comic book fans ?

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Postby wrestlemaniac » 14 May 2007, 09:59:58

een vrouwelijke comic fan, das ook niet iets dat je elke dag ziet, houden zo 8)

ben het er wel mee eens dat gambit in de films had mogen zitten, heb hem zelf ook altijd cool gevonden, wie weet ooit in een deel 4 ofzo....

Wolverine daarintegen moest echt wel in alle films zitten hoor, hij is veruit de meest populaire xmen,en gewoon een van de populairste comic-personages ooit dusja, volgens mij had de film nooit zo'n succes gehaald zonder hem erin van de start...er komt zelfs een film over wolverine alleen heb ik gehoord,dat gaat nog leuk worden,als ze dan echt ingaan op zijn ontstaan bij weapon x enz,kan cool worden !


Die civil war boeken zou ik ook echt zo graag willen, echt de complete serie op volgorde zodat ik alles in de juiste volgorde lees want ik ken enkel de stukjes uit de spiderman comics die ik hier kochte, en ja verder heb ik er op internet wel wat van gelezen, ook dat Cap. dood is, damn echt een schocker ja zo'n marvel icoon,nooit gedacht :shock:

Zit me nu serieus af te vragen of het definitief is ofniet, dat is altijd de vraag bij comics hé, zoals hierboven al werd gezegd zijn er al zo vaak helden doodgegaan en dan plots staan ze er weer....MAAR ik vind deze storyline toch wel veel serieuzer dus denk dat ze deze dood ook veel serieuzer gaan behandelen ,tis niet zo standaard als "goede word gedood in gevecht en krijgt magishe soep om terug tot leven te komen" type-verhaaltje zoals vroeger, comics worden anders bekeken deze tijd dus ben echt benieuwd of marvel definitief een held minder heeft nu.
wrestlemaniac
 
Posts: 52
Joined: 23 Jan 2006, 18:47:12
Location: belgie

Postby Razelim » 14 May 2007, 10:23:11

nou ja, als er tegenwoordig iemand doodgaat in Marvel BLIJFT ie ook dood, dat als verhaalontwikkeling voor de omgeving (zie maar waar Daredevil doorheen is gegaan na de dood van Karen Page)
Wat betreft Cap, hij werd al meer een sleur en minder populair, en is daardoor wat makkelijker aan status Quo te veranderen (Bucky is nu ook een vast character geworden) en Joe Quesada heeft gezegd dat Steve Rogers doodblijft, maar er hoogstwaarschijnlijk een nieuwe Captain America komt. Iron Man is tegenwoordig veel meer het boegbeeld van het huidige Amerika, alles besturende overheid, geen maskers meer, alle identiteiten bekend, grote bedrijven die alles runnen (Stark Ent.) en het overkomen van persoonlijke problemen voor een groter goed (hartproblemen, alcoholverslaving). Dit, en dat Civil War een zwaar politiek verhaal heeft. Wat Stark dus won. En nu dus de leidinghebbende is van S.H.I.E.L.D. wat ongeveer net zo'n hoge positie is als President.

Op wie mijn geld gaat voor een volgende Cap?

Image
The Punisher

of Anders
Image
The Winter Soldier / Bucky
Last edited by Razelim on 15 May 2007, 10:50:03, edited 1 time in total.
Image
User avatar
Razelim
 
Posts: 678
Joined: 09 Dec 2004, 13:13:38

Re: comic book fans ?

Postby Stepz » 14 May 2007, 13:09:01

rrcplus wrote:
wrestlemaniac wrote:Kvind tot nu toe alle Marvel films dik geslaagd ( en batman begins was ook vet),ze blijven redelijk trouw aan de comics maar niet tot het punt dat non-fans er geen bal van snappen,de perfecte mix.


ik was toch een beetje teleurgesteld in het gebrek van Gambit in de X-Men films. (en mag ik even zeggen dat X-Men 3 ontzettend zoog? :| )
Ik had de X-men films toch liever een beetje gezien zoals de eerste strips he, dus geen Wolverine in de eerste film, want die kwam er pas later bij :roll:

Goed. ik ga weer wat meiden dingen doen nu. :oops:


Ken je de oude FF film uit de jaren '90? Hahahaha, da's echt TE grappig! En trouwens, de nieuwe FF film zoog ook keihard! doom was a big-ass pussy! Electra vond ik ook niet zo (altijd al een gare chara gevonden). Genereation X was ook een neppe k*tfilm... dus...
De oude Hulk films waren wel vet! Met Thor en Daredevil... vette shit!

