Hulp gevraagd bij onderzoek =)

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Postby Jack Wade » 06 Jun 2004, 11:18:08

<b>1) Waar kom je vandaan?</b>
Leiden
<b>2) Waar denk je aan bij Almere?</b>
Nieuwbouw, Vierde Nota Extra (ViNEx)
<b>3) Ben je op de hoogte van evenementen in Almere? Zo ja, welke? Zo niet, waar komt dat door?</b>
Decibel Outdoor (toch?)
<b>4) Zou je op de hoogte willen worden gehouden van evenementen in Almere? Zo ja hoe, zo niet waarom niet?</b>
Nee, te duur, te ver.
<b>5) Zie je Almere meer om te wonen, te werken of als evenementen stad? Indien geen van de drie, hoe dan wel?</b>
Als Nederpoort
<b>6) Wat mist Almere volgens jou?</b>
Geschiedenis
<b>7) Wat is een reden, of wat zou een reden kunnen zijn om Almere helemaal niet te bezoeken?</b>
Het is meer van hetzelfde, allemaal te nieuw.
<b>8) Wat is een reden, of wat zou een reden kunnen zijn om Almere juist vaker te bezoeken?</b>
Geld.
<b>9) Wat vindt je van de bereikbaarheid van Almere en in hoeverre telt dit mee om de stad te bezoeken?</b>
Goed, hoe makkelijker het transport, hoe lager de drempel.
<b>10) Wat zou Almere volgens jou moeten doen om meer bezoekers te trekken?</b>
Gamebeurs houden ofzo.
<b>11) Ben je in de laatste 3 jaar promotie van Almere tegengekomen? Zo ja waarvan en waar?</b>
Nee

<font size=\"6\">EDIT: Even voor de duidelijkheid:
Six Flags ligt niet in Almere</font id=\"size6\">
Image
User avatar
Jack Wade
 
Posts: 1504
Joined: 09 Jan 2002, 16:26:47
Location: Leiden

Postby smithers » 06 Jun 2004, 11:33:42

Ik zie alleen niet waar Almere ligt hier [:D]
User avatar
smithers
 
Posts: 2801
Joined: 27 Mar 2002, 13:04:50
Location: Utrecht

Postby fenix the hunter » 06 Jun 2004, 11:37:51

zuid west flevoland
fenix the hunter
 
Posts: 1130
Joined: 29 Apr 2003, 14:55:16
Location: Uzbekistan

Postby smithers » 06 Jun 2004, 11:39:22

ja smartass..het was ook alleen om Jack Wade te pesten
User avatar
smithers
 
Posts: 2801
Joined: 27 Mar 2002, 13:04:50
Location: Utrecht

Postby Markam » 06 Jun 2004, 12:24:13

1) Waar kom je vandaan?
Haarlem

2) Waar denk je aan bij Almere?
<font color=\"red\">Nieuwbouw blokkendoos</font id=\"red\">

3) Ben je op de hoogte van evenementen in Almere? Zo ja, welke? Zo niet, waar komt dat door?
<font color=\"red\">nope, desintresse</font id=\"red\">

4) Zou je op de hoogte willen worden gehouden van evenementen in Almere? Zo ja hoe, zo niet waarom niet?
<font color=\"red\">nope, ik kan me niet voorstellen dat daar iets spannends te doen is</font id=\"red\">

5) Zie je Almere meer om te wonen, te werken of als evenementen stad? Indien geen van de drie, hoe dan wel?
<font color=\"red\">wonen</font id=\"red\">

6) Wat mist Almere volgens jou?
<font color=\"red\">aantrekkelijkheid</font id=\"red\">

7) Wat is een reden, of wat zou een reden kunnen zijn om Almere helemaal niet te bezoeken?
<font color=\"red\">geen</font id=\"red\">

8) Wat is een reden, of wat zou een reden kunnen zijn om Almere juist vaker te bezoeken?
<font color=\"red\">een vriendin woont daar</font id=\"red\">

9) Wat vindt je van de bereikbaarheid van Almere en in hoeverre telt dit mee om de stad te bezoeken?
<font color=\"red\">goed, goed</font id=\"red\">

10) Wat zou Almere volgens jou moeten doen om meer bezoekers te trekken?
<font color=\"red\">geen idee</font id=\"red\">

11) Ben je in de laatste 3 jaar promotie van Almere tegengekomen? Zo ja waarvan en waar?[/b]
<font color=\"red\">nope</font id=\"red\">
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby Orion » 06 Jun 2004, 12:39:04

Hehe ja, Six Flags ligt inderdaad helemaal niet bij Almere, maar goed als dat het beeld is wat sommige mensen bij Almere hebben dan is dat zo. Dan weet de gemeente gelijk wat ze anders moeten doen. In ieder geval bedankt voor de replies so far [:)].
User avatar
Orion
 
Posts: 1813
Joined: 29 Jul 2001, 14:41:34
Location: Majesty of Gaia

Postby fenix the hunter » 06 Jun 2004, 12:41:14

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door smithers</i>
<br />ja smartass..het was ook alleen om Jack Wade te pesten
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

kan aan mij liggen hoor, maar is het niet handig dat mensen die dat niet wisten nu ook weten waar almere ligt?[:)]
fenix the hunter
 
Posts: 1130
Joined: 29 Apr 2003, 14:55:16
Location: Uzbekistan

Postby Jack Wade » 06 Jun 2004, 14:33:51

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door smithers</i>
<br />ja smartass..het was ook alleen om Jack Wade te pesten
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Ik zal het onthouden[xx(]
User avatar
Jack Wade
 
Posts: 1504
Joined: 09 Jan 2002, 16:26:47
Location: Leiden

Postby Loempiavreter » 06 Jun 2004, 17:47:43

<b>1) Waar kom je vandaan?</b>
Oldenzaal

<b>2) Waar denk je aan bij Almere?</b>
Geen idee

<b>3) Ben je op de hoogte van evenementen in Almere? Zo ja, welke? Zo niet, waar komt dat door?</b>
Nee, intreseert me niet.

