Spannend einde vd competetie

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Postby BDT » 11 Apr 2007, 10:50:14

Feyenoord natuurlijk :lol:
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby Hellboy » 11 Apr 2007, 14:54:24

Stepz wrote:Valencia deed echt helemaal niets. En ondanks Chelsea een hoop geld heeft, lopen er geen overdreven grote namen tussen.
Ook bij de rijkste club van de wereld is dat niet zo, Man. United.


Ben ik het niet helemaal mee-eens. Ik als Chelsea aanhanger vind dat er beste grote namen rond rennen :

- Ballack
- Shevchenko
- Drogba

Niet zo 1 van de minst goedkoopste. En nu hoorde ik ook dat ze David Villa aanwillen trekken voor het luttele bedrag van 100 Miljoen :|
Remember, remember the 5th of November.
The gunpowder, treason, and plot.
I know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot.

V
User avatar
Hellboy
 
Posts: 2794
Joined: 14 Apr 2002, 21:06:25
Location: Haarlem

Postby kevin » 11 Apr 2007, 14:57:30

RBC ROOSENDAAL
Image
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Postby blackdragon » 11 Apr 2007, 16:25:27

Van mij mag AZ toch wel kampioen worden als ik het voetbal over het gehele seizoen zien hebben ze het wel verdient. Maar toch denk ik dat Lucky Ajax er met de titel vandoor gaat :evil:
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Stepz » 11 Apr 2007, 17:10:09

Hellboy wrote:
Stepz wrote:Valencia deed echt helemaal niets. En ondanks Chelsea een hoop geld heeft, lopen er geen overdreven grote namen tussen.
Ook bij de rijkste club van de wereld is dat niet zo, Man. United.


Ben ik het niet helemaal mee-eens. Ik als Chelsea aanhanger vind dat er beste grote namen rond rennen :

- Ballack
- Shevchenko
- Drogba

Niet zo 1 van de minst goedkoopste. En nu hoorde ik ook dat ze David Villa aanwillen trekken voor het luttele bedrag van 100 Miljoen :|


Ballack en Drogba ja, Shevchenko heeft gisteren waarschijnlijk de hele avond lopen huilen omdat ie eindelijk gescoord heeft.... 't Is wel een grote naam, maar dat is het dan.
Maarja, met grote namen bedoelde ik eigenlijk zoals bij een team als Real (is misschien ook wel meteen het uiterste... maarja).
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby blackdragon » 11 Apr 2007, 19:45:44

Je kan nog zoveel geld hebben en zoveel grote namen kopen, maar als het geen team is zal het ook geen prijzen winnen.

- Ballack
- Shevchenko
- Drogba
Zijn toch echt wel grote namen en goede voetballers, alleen Shevchenko heeft niet zo'n geweldig seizoen maar hij is echt wel goed. Alleen de verkeerde keuze gemaakt om naar Chelsea te gaan.

Robben vond ik ook goed, althans was goed laatste anderhalf jaar vind ik hem toch wel minder worden.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Hellboy » 11 Apr 2007, 20:11:18

dubbelpost :S
Last edited by Hellboy on 11 Apr 2007, 20:14:06, edited 1 time in total.
Remember, remember the 5th of November.
The gunpowder, treason, and plot.
I know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot.

V
User avatar
Hellboy
 
Posts: 2794
Joined: 14 Apr 2002, 21:06:25
Location: Haarlem

Postby Hellboy » 11 Apr 2007, 20:13:46

blackdragon wrote:Je kan nog zoveel geld hebben en zoveel grote namen kopen, maar als het geen team is zal het ook geen prijzen winnen.

- Ballack
- Shevchenko
- Drogba
Zijn toch echt wel grote namen en goede voetballers, alleen Shevchenko heeft niet zo'n geweldig seizoen maar hij is echt wel goed. Alleen de verkeerde keuze gemaakt om naar Chelsea te gaan.

Robben vond ik ook goed, althans was goed laatste anderhalf jaar vind ik hem toch wel minder worden.


