Segaforum

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Postby Drax » 22 May 2007, 09:42:51

Oh ja wie de fuck is N / A zo een naam verzin je toch niet;) Noem jezelf dan gewoon Xi ofzo... (verzin maar wat)
Bjorn de Bruin
Image
Drax
 
Posts: 4400
Joined: 05 May 2001, 16:08:37
Location: Ede

Postby BDT » 22 May 2007, 11:57:30

Uiteindelijk is het ook jammer dat Xizor weggaat terwijl het niet nodig is. Ik bedoel, het is precies wat Drax zegt: na al die jaren(6,7 jaar) blijven we hier komen. De één meer dan de ander, maar eigenlijk hoort Segaforum gewoon bij ons leven.

Uiteraard zal ik zelf nooit weggaan. en Sega 4 Life
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby Stepz » 22 May 2007, 12:48:38

BDT wrote:Uiteindelijk is het ook jammer dat Xizor weggaat terwijl het niet nodig is. Ik bedoel, het is precies wat Drax zegt: na al die jaren(6,7 jaar) blijven we hier komen. De één meer dan de ander, maar eigenlijk hoort Segaforum gewoon bij ons leven.

Uiteraard zal ik zelf nooit weggaan. en Sega 4 Life


Word up homey!

Ik ga hier ook nooit meer weg.
Wel geinig. Heb echt het idee dat ik hier een hoop vrienden heb lopen, terwijl ik de meeste nog nooit heb gezien op een enkeling na.
Heb nog altijd contact met Donny, Rice en met nog een paar msn ik vaak.
Ik ga hier niet weg en zeker niet vanwege een paar meningsverschillen.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Sen » 22 May 2007, 12:50:25

Niels, waarom die subfora wegdoen, die worden allemaal toch best goed gebruikt?

Enne, if I can help met moderaten moet je het maar zeggen.
Nothing is ever forgotten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby Stepz » 22 May 2007, 12:55:14

ps: als iemand Blackdragons posts zoekt, die heb ik op zijn verzoek verwijderd.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Fonzi » 22 May 2007, 12:57:13

Het gaat maar over een paar subfora, echt niks ingrijpend. Het E3 2006 subfora bijvoorbeeld. Afin, da's het voorstel toch, moet nog overlegd worden met Niels.
*Art is the future of games, not realism.*
User avatar
Fonzi
Service Games Crew
 
Posts: 1143
Joined: 29 Sep 2002, 16:07:23
Location: België

Postby Stepz » 22 May 2007, 13:14:30

Hey Niels, misschien kun je Sen ipv mod eventueel admin maken? Aangezien Xi ermee nokt... en anders 1 vd andere mods laten promoveren tot admin? Nouja, als jij en Sen dat goed vinden, that is.
Sen is iig iemand die hier al jaaaaaren zit en overal aan meedoet.

*Jezus... wat een toestand om niks eigenlijk... :? *
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby SNKy » 22 May 2007, 13:49:27

Het gaat inderdaad nergens over..

"Move along people, there's nothing to see here.."
User avatar
SNKy
 
Posts: 1091
Joined: 11 Sep 2003, 17:29:29
Location: Netherlands

Postby Juul » 22 May 2007, 14:00:48

Indeed, beetje 'over-reacting' hier. Mensen zijn volgens mij gauw op hun teentjes getrapt. Het 'geval Mano' heb ik eigenlijk nooit zo meegekregen. Heb Mano een tweetal keren ontmoet voor de verkoop van wat spulletjes en heb op het forum nooit problemen met hem gehad.

Nu ben ik ook niet haantje-de-voorste, dus ik lok ook niet zo snel andermans reacties uit. Mano heeft z'n eigenaardigheden denk ik en is soms wat koppig, maar anderen springen er te vaak veel te snel op waardoor weer een of ander akkefietje losbreekt. Ik denk gewoon dat je ook dit soort members nodig hebt en deze juist kleur geven aan fora. Maar dat is mijn mening en wordt blijkbaar lang niet door iedereen gedeeld. Ben het wel eens dat je als admin je juist wat neutraler moet opstellen, en dat je dan de rol van admin en user niet los kan koppelen.

Anyhow, ik ben hier de laatste tijd minder te vinden maar dat heeft verschillende oorzaken. Vind de discussies over het algemeen ook niet meer zo interssant, maar heeft ook te maken met verschuivende interesses. Ik kijk wel nog altijd verschillende keren per dag naar nieuwe posts, is ongeveer het eerste wat ik doe wanneer ik de computer opstart.

Mij lijkt het dat wat uiterlijke aanpassingen aan het forum - layout en minder subfora - zeer zeker een positieve uitwerking kan hebben.

In ieder geval veel succes ermee, ik ben sowieso hier nog lang niet weg :)
User avatar
Juul
 
Posts: 1734
Joined: 24 Sep 2004, 22:41:24

Postby blackdragon » 22 May 2007, 14:17:52

Stepz wrote:ps: als iemand Blackdragons posts zoekt, die heb ik op zijn verzoek verwijderd.


