Segaforum

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Postby blackdragon » 22 May 2007, 17:16:07

Als er toch een nieuwe mod komt, moet het idd iemand zijn van de oude garde. Die en rustig kan blijven en niet meegaat in dingen, Sen zou natuurlijk een uitstekende keus zijn. Juul lijkt me overigens ook wel een goede keuze. En zo zijn er nog wel meer, overigens. Maar denk dat de BDT beter zelf die beslissing kan nemen (misschien in overleg) met de huidige mods. Ik weet het zou niet meer komen, maar hou toch even een slag om de arm, ben benieuwd naar de veranderingen ;)
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Stepz » 22 May 2007, 21:36:26

Haha, we hebben idd al een aantal topics gehad over een nieuwe mod. Ik laat dat wel lekker aan Niels over :D
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Snijer » 23 May 2007, 09:48:26

Sen lijkt mij ook wel een goede keuze. Oude garde ftw! :P

En ik ben het eens met het overreacten. Er wordt constant na het kleinste dingetje gemiept over het segaforum en dat het verloederd is en bla. Ja, we hebben pieken en dalen, dat is met alles zo. En toch komt iedereen uiteindelijk weer terug, you know you love it!

En even pro segaforum sentiment;

Ik vind het sowieso echt heel dope dat het forum uberhaubt nog steeds bestaat. Ik ben hier al sinds de eerste dag dat dit online ging (en zat daarvoor bij de voorloper van zelfde crew, Tha-Dutch forum) en zit hier nog steeds vrolijk te posten met nog aardig wat mensen van toen. Ik kan me nog goed herinneren dat ik als 13 jarig mannetje samen met thomas heel irritant alle forums zat te spammen, en dat mijn ouders me voor gek verklaarden toen ik als 14 jarige zei dat een 24 vriend van mij van internet langskwam uit Breda om te gamen.

Ik ken jullie langer dan de meeste mensen waar ik mee omga. Jullie hebben me zien opgroeien! *snif*

Daarnaast waren alle meetings altijd supergezellig. En dan heb ik het niet alleen over het sega event, dan heb ik het ook over het feit dat ik eens naar Fina en Vitroc (waar Segafreak ook aanwezig was) ben gegaan, de six flags meeting (legendarisch!), en natuurlijk de orgy bij madman afgelopen keer, rrrr.

Oftewel, we moeten gewoon weer een hoop mini meetings organiseren en hopelijk ooit nog eens een sega event en dan komt alles goed! Ik hoop binnenkort eens het huis voor mezelf te hebben en dan ga ik zeker wat organiseren!

@ Smithers, wij zouden nog eens de Segaforum spuiten-slikken-poppen-blowen-snorten-etc meeting organiseren! Ik hoop dat je nog steeds wel aanwezig bent als deze gaat plaatsvinden afgezien van het feit dat je hier niet meer post.

Segaforum for life!
User avatar
Snijer
 
Posts: 6540
Joined: 03 May 2001, 18:13:25
Location: Apenheul

Postby Stepz » 23 May 2007, 10:36:09

Snijer, je woont toch in A'dam? Anders kom ik wel een keertje langs!
En het is allemaal ook ietwat overreacted. Zo'n zeurtopic hebben we elk half jaartje :roll:
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Sen » 23 May 2007, 10:59:12

Ik ben ook altijd wel in voor een game meeting. Woon met de trein 20 min van Amsterdam af.
Nothing is ever forgotten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby ManoRevolver » 23 May 2007, 12:02:42

Ik ben ook voor Sen als mod.
Dan moet met 1 mod op de 3 actieve users de verloedering toch wel tegen gegaan kunnen worden.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby chohan » 23 May 2007, 14:40:58

ManoRevolver wrote:Ik ben ook voor Sen als mod.
Dan moet met 1 mod op de 3 actieve users de verloedering toch wel tegen gegaan kunnen worden.


Wil je daarmee zeggen dat je eigenlijk overbodig bent/was? O wacht, hier gaan we weer...
User avatar
chohan
 
Posts: 298
Joined: 23 Dec 2001, 11:43:07

Postby ManoRevolver » 23 May 2007, 14:45:34

chohan wrote:
ManoRevolver wrote:Ik ben ook voor Sen als mod.
Dan moet met 1 mod op de 3 actieve users de verloedering toch wel tegen gegaan kunnen worden.


Wil je daarmee zeggen dat je eigenlijk overbodig bent/was? O wacht, hier gaan we weer...


Imo nu wel ja nu het spamfilter op het forum zit. Toen dit er nog niet op zat waren we wel nodig ja want je wilt niet weten hoeveel topics Stepz, Donny, Rice en ikzelf verwijderd / gesloten hebben.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Stepz » 23 May 2007, 16:43:48

ManoRevolver wrote:
chohan wrote:
ManoRevolver wrote:Ik ben ook voor Sen als mod.
Dan moet met 1 mod op de 3 actieve users de verloedering toch wel tegen gegaan kunnen worden.


Wil je daarmee zeggen dat je eigenlijk overbodig bent/was? O wacht, hier gaan we weer...


Imo nu wel ja nu het spamfilter op het forum zit. Toen dit er nog niet op zat waren we wel nodig ja want je wilt niet weten hoeveel topics Stepz, Donny, Rice en ikzelf verwijderd / gesloten hebben.


True.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Previous

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 22 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group