Wat dacht je dan van Bayer Munchen. Die heet niks voor niks de bijnaam FC Hollywood ;) Ook zo'n club bij elkaar geraapt wathet nog aardig presteerd.

Bij Real zie dat ze bekende goede namen aankopen maar dat het bij hun niet goed loopt. Daar wil ik dan wel zeggen dat het bij sommige wel dan weer goed loopt zoals Ruudje.

Ach, ik vind Chelsea een mooie club en ik hoop van gans harte dat die Mourinho ophoepeld naar Real en dat ze Guus Hiddink er neer zetten!

Robben moesten ze er ook inzetten gistere, maar die zal wel weer geblesseerd zijn ;)

Nu psv aan het kijken. Spelen nog geen eens zo slecht maar staan wel met 1-0 achter.
Remember, remember the 5th of November.
The gunpowder, treason, and plot.
I know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot.

V
User avatar
Hellboy
 
Posts: 2794
Joined: 14 Apr 2002, 21:06:25
Location: Haarlem

Postby Loempiavreter » 11 Apr 2007, 21:09:06

West Ham! :lol:

*stiekem is dat toch wel m'n fav. club*
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby blackdragon » 12 Apr 2007, 07:54:10

Robben moesten ze er ook inzetten gistere, maar die zal wel weer geblesseerd zijn


Ja wanneer is die nou niet geblesseerd ;)

Ach PSV deed het wel goed, maar was ook niet zo moeilijk omdat Liverpool niet aandrong. Vond overigens die rode kaart dan weer nergens op slaan.

Vanavond Werder Bremen - AZ, zie wel kansen voor AZ eigenlijk.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Juul » 12 Apr 2007, 08:28:47

Nou, ik zie het zo. Chelsea was eigenlijk nooit echt een club van betekenis totdat Abramovic de club overkocht. Het is gewoon zo dat ze kunnen kopen wat ze willen. En ik vind dat gewoon jammer voor, voornamelijk, het Nederlandse voetbal.

Leuk zo jeugdopleidingen, maar tegenwoordig worden spelers al rond of zelfs voor hun twintigste weggekocht door de 'grote clubs'. Nederlandse clubs kunnen nauwelijks conurrentie meer bieden tegen de grotere clubs uit de grote competities. En wat volgens mij voor het overgrote deel komt door het verschil in budgetten.

Om maar eens als voorbeeld PSV te nemen. Je ziet nu wel wat onder andere het wegblijven van een speler als Alex voor de club betekent. Die is dus al van Chelsea en zal daar naar alle waarschijnlijkheid volgend seizoen gaan spelen. De bank van Chelsea is nog sterker dan elke Nederlandse club.

Ik vind Chelsea gewoon een 'gekochte' club. Real heeft dan nog een geschiedenis.
User avatar
Juul
 
Posts: 1734
Joined: 24 Sep 2004, 22:41:24

Postby Hellboy » 12 Apr 2007, 08:56:10

blackdragon wrote:
Robben moesten ze er ook inzetten gistere, maar die zal wel weer geblesseerd zijn


Ja wanneer is die nou niet geblesseerd ;)

Ach PSV deed het wel goed, maar was ook niet zo moeilijk omdat Liverpool niet aandrong. Vond overigens die rode kaart dan weer nergens op slaan.

Vanavond Werder Bremen - AZ, zie wel kansen voor AZ eigenlijk.


Er zijn vele gaten in de verdediging van Werder waar AZ gebruik moet van maken... Ik zeg dat het 1-3 word :D AZ mag de UEFA cup winnen, enig NL succes in europa is altijd goed!

En revanche door een NL club op werder is altijd leuk ;)

Seedorf was goed bezig gister zeg tegen Bayern. Alleen ik haat Inzaghi, zag hoe die debiel helemaal uit ze dak ging op ze doelpunt. Die kan i kzelfs ook maken. De presentator was ook niet echt blij met die uitspatting van hem...
Remember, remember the 5th of November.
The gunpowder, treason, and plot.
I know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot.

