[Mini] Meeting: en nu ECHT ! !!!! GEANNULEERD !!!!!!

Het evenement georganiseerd door de oprichters van Segaforum. Een nieuwe datum voor het vijfde event,en of deze gaat komen is nog niet bekend. Eventueel kun je zelf hier je eigen meetings organiseren.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby WithAttitude » 12 Sep 2007, 02:09:16

markdegeweldenaar wrote:
blackdragon wrote:Nog even een edit, maar daarom is het hier wel moeilijk overigens om hier tussen te komen no hard feelings. Ik had het al eens vaker aangegeven dat ik wel eens het vermoeden had van wat groepjes vorming oude en nieuwere leden. Ik zie het vaak genoeg bij posts van nieuwe leden dat ze werden aangevallen, omdat het in de ogen van een ouder lid niet goed was. Kan me best voorstellen dat het hier vroeger anders was, maar het maakt het er niet makkelijker op voor nieuwkomers. Het was ook best vaak terecht hoor wat er werd gezegd, maar soms ook wel onterecht. Maar goed dat moet iedereen zelf weten.


Kun je misschien wat voorbeelden geven? Er worden inderdaad wel eens nieuwe leden in de zeik gezet, maar dat zijn vaak ook kneuzen die ver beneden de hier gangbare standaard posten. Daarnaast hoeven we ook niet met elkaar om te gaan alsof we van kristal zijn.

Als ik het forum van nu vergelijk met het forum van 4 jaar geleden is de groep misschien minder hecht, maar daardoor ook opener voor buitenstaanders. Toen ik net begon was het hier veel meer een vriendenclubje, wat ik, als nieuwkomer, soms best vervelend vond. Dit om aan te geven dat er twee kanten zit aan deze verandering.
Precies, alsof het hier alleen leuk was toen het nog het phantasy star forum was. Nou als je zeker weten een leuke meeting wilt houden Mier dan ga je toch lekker in je eentje een meeting houden, dan weet je zeker dat je niet door nieuwelingen gestoord wordt.
Houd je ook een lekker forum over overigens in je eentje.
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby Mier » 12 Sep 2007, 08:11:39

Haha, huil huil!


Heeft ook niks met nieuwelingen te maken.
Op de ouwe segaevents kwamen de ouwe segaforummers, nieuwe en mensen die helemaal niet van het forum waren en dat was altijd rete gezellig!
Ik heb alleen geen geld en tijd over om te gaan reizen voor het huidige clubje die hier komt (waarvan een groot deel allang niet nieuw meer is).
Kom op, kijk eens naar de keren dat er geprobeert is om iets op te starten?
Meer hoef ik niet te zeggen.

Ik kan ook bij een meeting die wel doorgaat (ahum) laf zeggen dat ik niet kan of geen geld heb, maar ik geef gewoon de echte reden.
Kijk als jij daar moeite mee hebt en daarom zo'n zielige huilpost als hierboven moet plaatsten, dan is dat niet mijn probleem.

(ik heb overigens de phantasy star game nooit aangeraakt)
Image 1958 - 2009
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby blackdragon » 12 Sep 2007, 17:08:40

Ik heb alleen geen geld en tijd over om te gaan reizen voor het huidige clubje die hier komt (waarvan een groot deel allang niet nieuw meer is).


ik begrijp wat je bedoeld, maar hoe je het hier neerzet lijkt het net ofdat wij niet goed genoeg voor je zijn ;)
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Fashion » 12 Sep 2007, 18:19:22

hm nou mochten jullie is bij mij willen komen gamen jullie zijn iig uitgenodigd 1x in de 5 weken heb ik een aantal maten op bezoek (komen van ver) om lekker een weekeindje te gamen voor de genen die wilen jullie zijn uitgenodigd voor de eerst volgend keer, meen dat het weer over 3 weken is , altijd super gezellig met veel bier (er kunnen makklijk 12 mensen blijven slapen (voor zo ver dat gebreurt)

rice weet de weg :wink:
Image[/url]
User avatar
Fashion
Segaforum Medic
 
Posts: 1268
Joined: 31 May 2004, 07:57:43
Location: bergeijk

Postby Donny K. » 12 Sep 2007, 19:23:49

Ouch, Ik ben schuldig. Ben veel te laat wezen kijken in dit topic. Tja, een huis kopen neemt ook zo ontzettend veel tijd in beslag. :( Nu ben ik te laat en gaat het niet meer door. In ieder geval mijn excuses voor de late reactie :(
Consoles I own:
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby ricepuppet » 13 Sep 2007, 00:15:09

.......................
Last edited by ricepuppet on 05 Sep 2011, 09:12:22, edited 1 time in total.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby General Wong » 15 Sep 2007, 11:01:47

Jammer dat dit intiatief niet door gaat, ik ben een van de lutsers die niet heeft gereageerd op de PM. Reden daarvoor was simpel: Ik wist niet of ik ging komen, maar zat er wel serieus over na te denken. Misschien stom dat ik dat hier niet heb neergepleurt of in een pm'metje heb gezet.
De enige échte Vietnamese Tijger

Image
Play-Asia-Coupon, gratis coupons!
User avatar
General Wong
De enige échte Vietnamese Tijger!
 
Posts: 2501
Joined: 19 Sep 2004, 18:03:37
Location: Delft

Postby ricepuppet » 15 Sep 2007, 11:09:01

.......................
Last edited by ricepuppet on 05 Sep 2011, 09:12:24, edited 1 time in total.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby Madman » 27 Sep 2007, 20:25:34

ow dit meeting topic..... :oops:

Ik check dit forum niet zo vaak. Ik heb het nog niet helemaal gelezen..
Ben ook net terug uit Kroatie van vakantie.

In heb best wel interesse in een meeting, want die zijn in het verleden altijd supergezellig geweest.

de laatste meeting die mier wilde organiseren is ook al in het water gevallen wegens gebrek aan belangstelling. helaas.

Helaas te laat gereageerd, maar heb ook geen pm gehad. misschien is daar wel een reden voor hahahah.

Ik heb op zich wel een huis waar een hoop mensen kunnen slapen, zij het verdeeld over 3 kamers / huiskamer / garage / tuin of op het platte dak van de uitbouw, zolder en garage :lol:
Het huis staat alleen in Eindhoven en dat is voor velen een te grote afstand heb ik begrepen...

maarja, misschien nog effe wachten met het organiseren.
When the Boogeyman goes to sleep every night he checks his closet for Madman.
User avatar
Madman
Rampetamptoerist
 
Posts: 2126
Joined: 27 Jan 2002, 21:19:58
Location: Eindhoven

Postby Snijer » 09 Oct 2007, 13:51:40

Bennie ik ben absoluut in voor een meeting bij jou thuis. Zelfs al zijn we maar met een paar mensen, en ik heb toch OV dus daar komen is geen probleem.

Met bijv. een Mier, een Wallo en een Bjorn wordt het sowieso een succes :)
User avatar
Snijer
 
Posts: 6540
Joined: 03 May 2001, 18:13:25
Location: Apenheul

Postby Wallo » 18 Dec 2007, 21:22:13

Ja! GVD! Daar ben ik 't mee eens! En nee, ik reageer niet veel te laat! Da's psychisch! :P :lol:
User avatar
Wallo
Kwallo
 
Posts: 2061
Joined: 02 Jul 2001, 19:41:49
Location: Veldhoven

Previous

Return to 6. Sega Event

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 13 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group