[Mini] Meeting: en nu ECHT ! !!!! GEANNULEERD !!!!!!

Het evenement georganiseerd door de oprichters van Segaforum. Een nieuwe datum voor het vijfde event,en of deze gaat komen is nog niet bekend. Eventueel kun je zelf hier je eigen meetings organiseren.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby kevin » 09 Sep 2007, 18:18:52

pff great, nja al het dan nu niet doorgaat, dan hoeft het van mij helemaal niet meer hoor, ik doe iig niet meer mee aan ''meetingplannen''. Ik kom binnenkort zo wel een keer langswippen Peet ;)
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Postby markdegeweldenaar » 09 Sep 2007, 18:55:18

WithAttitude wrote:Ik bedoel, SEGA is eigenlijk gewoon passe en zo dit forum ook.
:?:

ricepuppet wrote:Maar ik denk dat BDT maar de stekker eruit moet trekken. Wellicht word het voor ons allen tijd te verkassen naar een ander forum - misschien NIET over Sega, maar algemene games - BDT betaalt er (flink) voor, en als hij en Xi er al geen zin meer in hebben.


Nounou, wat een pessimisme. Het zit nu een keertje tegen, maar over een tijdje kunnen we het toch nog eens proberen?

Als je de mensen die nu hebben toegezegt te komen optelt bij de mensen die wel wilden komen, maar dit om wat voor reden dan ook niet konden, dan heb je een mooie, redelijk grote groep, waar een prima meeting mee te houden is.
Image
User avatar
markdegeweldenaar
 
Posts: 3150
Joined: 16 Nov 2002, 00:08:51
Location: Apeldoorn

Postby WithAttitude » 09 Sep 2007, 18:56:53

markdegeweldenaar wrote:
WithAttitude wrote:Ik bedoel, SEGA is eigenlijk gewoon passe en zo dit forum ook.
:?:

ricepuppet wrote:Maar ik denk dat BDT maar de stekker eruit moet trekken. Wellicht word het voor ons allen tijd te verkassen naar een ander forum - misschien NIET over Sega, maar algemene games - BDT betaalt er (flink) voor, en als hij en Xi er al geen zin meer in hebben.


Nounou, wat een pessimisme. Het zit nu een keertje tegen, maar over een tijdje kunnen we het toch nog eens proberen?

Als je de mensen die nu hebben toegezegt te komen optelt bij de mensen die wel wilden komen, maar dit om wat voor reden dan ook niet konden, dan heb je een mooie, redelijk grote groep, waar een prima meeting mee te houden is.
Ja hey ik wil best hoor ik illustreerde alleen wat algemene gevoelens over SEGA en dit forum.

I mean, I love you guys, zelfs mano 8)
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby blackdragon » 09 Sep 2007, 19:02:47

Als je de mensen die nu hebben toegezegt te komen optelt bij de mensen die wel wilden komen, maar dit om wat voor reden dan ook niet konden, dan heb je een mooie, redelijk grote groep, waar een prima meeting mee te houden is.


Klopt, maar de vraag is de mensen die nou wilden komen willen die dan nog wel komen? Bedoel het is nu een paar keer op niks uitgelopen en oplaatst wil je niet eens meer de moeite nemen om zo'n topic te lezen aangezien je toch wel in je achterhoofd weet dat het weer op niks uitloopt.

Als ik centraal had gewoond had ik gezegd kom maar gezellig hierzo allemaal en we maken er een leuke dag van, maar dat is helaas niet zo.

