[Mini] Meeting: en nu ECHT ! !!!! GEANNULEERD !!!!!!

Het evenement georganiseerd door de oprichters van Segaforum. Een nieuwe datum voor het vijfde event,en of deze gaat komen is nog niet bekend. Eventueel kun je zelf hier je eigen meetings organiseren.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby twisted » 09 Sep 2007, 22:19:39

pfff, heb niet eens een pm gehad :(
Tis Wat
User avatar
twisted
 
Posts: 1456
Joined: 14 Aug 2003, 01:20:58
Location: zevenbergen

Postby SeGaFrEaK » 09 Sep 2007, 22:22:25

twisted wrote:pfff, heb niet eens een pm gehad :(
<SeGaFrEaK>

"Like I told you, Im the REGULAR''
User avatar
SeGaFrEaK
 
Posts: 6082
Joined: 03 May 2001, 11:07:57
Location: Netherlands

Postby markdegeweldenaar » 09 Sep 2007, 22:32:24

Ik heb er een gehad van Peet en die heb ik netjes beantwoord.

Ik begin wel nieuwsgierig te worden wie NIET heeft geantwoord...
Image
User avatar
markdegeweldenaar
 
Posts: 3150
Joined: 16 Nov 2002, 00:08:51
Location: Apeldoorn

Postby Fashion » 10 Sep 2007, 00:21:07

mooi gefucked ik had er wel zin in
Image[/url]
User avatar
Fashion
Segaforum Medic
 
Posts: 1268
Joined: 31 May 2004, 07:57:43
Location: bergeijk

Postby WithAttitude » 10 Sep 2007, 02:09:41

Als ik het zo lees dan is er genoeg animo maar zijn de organisators een beetje teleurgesteld in de manier waarop een hoop mensen reageren. Maar er blijven genoeg mensen over, dus er wordt mijnsinziens iets te negatief gereageerd door de mensen die de handen uit de mouwen steken. (respect voor hun overigens hoor)

En ik weet dat ik ook negatief was maar dat was niet over deze eventuele meeting specifiek maar over de algemene sfeer/ gevoel hier.
Over een meeting sta ik iig positief en wil er best het takke eind uit Groningen voor reizen.
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby Gameholic81 » 10 Sep 2007, 10:16:48

Hey maar jongens, even tussen al het gelul door;

We gaan dit forum (ondanks dat het een restyling nodig heet) toch niet transformeren naar een standaard multi-platform forum? Dan raak je zeker een hoop members kwijt.

Gewoon restylen, nieuwe topics, maar zeker de naam en onderwerpen van Sega handhaven. De Markplaats hier is ook gewoon erg goed. Je weet tenminste dat je geen bagger koopt a la Marktplaats.nl
User avatar
Gameholic81
 
Posts: 879
Joined: 25 May 2005, 07:41:22
Location: Antwerpen

Postby blackdragon » 10 Sep 2007, 14:44:38

Gameholic81 wrote:Hey maar jongens, even tussen al het gelul door;

We gaan dit forum (ondanks dat het een restyling nodig heet) toch niet transformeren naar een standaard multi-platform forum? Dan raak je zeker een hoop members kwijt.

Gewoon restylen, nieuwe topics, maar zeker de naam en onderwerpen van Sega handhaven. De Markplaats hier is ook gewoon erg goed. Je weet tenminste dat je geen bagger koopt a la Marktplaats.nl


Precies het moet geen multi worden daar zijn er al zoveel van. Maar goed we praten hier nu wel over, maar het is BDT die gewoon moet doen wat hij wil.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby twisted » 10 Sep 2007, 15:54:05

Het is toch al een multi platform forum.
Tis Wat
User avatar
twisted
 
Posts: 1456
Joined: 14 Aug 2003, 01:20:58
Location: zevenbergen

Postby blackdragon » 10 Sep 2007, 16:49:46

twisted wrote:Het is toch al een multi platform forum.


Ehh ja maar het staat nog steeds in het teken van Sega en dat moet eigenlijk wel zo blijven. Een forum met die andere 3 en dan retro is er al zoveel.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Gameholic81 » 11 Sep 2007, 17:09:09

blackdragon wrote:
twisted wrote:Het is toch al een multi platform forum.


Ehh ja maar het staat nog steeds in het teken van Sega en dat moet eigenlijk wel zo blijven. Een forum met die andere 3 en dan retro is er al zoveel.


IDD
User avatar
Gameholic81
 
Posts: 879
Joined: 25 May 2005, 07:41:22
Location: Antwerpen

Postby ricepuppet » 11 Sep 2007, 18:58:36

.......................
Last edited by ricepuppet on 05 Sep 2011, 09:12:18, edited 1 time in total.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby Mier » 11 Sep 2007, 20:20:03

Ik ben meer van de mini-meetings thuis met de ouwe garde van het begin van het segaforum tijdperk.
Met de nieuwere garde heb ik gewoon niet zo veel en daar heb ik dus ook geen geld voor over om te gaan reizen.