<b>4) Zou je op de hoogte willen worden gehouden van evenementen in Almere? Zo ja hoe, zo niet waarom niet?</b>
Nee, intereseerd me niet.

<b>5) Zie je Almere meer om te wonen, te werken of als evenementen stad? Indien geen van de drie, hoe dan wel?</b>
Ik zie Almere als de hoofdstad van een provincie genaamd Flevoland.

<b>
6) Wat mist Almere volgens jou?</b>
Een Arcadehal

<b>7) Wat is een reden, of wat zou een reden kunnen zijn om Almere helemaal niet te bezoeken?</b>
Omdat ze geen arcadehal hebben

<b>8) Wat is een reden, of wat zou een reden kunnen zijn om Almere juist vaker te bezoeken?</b>
Als ze een Arcadehal bijbouwen.

<b>9) Wat vindt je van de bereikbaarheid van Almere en in hoeverre telt dit mee om de stad te bezoeken?</b>
Goed, maar ik kom er toch niet

<b>10) Wat zou Almere volgens jou moeten doen om meer bezoekers te trekken?</b>
Een Arcade hal bijbouwen

<b>11) Ben je in de laatste 3 jaar promotie van Almere tegengekomen? Zo ja waarvan en waar?</b>
Nee, dacht het niet
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby smithers » 06 Jun 2004, 19:22:03

Lekkere post loempiavreter...

1) als er ergens in Nederland een arcadehal staat is dat in Scheveningen en in ALMERE
2) de hoofdstad van Flevoland is Lelystad
User avatar
smithers
 
Posts: 2801
Joined: 27 Mar 2002, 13:04:50
Location: Utrecht

Postby hoofdletterp » 06 Jun 2004, 19:45:22

hahahhahhahhhaha [:D]
hoofdletterp
 
Posts: 2519
Joined: 29 Oct 2002, 17:39:16
Location: It's thinking...

Postby Sharm1 » 06 Jun 2004, 21:35:01

1) Den Bosch
2) Surinamers....heel veel
3) Nee, omdat ik bijna nooit in en rond almere kom.
4) Nee, ik kom daar alleen om familie te bezoeken en te eten. En er zijn genoeg festiviteiten in brabant (dichterbij).
5) Ik heb mn wortels in brabant [:D], kan me niet voorstellen dat iemand staat te springen om in almere te wonen... \'t heeft niet echt een sfeer.
6) Bomen!
7) Te ver rijden
8) Zwarte markt? Mega party?
9) Makkelijk te bereiken. Telt eigenlijk niet mee, want als een stad leuk is zorg je toch wel dat je er komt.
10) Geen idee
11) nee
Sharm1
 
Posts: 776
Joined: 29 Aug 2002, 07:38:37
Location: Netherlands

Postby Droomkast » 07 Jun 2004, 00:37:26

1) Waar kom je vandaan?
Den haag, maar ik woon bij Sittard, Limburg. [:)]

2) Waar denk je aan bij Almere?
Groeikern van a\'dam

3) Ben je op de hoogte van evenementen in Almere? Zo ja, welke? Zo niet, waar komt dat door?
Nee, interesseert me ook niet

4) Zou je op de hoogte willen worden gehouden van evenementen in Almere? Zo ja hoe, zo niet waarom niet?
Nee, wat moet ik nou in Almere?

5) Zie je Almere meer om te wonen, te werken of als evenementen stad? Indien geen van de drie, hoe dan wel?
Geen van drieën, te ver weg

6) Wat mist Almere volgens jou?
Historie

7) Wat is een reden, of wat zou een reden kunnen zijn om Almere helemaal niet te bezoeken?
Ehm.. de saaiheid

8) Wat is een reden, of wat zou een reden kunnen zijn om Almere juist vaker te bezoeken?
Een date? [;)]

9) Wat vindt je van de bereikbaarheid van Almere en in hoeverre telt dit mee om de stad te bezoeken?
Te ver weg.. en dat telt heel erg mee.. als ik er al iets te zoeken had.

10) Wat zou Almere volgens jou moeten doen om meer bezoekers te trekken?
Feestuhhhhh organiseren?

11) Ben je in de laatste 3 jaar promotie van Almere tegengekomen? Zo ja waarvan en waar?
Nope
Droomkast
 
Posts: 803
Joined: 28 Apr 2004, 00:42:54

Postby Jack Wade » 07 Jun 2004, 09:20:34

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door smithers</i>
<br />Lekkere post loempiavreter...

1) als er ergens in Nederland een arcadehal staat is dat in Scheveningen en in ALMERE
2) de hoofdstad van Flevoland is Lelystad
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Misschien weet ie wel wat er in Oldenzaal valt te beleven daar moet haast wel een hele dikke arcadehal staan, anders zou hij echt dom zijn om daar te wonen[:P]
User avatar
Jack Wade
 
Posts: 1504
Joined: 09 Jan 2002, 16:26:47
Location: Leiden

Postby fenix the hunter » 07 Jun 2004, 15:38:50

lol @ loempiavreter [:D]
fenix the hunter
 
Posts: 1130
Joined: 29 Apr 2003, 14:55:16
Location: Uzbekistan

PreviousNext

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 20 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group