De ondergang...

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Postby mrtweak » 26 Sep 2006, 06:05:49

ik ben sinds een paar maanden gestopt met het kopen van de edge (geen tijd meer) en de PU blijft gewoon binnen komen. Afhankelijk van de bui waarin ik ben pak ik tijdens het toiletbezoek een elsevier, pu of glamour (inside information van planeet vrouw).
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
mrtweak
 
Posts: 1281
Joined: 22 Apr 2002, 13:33:46
Location: Spain

Postby Lan Di » 26 Sep 2006, 10:11:52

Ik heb nog steeds mn abo van 7 jaar geleden.....qua informatie heb ik de PU al 3 jaar geleden afgeschreven, met internet valt de nood voor zo'n magazine weg. Voor de rest is t allemaal zoals Mano zegt, entertainment
Image
User avatar
Lan Di
 
Posts: 2350
Joined: 12 Jun 2003, 19:59:47

Postby rdk123 » 26 Sep 2006, 21:19:57

Ben ook al jaren lid maar naar mate de tijd strijkt is het blad zeer achteruit gegaan.
:x
Zit er over te denken om m'n abonnee op te zeggen.
M'n vriendin leest hem ook altijd even maar meestal staat er toch niets boeiends in en wanneer er wel iets wat ons interesseerd in staat wordt het meestal altijd afgekraakt en is het hoogstens maar een halve pagina aan info.
En andere spellen krijgen een review van 3 pagina's en lopen ze maar door te ratelen.
Net als gamekings,man wat een geklets zeg.
Kan iemand zich nog power play herinneren met martijn krabbe begin jaren negentig?Dat was pas een leuk programma waarin games werden gereviewd en wedstijden werden gehouden. :)
Zoiets zouden ze weer moeten uitzenden/maken.
User avatar
rdk123
 
Posts: 210
Joined: 05 Aug 2006, 19:26:15
Location: Alkmaar

Postby ManoRevolver » 31 Oct 2006, 15:25:50

rdk123 wrote:Net als gamekings,man wat een geklets zeg.
Kan iemand zich nog power play herinneren met martijn krabbe begin jaren negentig?Dat was pas een leuk programma waarin games werden gereviewd en wedstijden werden gehouden. :)
Zoiets zouden ze weer moeten uitzenden/maken.


Game Kings is tenminste nog wel erg lachen!
Als ik nu die zogenaamde tv shit zie van bijvoorbeeld Insidegamer of Gamez.nl moet ik gewoon huilen, droefheid troef.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby kevin » 31 Oct 2006, 15:41:25

ik ben nog steeds lid van de pu, ben der echt geen grote fan van, maar vind het altijd wel lachen.
Image
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3407
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Postby Peet1979 » 31 Oct 2006, 20:15:51

Ik ben ook jaren lang lid geweest van de PU. Nu koop ik zo af en toe nog een los nummertje. Vind het nu wel leuk om zo af en toe eens door te bladeren, maar aan het taalgebruik etc. kun je wel merken dat je ouder begint te worden :)
De PU is er volgens mij trouwens vanaf 1992, zomer 1992 volgens mij. Het eerste nummer was met Starfox op de cover. Ik heb volgens mij in het vierde of vijfde nummer ook een keer in Yo Post gestaan. Ik en mijn beste vriend (van toen) hadden een brief geschreven (wat wil je als je 13 bent) en die werd geplaatst, dat was toen echt VET!

Gamekings daar in tegen kijk ik nog wel bijna wekelijks. Ik vind in dat programma de humor wel goed toegepast. Het is mijn ogen een veel beter programma als Gammo, die nooit een mening geven over een game. En de specials, road trips bij GK zijn ook altijd wel lachen. Er is echter een programma wat echt de SHIT was en dat is Power Play met Martijn Krabbe. Dat programma keek ik samen met die beste vriend wel 10 of 15 keer per week. We namen het dan op en kijken het nog ontelbaar veel keren terug, SICK...

Good memories!!!
Image
User avatar
Peet1979
 
Posts: 947
Joined: 19 Jun 2003, 09:25:41
Location: Netherlands

Postby Stepz » 31 Oct 2006, 21:12:00

Gamekings vind ik wel lachen. Ze geven iig meerdere meningen en dat vind ik wel goed.
Gammo vind ik nog beter. Die zijn neutraal en vertellen alleen feiten.

PU.... tja, ik ga over twee weken stagelopen bij Sanoma Uitgevers, de uitgever vd PU.
Ik zal ff een goed woordje voor jullie doen ;)
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby BDT » 01 Nov 2006, 00:27:22

ik heb alle Pu's vanaf nummer 4of 5. Ik mis alleen de eerste 3 of 4.