V
User avatar
Hellboy
 
Posts: 2794
Joined: 14 Apr 2002, 21:06:25
Location: Haarlem

Postby Hellboy » 12 Apr 2007, 09:00:25

Juul wrote:Nou, ik zie het zo. Chelsea was eigenlijk nooit echt een club van betekenis totdat Abramovic de club overkocht. Het is gewoon zo dat ze kunnen kopen wat ze willen. En ik vind dat gewoon jammer voor, voornamelijk, het Nederlandse voetbal.

Leuk zo jeugdopleidingen, maar tegenwoordig worden spelers al rond of zelfs voor hun twintigste weggekocht door de 'grote clubs'. Nederlandse clubs kunnen nauwelijks conurrentie meer bieden tegen de grotere clubs uit de grote competities. En wat volgens mij voor het overgrote deel komt door het verschil in budgetten.

Om maar eens als voorbeeld PSV te nemen. Je ziet nu wel wat onder andere het wegblijven van een speler als Alex voor de club betekent. Die is dus al van Chelsea en zal daar naar alle waarschijnlijkheid volgend seizoen gaan spelen. De bank van Chelsea is nog sterker dan elke Nederlandse club.

Ik vind Chelsea gewoon een 'gekochte' club. Real heeft dan nog een geschiedenis.


Zit wel wat in wat je zegt, maar toch. Ik blijf bij Chelsea. Ze hebben mooie spelers als Makalele, Terry, joe Cole, Lampard en nog een paar. Dit zijn wel de mensen die Chelsea maken. Shevvy is er bijgekocht maar kon zich niet meer bewijzen. Ballack trouwens ook. Dit komt door ze centen hebben jah. En eigelijk moeten die investeerders er gewoon met hun poten van afbljven.

Zelfs liverpool is opgekocht door Amerikaanse Investeerders. Dat vind ik echt zonden, mooie clubs gaan alleen maar voor geld geld geld. Jammer, ik wil graag goed voetbal zien en dat zie ik gelukkig bij Chelsea.

En het zat er dik in dat de beste NL spelers uit NL word geplukt. Wat dan, wil je 4 jaar door kwakkelle bij Feyenoord ( kalou ), je maatje ( kuit naar liverpool ) gaat er vandoor en je komt met een club waar je nu 5 staat. Neeh, dan maar de overstap naar een grotere club, met 1 van de beste legue's van heel de wereld.
Remember, remember the 5th of November.
The gunpowder, treason, and plot.
I know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot.

V
User avatar
Hellboy
 
Posts: 2794
Joined: 14 Apr 2002, 21:06:25
Location: Haarlem

Postby blackdragon » 12 Apr 2007, 09:03:51

Ja van mij mag AZ ook de UEFA Cup winnen, maar ben bang dat het weer Sevilla wordt die heeft een goed team.

En volgens mij zijn veel clubs overgekocht in Engeland. Liverpool, West Ham, Chelsea, Man Utd en nog wel meer. Opzich niet zo erg als het maar op een normale manier gaat, maar dat van Chelsea hoeveel elftallen hebben die wel niet, volgens mij kan het derde elftal van reserve spelers nog wel kampioen worden in Nederland.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby markdegeweldenaar » 12 Apr 2007, 09:28:00

Juul wrote:Om maar eens als voorbeeld PSV te nemen. Je ziet nu wel wat onder andere het wegblijven van een speler als Alex voor de club betekent. Die is dus al van Chelsea en zal daar naar alle waarschijnlijkheid volgend seizoen gaan spelen. De bank van Chelsea is nog sterker dan elke Nederlandse club.


PSV vind ik wel een heel slecht voorbeeld, want dat is ook een samenraapsel van buitenlandse spelers. Zoals Chelsea Robben bij PSV weggehaald heeft, zo heeft PSV Ales, Gomes, Farfan, etc. bij hun club weggehaald. Het verschil is misschien dat psv talenten koopt en deze zelf verder opleidt, terwijl chelsea spelers koopt die zich al bewezen hebben, maar ze zijn net zo goed gekocht.
Image
User avatar
markdegeweldenaar
 
Posts: 3150
Joined: 16 Nov 2002, 00:08:51
Location: Apeldoorn

PreviousNext

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 17 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group