Klinkt misschien wat cru maar ik zeg gewoon eerlijk hoe het in mijn geval zit.
Image 1958 - 2009
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby blackdragon » 11 Sep 2007, 20:26:45

ricepuppet wrote:Even lullig doen; waar word nog over gesproken dan? Ik tel wat, 10 posts per dag op dit forum. Misschien 3 over Sega, de rest staat in Sega Markt.


Tel de posts is bij de topics van Xbox 360, Wii of PS3 ook amper wat per dag soms even bij een spel maar meer ook niet ;)

Klinkt misschien wat cru maar ik zeg gewoon eerlijk hoe het in mijn geval zit.


Klinkt nu cru tis gewoon zo hoe jij erover denkt, kan me het best voorstellen overigens.

<edit>
Nog even een edit, maar daarom is het hier wel moeilijk overigens om hier tussen te komen no hard feelings. Ik had het al eens vaker aangegeven dat ik wel eens het vermoeden had van wat groepjes vorming oude en nieuwere leden. Ik zie het vaak genoeg bij posts van nieuwe leden dat ze werden aangevallen, omdat het in de ogen van een ouder lid niet goed was. Kan me best voorstellen dat het hier vroeger anders was, maar het maakt het er niet makkelijker op voor nieuwkomers. Het was ook best vaak terecht hoor wat er werd gezegd, maar soms ook wel onterecht. Maar goed dat moet iedereen zelf weten.

Idd het is hier wel eens vaker dood geweest, maar meestal komt het vanzelf wel weer tot leven. Alleen ben ik bang dat het wel steeds moeilijker wordt. Er bestaan nu tegenwoordig zoveel internet sites, dus bevalt het bij de ene niet vind je wel weer een andere en ga zo maar door.

Het klinkt misschien een beetje als paniek, maar denk dat de vaste leden of leden die regelmatig posten wel eens de handen ineen mogen gaan slaan voordat het wel te laat is en er zometeen echt geen hond meer komt. Moet overigens wel erbij zeggen dat niet alleen hier het stiller wordt, maar bij veel meer sites.

Denk dat ook het beste van forums er een beetje af is. Waar moet je nog over praten, de echt goede spellen waar je over wilt praten tegenwoordig is op 1 hand te tellen. En dan heb ik het niet alleen over Sega maar over het hele geheel. Ja tuurlijk Gears of War, Gran Turismo 5, Mario Galaxy zijn misschien wel goede games maar het brengt niet meer de vernieuwing wat we vroeger zagen. Bij veel games tegenwoordig heb je het been there see it all ready gevoel.

En dan natuurlijk als laatste denk ik ook dat het komt de echt vaste leden zijn over het algemeen allemaal ouder. En die hebben het vaak druk (werk) of andere dingen en gamen minder dan vroeger het geval was. Dit is bij mij teminste ook zo. En als je minder gamed valt er ook minder over te praten.
Last edited by blackdragon on 11 Sep 2007, 20:45:16, edited 1 time in total.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Loempiavreter » 11 Sep 2007, 20:29:48

ricepuppet wrote:Even lullig doen; waar word nog over gesproken dan? Ik tel wat, 10 posts per dag op dit forum. Misschien 3 over Sega, de rest staat in Sega Markt.


Segaforum heeft wel vaker een tijdje dat het hier dood was. En een tijd dat er weer veel word gepost, zo is het altijd nog gelopen. Dus waarom nu niet?
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby markdegeweldenaar » 11 Sep 2007, 21:18:21

blackdragon wrote:Nog even een edit, maar daarom is het hier wel moeilijk overigens om hier tussen te komen no hard feelings. Ik had het al eens vaker aangegeven dat ik wel eens het vermoeden had van wat groepjes vorming oude en nieuwere leden. Ik zie het vaak genoeg bij posts van nieuwe leden dat ze werden aangevallen, omdat het in de ogen van een ouder lid niet goed was. Kan me best voorstellen dat het hier vroeger anders was, maar het maakt het er niet makkelijker op voor nieuwkomers. Het was ook best vaak terecht hoor wat er werd gezegd, maar soms ook wel onterecht. Maar goed dat moet iedereen zelf weten.


Kun je misschien wat voorbeelden geven? Er worden inderdaad wel eens nieuwe leden in de zeik gezet, maar dat zijn vaak ook kneuzen die ver beneden de hier gangbare standaard posten. Daarnaast hoeven we ook niet met elkaar om te gaan alsof we van kristal zijn.

Als ik het forum van nu vergelijk met het forum van 4 jaar geleden is de groep misschien minder hecht, maar daardoor ook opener voor buitenstaanders. Toen ik net begon was het hier veel meer een vriendenclubje, wat ik, als nieuwkomer, soms best vervelend vond. Dit om aan te geven dat er twee kanten zit aan deze verandering.
Image
User avatar
markdegeweldenaar
 
Posts: 3150
Joined: 16 Nov 2002, 00:08:51
Location: Apeldoorn

PreviousNext

Return to 6. Sega Event

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group