Beat that ;) And I'm proud of it :lol:
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby ManoRevolver » 01 Nov 2006, 07:15:14

BDT wrote:ik heb alle Pu's vanaf nummer 4of 5. Ik mis alleen de eerste 3 of 4.

Beat that ;) And I'm proud of it :lol:


Ik heb ze vanaf nummer 1 :wink:, beat ya :P.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby SNKy » 01 Nov 2006, 07:51:39

Wees er maar trots op..
User avatar
SNKy
 
Posts: 1091
Joined: 11 Sep 2003, 17:29:29
Location: Netherlands

Postby ManoRevolver » 01 Nov 2006, 08:03:11

SNKy wrote:Wees er maar trots op..


Absoluut.
1. Jeugdsentiment.
2. Een hele berg leesvoer, oude reviews lezen blijft leuk.
3. Ook nu is het nog te doen, ik lees liever uit een Nederlandstalig blad dan op een website van betwetende kneuzen.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby SNKy » 01 Nov 2006, 08:08:50

Punt 1 ben ik het mee eens. Ik had het op een gegeven moment ech gehad met dat blad en heb ze allemaal weg gesodemieterd..
User avatar
SNKy
 
Posts: 1091
Joined: 11 Sep 2003, 17:29:29
Location: Netherlands

Postby ricepuppet » 01 Nov 2006, 08:14:52

SNKy wrote:Punt 1 ben ik het mee eens. Ik had het op een gegeven moment ech gehad met dat blad en heb ze allemaal weg gesodemieterd..


Hehehee, ik had een stapel van 1 meter hoog, heb alleen de meest waardevolle nog bij m'n andere huis opgeslagen op zolder. De rest ging in de container. Ben ook niet slim geweest wat dat betreft; ik had bij mekaar bijna een stapel van 1,5 meter aan game magazines (ook de Official Playstation Magazine, waar je elke maand zo'n demo cd bij had zitten voor 25 gulden) en die heb ik ook allemaal weggetiefd.

Hoezo, zonde van je geld. Teringzooitje heb ik bij mekaar uitgerekend een keer - op nieuwwaarde - en ik kwam gewoon over de fucking 1000 gulden..
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby Hayabusa » 30 Nov 2006, 14:55:45

Stepz wrote:PU.... tja, ik ga over twee weken stagelopen bij Sanoma Uitgevers, de uitgever vd PU.
Ik zal ff een goed woordje voor jullie doen ;)


VNU geeft de PU uit, niet Sanoma.
The legendary Dragon Ninja
Hayabusa
 
Posts: 7
Joined: 29 Nov 2006, 23:32:14

Postby Madman » 30 Nov 2006, 19:12:52

geen punt bij karwei ij ei

Op tmf zag ik ook ooit een game-programma. Leek me wel leuk dus ik ben blijven kijken.
Totdat ze keer op keer crashten bij need for speed most wanted. Telkens de auto de berm in.... en dan roepen dat het vloeiend speelt...
hmm...

Het speelt vloeiend, maar laat dan geen crashes zien.

Als begin 30ér koop ik geen game-magazines meer. Ik huur/leen/bekijk de game wel bij iemand anders... De bladen zitten inderdaad vol reclame (dat kan ook niet anders omdat het super duur is om een blad te maken)
Maar dat zie je bij elk blad... pak de Kampioen, game-blad, computerblad, krant, autoweek whatever..... als PU elke maand 20000 euro moet neerleggen om het blad uberhaupt in de winkel te hebben liggen, vind ik dat de pu het nog best goed doet als ze dat elke maand weer weten te flikken.

Als redacteur speel je in op je publiek: de 15 jarige misschien wel. Als die de pu geweldig vinden, ga je je daar op richten en ook met tekstballonetjes met turbotaal erin. Als het maar verkoopt.
Waarom denk je dat het nog met games te maken heeft ? dat is gewoon een hobby. 10% hobby en 90% geld verdienen.. Dat is denk ik wat de PU denkt. Je kunt als PU-redacteur ook denken. 10% hobby die ik niet kan betalen omdat ik die 90% geld nu even niet heb omdat ik geen reclame mag maken van mijn lezers, dus ook geen PU en alleen maar huilende 15 jarigen...

tja.

ik draaf door... :oops: :P :twisted: :roll: :lol: :D :o

:lol: 8) :oops: :P :twisted: :roll:
When the Boogeyman goes to sleep every night he checks his closet for Madman.
User avatar
Madman
Rampetamptoerist
 
Posts: 2126
Joined: 27 Jan 2002, 21:19:58
Location: Eindhoven

PreviousNext

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 27 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group