS. En ik ben gek van arcades.
Iets anders? Ik ben Belg, verder niks speciaal denk ik. Hoewel, ik wil voor mijn dertigste wereldheerser worden. Dan kan ik iedereen dwingen de nieuwe Sega console te kopen.
Image
User avatar
Cyberbeast
Super Segaforum user
 
Posts: 1296
Joined: 21 Mar 2003, 18:00:46
Location: Belgium

Postby ManoRevolver » 23 May 2007, 11:30:24

Naam: Manuel/Mano
Leeftijd: 25 jaar
Vriendin: Nee, wel getrouwd ;-) met Ellen.
Hobby's: Games, muziek, films, urban/designer/Japanese toys & art, tattoo's, lezen, mijn 2 honden (Bouncer/Franse Bulldog, Monty/Engelse Bulldog), rode Martini's, reizen en shoppen 8).
Werk: Internationale klantenservice / administratie. 90% van de dag breng ik door Engels sprekend, poker en op vrijwillige basis reviewer/interviewer/eind-redactie voor een magazine wat wel weer gratis CD's en entree inhoudt.
Opleiding: MBO Detailhandel en de harde straten van Dordrecht :lol:.
Gamen: Begonnen met de Megadrive I samen met Decap Attack en eindigen zal het nooit.
Last edited by ManoRevolver on 23 May 2007, 14:36:55, edited 1 time in total.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Sen » 23 May 2007, 12:50:27

Cyberbeast wrote:Hoewel, ik wil voor mijn dertigste wereldheerser worden. Dan kan ik iedereen dwingen de nieuwe Sega console te kopen.


Haha, mag ik je sidekick zijn ;)

Ik heb serieus wel eens gedroomd dat ik super rijk was en dat ik Sega ging helpen met een nieuwe console financieren. Ik weet het, ik ben hopeloos ;)
Nothing is ever forgotten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby koekiemonster » 23 May 2007, 13:54:15

Naam: Ruud
Leeftijd:27
Vriendin: ruim 8 jaar een relatie met een lieve meid, we wonen 3 jaar samen, maar staan helaas op het punt om uit elkaar gaan.
Hobby's: snowboarden, tuinieren, web-development en uiteraard gamen
Werk: Ik ben analist / developer bij de ING, daarnaast heb ik een eigen software bedrijf lynx-media: http://www.lynx-media.nl

Gamen: Doe ik al heel lang. Vervelende eigenschap is dat ik per definitie kies voor de underdog. Zo heb ik een CD-i speler, Atari Jaguar, Mastersystem, Saturn, Dreamcast, Atari Lynx aangeschaft.
Stond ook nog op het punt om een 3Do en Amiga cd32 te kopen. Nu voornamelijk gamen met vrienden of op handhelds.
____________________________________
webhero.nl
koekiemonster
 
Posts: 930
Joined: 09 May 2001, 15:10:32
Location: Mongolia

Postby blackdragon » 23 May 2007, 14:22:54

Naam: Edwin Donkersloot
Leeftijd: 27
Vriendin: Ja, alweer anderhalf jaar, maar voor hoelang geen idee.
Hobby's: Gamen, voetbal, Films, Martial Arts, Darten, strips en het runnen van me eigen website.
School: Opleiding VBO Niv b/c administratie gedaan, daarna MBO Bedrijfsadministratie.
Werk: Momenteel werk ik in de kassen (tuinbouw).
Gamen: Echt actief gamen doe ik sinds de NES en Mastersystem in Europa kwamen. Daarvoor soms even met de Atari maar dat was niet veelzeggend.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby ReinieR » 24 May 2007, 10:05:50

Naam: Reinier
Leeftijd: 18
Vriendin: Ja, bijna 4 maanden
Hobby's: Uitgaan, gamen, films, beetje met vrienden hangen, muziek
School: Ben bezig met ICT Medewerker beheer MBO
Werk: Werk in me vakanties bij een computer reparatie bedrijf in Hoorn en binnenkort afwassen bij restaurant.
Gamen: Ik begon rond me 4e, me moeder had toen al een NES, SMD, SMS, GG, en een Atari 2600. Ik speelde af en toe Mario 1 en 3 met me moeder. Een paar jaar later deed ik niks anders dan op die 5 consoles spelen. Tot ik op me 12e een N64 kocht, toen werd ik verslaafd aan gamen tot me 15e ongeveer en deed echt niks anders meer. Sinds me 15e ben ik veel minder gaan gamen. Nu game ik nog nauwelijks :(
User avatar
ReinieR
Super Segaforum user
 