En over Gambit, tja, je bent niet te enige die het jammer vond. Hij is één van de grootste favo's in Amerika. Wie weet krijgt ie wel een eigen film. Spin-offs van Wolvie en Magneto zitten er ook aan te komen:
http://imdb.com/title/tt0499519/
http://imdb.com/title/tt0458525/

Hulk 2 komt eraan, een nieuwe Cap America (vond die oude film trouwens best wel goed gemaakt voor toendertijd) en Thor zit er ook nog eens aan te komen... Can't wait
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Stepz » 14 May 2007, 13:13:37

Razelim wrote:nou ja, als er tegenwoordig iemand doodgaat in Marvel BLIJFT ie ook dood, dat als verhaalontwikkeling voor de omgeving (zie maar waar Daredevil doorheen is gegaan na de dood van Karen Page)
Wat betreft Cap, hij werd al meer een sleur en minder populair, en is daardoor wat makkelijker aan status Quo te veranderen (Bucky is nu ook een vast character geworden) en Joe Quesada heeft gezegd dat Steve Rogers doodblijft, maar er hoogstwaarschijnlijk een nieuwe Captain America komt. Iron Man is tegenwoordig veel meer het boegbeeld van het huidige Amerika, alles besturende overheid, geen maskers meer, alle identiteiten bekend, grote bedrijven die alles runnen (Stark Ent.) en het overkomen van persoonlijke problemen voor een groter goed (hartproblemen, alcoholverslaving). Dit, en dat Civil War een zwaar politiek verhaal heeft. Wat Stark dus won. En nu dus de leidinghebbende is van S.H.I.E.L.D. wat ongeveer net zo'n hoge positie is als President.

Op wie mijn geld gaat voor een volgende Cap?

Image
The Punisher

of Anders
Image
The Winter Soldier / Bucky


Is Punisher niet iets te... wacko voor Cap? Sja, weet niet zeker hoor. Lees geen Pun, hoewel ik hem wel één van de vetste chara's vind.

Razelim, jij woont toch in P'end? Waar koop jij je comics?

Oh nog iets, Henk Lie (A'dam - Zeedijk) had vroeger zo'n kamertje achterin waar ie allemaal oude comics had. Daar kon ik toen al ook een hele hoop Image comics halen voor een gulden per stuk! Kweenie of dat nog steeds is...
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Razelim » 14 May 2007, 13:33:26

Elektra suckte inderdaad, Maar daar geef ik eerder Jennifer Garner voor de schuld dan Frank Miller (die haar verzon), het is een ijzersterk character, naar, gruwelijk, en geen medeogen. Perfecte tegenspeler voor een superheld die het allemaal geen fuck meer kan schelen en alleen zijn buurt schoon wilt houden (dit tot grote problemen bij andere Comichelden in NY gebied) Terug op Elektra, ze heeft gewoon wat, en zij was eigenlijk een voorproefje in wat later toch Sin City werd.

Punisher is Wacko, net als Moon Knight, maar Punisher heeft nog steeds eer, en was ook lid van Cap's Secret Avengers, dus vandaar dat de affiniteit er nog was. De moordenaar van Cap, Crossbones is trouwens ook op Live Support dankzij Wolverine, die wilde nog wel verdergaan maar Daredevil hield hem toch wel tegen. En nu heeft Castle (punisher) dus dit pak aangetrokken en is de Winter Soldier (Bucky Barnes) dus ana het uitzoeken hoe en wat.

Stepz, ik koop mijn comic bij de Gojoker, op de Zeedijk (dus mochten jullie mij die kant op zien lopen, dan is het om de comics, ik heb een vriendin :P) die houd netjes een $1=€0,85 aan, hele nette prijs, en hij houd mijn vaste series (White Tiger, Daredevil en Moonknight) voor mij apart, en stopt er zo nu en dan dingen tussen waarvan ie denkt dat ze me aanstaan, wil ik ze niet, geen probleem :)
Last edited by Razelim on 14 May 2007, 13:50:26, edited 1 time in total.
Image
User avatar
Razelim
 
Posts: 678
Joined: 09 Dec 2004, 13:13:38

Postby Stepz » 14 May 2007, 13:47:13

Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Razelim » 14 May 2007, 14:11:11

Kan inderdaad ook niet wachten tot het begint, vind het echt geweldig wat ze hebben gedaan met Hulk, van een lompe groene mongool naar een regelrechte bedreiging voor de hele wereld. Geweldig zijn dan ook de Illuminati en hoe die eigenlijk dus overal een vinger in de pap hebben.