Bedankt :D
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Markam » 22 May 2007, 14:52:39

Bla bla verloedering dit en dat.... Grappig is dat dit gesprek elk half jaar of zo weer even de kop op steekt. Weet je waar het echt mis is gegaan?... met de ban van MRS

maar even serieus, ik kom hier nog steeds graag en check het dan ook zo mogelijk elke dag. Ben verder eigenlijk op geen ander forum actief dan dit. En dat er niet veel over sega geouwehoerd wordt is natuurlijk niet zo raar, echt hele spannende dingen gebeuren er niet meer. En op het Ubisoft-/(iedere andere willekeurige ontwikkelaar)forum wordt ook niet alleen over hun games gepraat.
Jammer dat Xi ophoudt als admin, ik hoop dat hij in iedergeval nog wel gewoon blijft posten als user.

en verder natuurlijk allemaal gewoon lief zijn voor elkaar!
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby SeGaFrEaK » 22 May 2007, 16:25:40

Stepz wrote:Hey Niels, misschien kun je Sen ipv mod eventueel admin maken?


Is Sen mod dan?
<SeGaFrEaK>

"Like I told you, Im the REGULAR''
User avatar
SeGaFrEaK
 
Posts: 6082
Joined: 03 May 2001, 11:07:57
Location: Netherlands

Postby Sen » 22 May 2007, 16:42:02

Nee, maar ik zei dat ik dat best zou willen zijn als daar behoefte aan is, vandaar.
Nothing is ever forgotten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby Psoman » 22 May 2007, 17:07:38

Jammer Xi dat je weggaat maar ik kan me het enigsinds nog wel van je voorstellen vindt het alleen jammer zeker omdat je ook zo vaste ridder was van de tafel van segaforum :P .

Stepz wrote:Word up homey!

Ik ga hier ook nooit meer weg.
Wel geinig. Heb echt het idee dat ik hier een hoop vrienden heb lopen, terwijl ik de meeste nog nooit heb gezien op een enkeling na.
Heb nog altijd contact met Donny, Rice en met nog een paar msn ik vaak.
Ik ga hier niet weg en zeker niet vanwege een paar meningsverschillen.


Mee eens :) en mensen zijn hier ook niet beroerdste Donny met ze megaorders Xi die een HL voor me haalde met PSO en zo kan ik nog paar dingen opnoemen waarvan ik denk van zo komt niet vaak voor op een forum het medeleven van leden is ook iets moois vindt ik zelf.

Reden dat ik hier niet zo vaak meer kom is omdat ik nauwelijks game en nog wat andere dingen zoals jullie weten ;) maar ik kijk bijna dagelijks op het segaforum , heb 2 weken terug Outrun 2006 coast 2 coast gehaald voor PS2 en damm to be that good it takes SEGA deze game zit echt vastgenageld in me PS2 wat een vette game is dit !!!!


Sen wrote:Nee, maar ik zei dat ik dat best zou willen zijn als daar behoefte aan is, vandaar.


Denk ook dat jij daar aangewezen persoon voor bent Sen.
http://users.ign.com/collection/SpidyT
Ngage rocks (+[ ]#)
You're not the only hero
User avatar
Psoman
PiSsOffman
 
Posts: 3574
Joined: 07 Apr 2002, 17:27:03
Location: Ragol

Postby chohan » 22 May 2007, 17:07:57

BDT wrote:Bij deze besluit ik dat Mano niet meer in staat is om moderator te zijn. Bij deze dus moderator af.

De reden is puur omdat ik vind dat je als moderator niet in ruzies moet meegaan, maar oplossend moet denken. Dat gebeurd niet, dus geen moderator status meer.

Daarnaast denk ik dat veel mensen dat met mij eens zijn. Nu ik alleen admin ben hoef ik het ook niet meer te overlegen met N / A Xizor.

En mijn post over de stekker eruit trekken was natuurlijk vooral om mensen wakker te schudden. Er zijn gewoon goede moderators nodig die de boel in de gaten houden.

Tevens is er weer een zoektocht begonnen voor een nieuwe moderator en ben ik van plan(door toedoen van Fonzi) om het aantal subfora in te krimpen. Bijvoorbeeld 1 forum voor multiplatform, in plaats van een xbox, wii en ps3 forum. Een nieuwe layout zal ook meehelpen met het verbeteren van het forum. Doordat mijn PC al geruime tijd kapot is en mijn laptop het vorige week ook begeven heeft had ik weinig tijd om dat te doen. Sinds gisteren een nieuwe PC en over een aantal weken hoop ik tijd te kunnen steken in een nieuwe layout.


Ik ben het hier helemaal mee eens, in de ''verkiezings'' topic vondt ik het al heel vreemd dat hij gekozen werdt. Maar ik vind dat iemand als Sen of een van de echt die hard oude members de nieuwe mod moeten worden. You got my vote.
User avatar
chohan
 
Posts: 298
Joined: 23 Dec 2001, 11:43:07

PreviousNext

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group