Posts: 1412
Joined: 16 Jun 2004, 19:59:24
Location: Netherlands

Postby arjen1981 » 24 May 2007, 15:36:35

op 27 jan 2007 heb ik mijn vriendin ning voor het eerst ontmoet.

in september 2006 heb ik eindelijk de reis naar tokyo gemaakt. shinjuku, ginza, tokyo gameshow, ghibli museum.

in mei 2006 heb ik de e3 mee gemaakt in los angeles met een tussenstop in new york.

in oktober 2005 heb ik besloten om toch maar niet door te gaan met school en ben ik begonnen met echt werken.

ergens eind 2005 zag ik onder andere films als toky marigold, sakura no sono en eureka. en is film mijn grootste hobby.

in 2004 begon ik met muziek. op dit moment ben ik er met muziek nog helemaal niet uit!

sinds 2003 speel ik final fantasy xi.

sinds 2000 is het sony platform mijn favorite game platform.

in 1996 had ik mijn eerst high end pc

in 1992 ben ik ooit begonnen met een c64 en later een amiga.

op 10 augustus 1981 ben ik geboren.
User avatar
arjen1981
 
Posts: 447
Joined: 03 Nov 2006, 10:19:57

Postby koekiemonster » 24 May 2007, 18:35:14

en je heet arjen gok ikl :D
____________________________________
webhero.nl
koekiemonster
 
Posts: 930
Joined: 09 May 2001, 15:10:32
Location: Mongolia

Postby arjen1981 » 24 May 2007, 19:47:51

ja gewoon arjen ^^
User avatar
arjen1981
 
Posts: 447
Joined: 03 Nov 2006, 10:19:57

Postby Frankhulscher » 24 May 2007, 21:03:22

arjen1981 wrote:op 10 augustus 1981 ben ik geboren.


Cool, ik ook!
Mijn verzameling (excel bestand)
User avatar
Frankhulscher
Segaforum's Virtua Cop
 
Posts: 1946
Joined: 14 Sep 2004, 21:54:33
Location: Landgraaf

Postby Frankhulscher » 24 May 2007, 21:07:11

Naam: Frank Hulscher (duh)
Leeftijd:25
Vriendin: Ja, Nicole. We hebben net (op de dag dat ik dit post) een huis gekocht.
Hobby's: Games, snowboarden, motorrijden
Werk: Zie ondertitel
Gamen: Begonnen met een C64 en PC. Eerste console was een NES maar echt fan was ik van Sega in de Mega-Drive tijd. Dat is mijn favo verzamelconsole. Het meeste speel ik nu op de xbox/360.
Mijn verzameling (excel bestand)
User avatar
Frankhulscher
Segaforum's Virtua Cop
 
Posts: 1946
Joined: 14 Sep 2004, 21:54:33
Location: Landgraaf

Postby smithers » 25 May 2007, 04:56:05

Jerry Smith (echte naam Jeremy, maar mijn moeder vond Jerry corrigerender/dwingender/schattiger klinken....

Ben 23 jaar

Kom oorspronkelijk uit Amerongen. Woon inu n een verkapt studentenhuis in Uttie (iedereen werkt er eigenlijk fulltime).

Heb daar in september een huisje gekocht (vlakbij de Jaarbeurs > wordt in juni 2008 opgeleverd).

Heb in augustus 2 jaar een vriendin! Zo lang is echt uniek....zij dus ook! :) Vooral omdat ze in fokkin' Twente woont!!!!

Werk bijna 5 jaar bij PricewaterhouseCoopers Accountants. Per september promotie tot Senior Associate > onlangs vernomen :D. Volg daarnaast colleges op Nijenrode om uiteindelijk een aantal mooie accountantstitels te krijgen.