Ach ja misschien komt er nog eens een soort van event/meeting gewoon even afwachten, maar de vraag is wie nog zoiets wil organiseren ;)
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby BOP » 09 Sep 2007, 19:20:28

Jammer om te lezen dat het niet meer doorgaat. Wie weet komt het er op een later tijdstip nog van.
BOP
 
Posts: 618
Joined: 26 Aug 2003, 01:57:20
Location: Netherlands

Postby ManoRevolver » 09 Sep 2007, 19:45:23

WithAttitude wrote:I mean, I love you guys, zelfs mano 8)


Weet ik :D.
Kusje.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Peet1979 » 09 Sep 2007, 19:54:03

kevin wrote:pff great, nja al het dan nu niet doorgaat, dan hoeft het van mij helemaal niet meer hoor, ik doe iig niet meer mee aan ''meetingplannen''. Ik kom binnenkort zo wel een keer langswippen Peet ;)


Je bent van harte welkom dude! Kom je idd gewoon binnenkort een keer langs! En ik kan namens mezelf zeggen dat ik ook niet meer mee doe aan geen enkel meetingplan of wat dan ook! Ik zie nu ineens wel reacties van mensen die eerst niets lieten horen. En dan ook nog over de plaats van lokatie beginnen...pff.... :roll:
Image
User avatar
Peet1979
 
Posts: 947
Joined: 19 Jun 2003, 09:25:41
Location: Netherlands

Postby Gameholic81 » 09 Sep 2007, 20:30:14

Jammer dat het allemaal niet doorgaat .. En iig bedankt voor je moeite Peet!

Ik heb er op dit moment eigenlijk weinig over te zeggen. Ik denk dat het een samenhang is van mensen die andere interesses krijgen, Sega die niet meer zo legendarisch is als voorheen en dat men ook niet meer de moeite wil nemen om op locatie te komen (uitzonderingen ivm geld daargelaten natuurlijk).

En dit heb ik overigen al een keer meegemaakt met het SegaOnline event. Daar hadden we ook al te maken met een magere opkomst.
User avatar
Gameholic81
 
Posts: 879
Joined: 25 May 2005, 07:41:22
Location: Antwerpen

Postby Sen » 09 Sep 2007, 21:01:16

Dat vond ik toen echt niet erg, het was echt een leuke meeting. Super geregeld, veel mensen die ik echt mag en echt gewoon veel Sega stuff.

De redenen dat ik voor deze meeting paste waren:
-Ver weg
-Weinig echte roep om Sega stuff
-Niet veel mensen die ik ken en graag weer ontmoet.
Nothing is ever forgotten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby smithers » 09 Sep 2007, 21:06:57

Jezus wat een pessimisme... Stekker eruit omdat (volgens sommigen) de harde kern niet reageert op de uitnodiging voor een meeting?

Misschien hebben sommige mensen die op een forum zitten gewoon geen zin in een meeting reallife? Misschien is er geen harde kern meer of zijn JULLIE op dit moment de harde kern en moet er gewoon gezocht worden naar een zaaltje voor 9? Ik heb het gevoel dat jullie boos zijn op de 40 mensen die jullie een PM hebben gestuurd en die het laten afweten.... De animo voor een meeting is op dit moment laag, maar een meeting organiseren moet je ook goed timen. Doe het op een moment dat het forum opbloeit en mensen weer ergens zin in krijgen. Probeer het als het kouder wordt en mensen weer lekker online een sociaal leven proberen op te bouwen... Wedden dat het in december wel lukt!

Voor mij persoonlijk geldt dit:
4 november ligt mij te ver weg in de toekomst. Waarom regel je dit niet in oktober? Weet ik veel of in op 4 november nog zin heb....
User avatar
smithers
 
Posts: 2801
Joined: 27 Mar 2002, 13:04:50
Location: Utrecht

Postby blackdragon » 09 Sep 2007, 21:19:26

-Niet veel mensen die ik ken en graag weer ontmoet.


Kan natuurlijk, maar een beetje vage reden. Ken ook niemand in real life hierzo en dan blijf ik ook niet weg.

4 november ligt mij te ver weg in de toekomst. Waarom regel je dit niet in oktober? Weet ik veel of in op 4 november nog zin heb....


Lol, als je het van oktober weet, weet je het toch ook wel van een weekje later? Op korte termijn plannen is nog lastiger, want dan is het al gauw van ja maar ik had al wat of dat is mij te snel.

Weet je wat het is, het is lastig om iets te plannen hierzo.