En nu is ie terug, bloedlink, woedend, en Banner in hem is net zo naar. Bovendien komt Namor hem nog even steunen, echt wow! :shock:

(bovendien, in de trailer, kijk naar Iron Man en Thing, dat zijn niet hun huidig moderne uiterlijken)
Image
User avatar
Razelim
 
Posts: 678
Joined: 09 Dec 2004, 13:13:38

Postby Stepz » 14 May 2007, 15:27:48

nee klopt. ze hebben een paar pics uit oudere comics gehaald. maar toch! 8)
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby ManoRevolver » 14 May 2007, 16:13:55

wrestlemaniac wrote:een vrouwelijke comic fan, das ook niet iets dat je elke dag ziet, houden zo 8)


Uh, yeah. :roll:
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Stepz » 14 May 2007, 16:38:00

ManoRevolver wrote:
wrestlemaniac wrote:een vrouwelijke comic fan, das ook niet iets dat je elke dag ziet, houden zo 8)


Uh, yeah. :roll:


Wat "Uh, yeah"? Ik ken één (Fins) meisje die comics las en die heb ik al 5 jaar niet meer gezien. Verder ken ik geen één dame die comics leest.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby ManoRevolver » 14 May 2007, 19:39:50

Stepz wrote:
ManoRevolver wrote:
wrestlemaniac wrote:een vrouwelijke comic fan, das ook niet iets dat je elke dag ziet, houden zo 8)


Uh, yeah. :roll:


Wat "Uh, yeah"? Ik ken één (Fins) meisje die comics las en die heb ik al 5 jaar niet meer gezien. Verder ken ik geen één dame die comics leest.


En dat wou je graag zo houden? :wink: :lol:
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Razelim » 15 May 2007, 07:39:57

Mijn ex leest ze ook, helemaal fan van Runaways. Al heeft die wat meer een animé setting dan het donkere gritty ex-Knights imprint. Maar er zijn vrouwelijke comicbooklezers hoor.
Mijn vriendin neigt ook naar intresse, maar dan meer de Independant..


Wat betreft de WWH Trailer, ik weet niet of ze de oude gebruiken, of dat er wat anders mee is. Ik bedoel, Stark is nu hoofd van S.H.I.E.L.D., dus wie is er nu Iron Man? Jim Rhodes trekt liever dat pak niet meer aan...
Image
User avatar
Razelim
 
Posts: 678
Joined: 09 Dec 2004, 13:13:38

Postby rrcplus » 15 May 2007, 08:49:53

wrestlemaniac wrote:een vrouwelijke comic fan, das ook niet iets dat je elke dag ziet, houden zo 8)

ben het er wel mee eens dat gambit in de films had mogen zitten, heb hem zelf ook altijd cool gevonden, wie weet ooit in een deel 4 ofzo....

Wolverine daarintegen moest echt wel in alle films zitten hoor, hij is veruit de meest populaire xmen,en gewoon een van de populairste comic-personages ooit dusja, volgens mij had de film nooit zo'n succes gehaald zonder hem erin van de start...er komt zelfs een film over wolverine alleen heb ik gehoord,dat gaat nog leuk worden,als ze dan echt ingaan op zijn ontstaan bij weapon x enz,kan cool worden !


hehe dankje :wink:

En ik ben het met je eens dat zonder Wolverine de X-Men films stukken minder succesvol waren geweest.
alleen zat ie er nogsteeds niet vanaf het begin in! :P
ik vind zelf Gambit stukken cooler..maargoed :)
Image
User avatar
rrcplus
Segaforum-B.A.B.E.
 
Posts: 898
Joined: 01 Jul 2004, 14:56:27
Location: Het Walhalla

Postby Razelim » 15 May 2007, 08:58:44

Ach... als er een Avengersfilm zou komen, moet Wolverine er ook in komen. Of een Alpha Flight... oh! ook Wolverine! dan hebben we nog de Wolverine spin-off. En weet je wat? een New Fantastic Four! Met De Hulk, Spider-man, Ghost Rider en.... Wolverine!

Vind dat Wolvie een beetje teveel word gebruikt, maar goed, het is zijn populairiteit ;)

Gambit.. nou ja, beetje een fan-favourite. Ben eigenlijk blij dat ie toch erg veel op zijn lever heeft, en Horseman van Apocalyspe is (geweest?). Of ben ik nou echt de enige die Gambit eigenlijk niet miste in de X-Men films? Ze konden an sich wel de wat mindere characters uitdiepen (Jamie Madrox/Multiple Man kan je zoveel mee) En Iceman wat volwassener maken, maar ik klaag niet.

En oh ja, The Last Stand was afschuwelijk, maar die had een heel ander schrijfteam. Ze hadden gewoon David Hayter weer moeten gebruiken (jawel, onze Solid Snake schreef de screenplays).

En ben ik de enige die eigenlijk enthousiast word over een Ant-Man film?
Image
User avatar
Razelim
 
Posts: 678
Joined: 09 Dec 2004, 13:13:38

Postby rrcplus » 15 May 2007, 09:41:09

Ice man is altijd al onvolwassen geweest dus dat zat wel goed :P
Image
User avatar
rrcplus
Segaforum-B.A.B.E.
 
Posts: 898
Joined: 01 Jul 2004, 14:56:27
Location: Het Walhalla

PreviousNext

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 19 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group