Ik heb geen echte hobbies, behalve dan:
* Van het leven genieten > vooral van de lente en zomer: Parkhangen en hangmat hangen!
* Manga > kijk amper Anime meer, alleen korte
* Muziek luisteren
* Gamekings.nl dagelijks checken voor nieuw filmmateriaal :) Ik zal wel spuit 11 zijn, maar volgens mij zag ik Donny laatst voorbij komen! Goed bezig hoor...
* Gamen doe ik niet meer echt...geen tijd en geld....iemand DC met heel veel shit en games kopen?
* En als laatste de meest cliché ever: mijn vriendin....maar die is dan ook wel heel erg vermakelijk!

Ben half indo dus allochtoon.
User avatar
smithers
 
Posts: 2801
Joined: 27 Mar 2002, 13:04:50
Location: Utrecht

Postby klz_98 » 25 May 2007, 06:43:20

Naam: Pascal
Leeftijd: 27
Vriendin: Ja, Chantal. Ondertussen al 2,5 jaar.
Hobby's: Modelvliegen, lezen, beetje gamen.
Werk: Software Engineer.
Gamen: Begonnen met een NES en Atari ST. Tegenwoordig game ik nog maar zeer weinig.
klz_98
 
Posts: 2065
Joined: 02 Apr 2002, 09:35:36
Location: Echt

Postby zendar » 25 May 2007, 09:45:46

Naam: Sander Scheerman
Leeftijd: 32
Vriendin: Natasja. (ook gek van gamen) We zijn dit jaar al 15 jaar samen,
waarvan we 10 jaar samenwonen.
Hobby's: Muziek!, katten, ratten, en sinds de laatste jaren het spelen van games,
en het verzamelen van Dreamcast spullen.
Werk: Metaalbewerker
Opleiding: Constructie bankwerker. LTS en Leerlingwezen.
Gamen: Begonnen met de C64 waar ik héél veel op gespeeld hebt.
Toen een tijd niks meer,
maar toen mijn vriendin een NES overkocht, verslaafd geworden aan Kirby's Adventure.
Een aantal jaren later een Atari Lynx II gekocht.
Toen kwam ik er achter dat ik een voorkeur had voor retro games,
en toen zijn er een Atari 2600 jr, en een Atari Jaguar.
Toen een vriend een Dreamcast had gekocht, vondt ik dat zo'n koele console
(ik heb een voorliefde voor de underdog),
dat ik die ook wilde hebben, vooral omdat hij een berg gecopieërde spellen had,
en het wel makkelijk vondt dat ik dus geen geld uit hoefde te geven aan games.
maar toen ik eenmaal aan het gamen was, werdt ik zo'n Segafiel,
dat ik de games toch allemaal origineel wilde hebben.
Pas geleden ook nog een Megadrive II aangeschaft.
Ondertussen is het zover dat ik een tweede Dreamcast heb gekocht (met dank aan SNKy),
omdat ik na het kopen van mijn nieuwe 100Hz tv, toch wel de lightgun games erg mis.
Nu ga ik in de hal een 50Hz tv op "arcade" hoogte ophangen, om ze toch nog te kunnen spelen.
C64, Pong, 2600 junior, Jaguar, Lynx II, Nes, Snes, PSX
Supervision, MegaDrive II, Saturn, Dreamcast, DS Lite, Wii
Image
User avatar
zendar
Super Segaforum user
 
Posts: 1114
Joined: 21 Aug 2006, 17:44:40

Postby Vixion » 25 May 2007, 14:47:44

Standaardlijstje gekopieerd hoor =)

Naam: Pascal
Leeftijd: 20
Vriendin: Gelukkig niet meer!
Hobby's: Op de bank hangen kijkend naar de tv met een biertje in de hand telt ook toch?
Werk: Nu niet, van de zomer wel, moet me studie toch ergens van betalen
Opleiding: MAVO, MBO I(C)T, HBO Digitale Communicatie (vanaf volgend jaar richting Communicatie Multimedia Design)
Gamen: Momenteel te veel één game... Fuck WoW! LineAgeII heerst! De rest ja zolang ik me kan heugen speel ik games
User avatar
Vixion
19-jarige maagd
 
Posts: 2902
Joined: 26 Dec 2002, 12:57:43
Location: Netherlands

PreviousNext

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 21 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group