Jezus wat een pessimisme... Stekker eruit omdat (volgens sommigen) de harde kern niet reageert op de uitnodiging voor een meeting?

Indeed helemaal mee eenz ;)
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby ricepuppet » 09 Sep 2007, 21:25:37

.......................
Last edited by ricepuppet on 05 Sep 2011, 09:12:23, edited 1 time in total.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby Peet1979 » 09 Sep 2007, 21:32:29

ricepuppet wrote:Het forum leeft naar mijn mening op wanneer er weer chaos is en er genoeg negatieve onzin te ouwehoeren is. Dit is weer een (actief) topic geworden waar mensen voor langskomen. Het enige topic, welteverstaan. Er is al zeer lang niet eens wat gepost in het Sega Cafe.

Stekker eruit? Mijn mening. Ik vind dat Segaforum niet meer lekker draait zoals het altijd deed. Stekker eruit in de zin van een restyling, een heel nieuw forum; drop de naam Sega, werf nieuwe leden.

Boos? Nee, teleurgesteld. Over het feit dat mensen hem lezen (en dat is te zien in je inbox, want dan komt hij bij Sentbox terecht) en 0% van zich laten horen, op wat voor manier dan ook. Niet hier, niet in een PM terug. En niet 1, maar wel 30+ die het doen, ook de oude leden.

Ik organiseer hier ook niks meer, forget it. Er zijn genoeg andere fora waar het wel lekker loopt, en waar wel wat georganiseerd kan worden. Als de locatie of prijs je niet bevalt, zeg het dan ruim vantevoren; dan kan er tenminste nog over betwist worden.

We hadden expres de datum zo ver ingepland omdat bij de vorige geplande meet alles te vroeg was gepland - volgens velen - en nu is dit ook weer niet goed. Ik vind dat we met z'n allen een stel oude zeikerds zijn die niet eens de moeite voor mekaar nemen om 1 keer in de zoveel jaar de moed, het geld en de tijd in elkaar te steken voor een leuke tijd en meeting.

Elk jaar bij je oma met kerst op visite, nee daar word je blij van.


100 % mee eens Rice!! Nu komen de reacties ineens weer wel, want er is weer iets te beleven c.q. te zeiken! Ik heb verder eigenlijk ook weinig behoefte om hier nog verder op in te gaan....
Image
User avatar
Peet1979
 
Posts: 947
Joined: 19 Jun 2003, 09:25:41
Location: Netherlands

Postby smithers » 09 Sep 2007, 21:51:12

Welke reacties komen nu opeens wel?

Van 1 forummer die uiteindelijk WEL op zijn PM reageerde voortijds? Verder reageert nog steeds niemand anders...

Zoals ik net zei: de timing van het organiseren is verkeerd. Mense lezen misschien wel de PM, maar als ze momenteel niet actief zijn op het forum is de kans groot dat ze niet reageren....
User avatar
smithers
 
Posts: 2801
Joined: 27 Mar 2002, 13:04:50
Location: Utrecht

Postby rrcplus » 09 Sep 2007, 22:18:33

smithers wrote:Zoals ik net zei: de timing van het organiseren is verkeerd. Mense lezen misschien wel de PM, maar als ze momenteel niet actief zijn op het forum is de kans groot dat ze niet reageren....

Dat is wel een punt hoor, ik zit niet meer zo vaak op het forum als voorheen. het was eigenlijk toeval dat ik mijn PM las.

Misschien is het beter om gewoon met wat vrienden bij iemand thuis af te spreken. dan kan je ook niet klagen als er niet zo veel mensen komen. :)
Gewoon een middagje lekker gamen bij iemand, een soort mini meeting.

(Voeg me gerust toe op msn als een paar van jullie een keer gezellig wat wil gaan doen :D)
Last edited by rrcplus on 09 Sep 2007, 22:21:27, edited 1 time in total.
Image
User avatar
rrcplus
Segaforum-B.A.B.E.
 
Posts: 898
Joined: 01 Jul 2004, 14:56:27
Location: Het Walhalla

PreviousNext

Return to 6. Sega Event

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group