Wie zijn er allemaal motormuizen?

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Postby Frankhulscher » 09 May 2007, 09:47:29

Ziet er goed uit Mano! Zou alleen wat meer chroomaccenten toevoegen, een dikkere uitlaat en een breder stuur. Dan is het al bijna een harley :D
Mijn verzameling (excel bestand)
User avatar
Frankhulscher
Segaforum's Virtua Cop
 
Posts: 1946
Joined: 14 Sep 2004, 21:54:33
Location: Landgraaf

Postby ManoRevolver » 09 May 2007, 11:34:02

Mirg wrote:Ik had me bij jou meer zoiets voorgesteld, Mano. ;]

Image


Lol :lol:, Pimp My Spartamet.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby zendar » 09 May 2007, 12:16:06

:lol:
C64, Pong, 2600 junior, Jaguar, Lynx II, Nes, Snes, PSX
Supervision, MegaDrive II, Saturn, Dreamcast, DS Lite, Wii
Image
User avatar
zendar
Super Segaforum user
 
Posts: 1114
Joined: 21 Aug 2006, 17:44:40

Postby WithAttitude » 17 May 2007, 17:37:57

Xizor wrote:
Fashion wrote:lol!
kom maar is een keertje achter op je weet niet wat je mee maakt!


Ja wat collegas van mij die motor rijden vragen dat ook steeds,maar het is echt niks voor mij ;). een 'mooie' motor doet mij niks..sorry! :)
Image
Jij kunt dit niet waarderen?

Motorrijden is gaaf, het is juist de vrijheid en agressie om je even uit het dagelijkse keurslijf te halen. Daarom dat er wel eens wat harder gereden wordt of voorgekropen wordt bij een file. Ik kan me daar niet aan storen, sterker nog dat vind ik juist cool.

Heb zelf nog geen (geld voor een) rijbewijs maar het is wel de bedoeling dat dat er ooit van gaat komen.
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby Xizor » 17 May 2007, 18:03:50

WithAttitude wrote:
Xizor wrote:
Fashion wrote:lol!
kom maar is een keertje achter op je weet niet wat je mee maakt!


Ja wat collegas van mij die motor rijden vragen dat ook steeds,maar het is echt niks voor mij ;). een 'mooie' motor doet mij niks..sorry! :)
Image
Jij kunt dit niet waarderen?

Motorrijden is gaaf, het is juist de vrijheid en agressie om je even uit het dagelijkse keurslijf te halen. Daarom dat er wel eens wat harder gereden wordt of voorgekropen wordt bij een file. Ik kan me daar niet aan storen, sterker nog dat vind ik juist cool.

Heb zelf nog geen (geld voor een) rijbewijs maar het is wel de bedoeling dat dat er ooit van gaat komen.


Kijk ik vindt het niet erg als een motorrijder 'voorkruipt' in een file (dat mag zelfs) maar de snelheid waarmee sommigen het doen en het niet consequent OF links OF rechts inhalen is irritant, en dan worden ze vaak nog kwaad ook... :roll:
het wegennet is geen 'circuit'; als ze zo graag snel en aso willen rijden,dan doen ze dat maar op een circuit. (geld overigens ook voor autorijders; vind het ook terecht dat die aangepakt worden).
En nee, ik ben geen moraalridder ;) ook ik rijdt wel eens 'te hard' maar als ik dan een boete krijg (nog maar 2x in mijn hele leven voor hardrijden, en dan was het niet meer dan 10km/u) dan ben ik daar niet kwaad om,maar heb ik zoiets van 'tsja, had ik maar niet hard moeten rijden daar'.

ik weet van mijn oud-collega's dat die ook vaak naar circuits gaan en dat vind ik niet meer als normaal (en zelfs wel bewonderenswaardig).

Niet waarderen is het woord niet; het doet me niks hoe 'mooi' de motor ook wel niet mag zijn in een motorrijders' ogen...

dit doet mij veel meer:

Image

Nogmaals, niks mis met motoren, maar mijn ding is het niet. (ieder zijn ding, zeg maar :))
Image
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Previous

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group