[Mini] Meeting: en nu ECHT ! !!!! GEANNULEERD !!!!!!

Het evenement georganiseerd door de oprichters van Segaforum. Een nieuwe datum voor het vijfde event,en of deze gaat komen is nog niet bekend. Eventueel kun je zelf hier je eigen meetings organiseren.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby blackdragon » 03 Sep 2007, 20:41:47

Ja dat was het dreamcast event 95

http://www.segaonline.nl/news.php?news_id=300
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Peet1979 » 04 Sep 2007, 11:39:34

Waarom niet gewoon een keer naar een arcadehal?

Voordelen:

- We hoeven geen lokatie te regelen.
- Geen extra kosten voor huren van een lokatie.
- Niemands huis wordt geruineerd. :wink:
- Kosten zijn alleen van persoonlijke aard.
- Geen gesleep met consoles en games.

Daarna kunnen we misschien gezamenlijk nog wat eten?

Laat maar horen!
Image
User avatar
Peet1979
 
Posts: 947
Joined: 19 Jun 2003, 09:25:41
Location: Netherlands

Postby blackdragon » 04 Sep 2007, 15:33:17

Tsja opzich een idee, maar dan moet ik het wel ruim van te voren weten. Aangezien het dan niet echt goedkoop wordt. Woon in Friesland als ik eerst daar helemaal moet heenrijden en weer terug en dan ook nog een zoveel euro in een hal moet stoppen. Als ik het ruim van te voren weet dan kan ik wat geld opzij leggen.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby ricepuppet » 04 Sep 2007, 15:52:19

.......................
Last edited by ricepuppet on 05 Sep 2011, 09:07:02, edited 1 time in total.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby blackdragon » 04 Sep 2007, 17:24:13

ricepuppet wrote:Weet je wat het probleem is? De meeste arcadehallen sucken dick shit tegenwoordig. Kijk maar eens rond. Welke arcadehal huist tegenwoordig nu meer dan 10 goede arcadekasten? Of er staan 3 nieuwe, en de rest is verschrikkelijk oud, uit het Sega '90 tijdperk.


Dat is ook nog zo, of we moeten met z'n alle naar Japan toe haha.

Maar ja met deze 4 reactie's is de opkomst ook wel super klein. Had verwacht dat meer mensen intresse erin hadden. Natuurlijk kan het ook wezen omdat het al een paar keer op niks is uitgedraaid.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Sen » 04 Sep 2007, 18:10:33

Jep dat is het. Althans ik kan niet voor anderen spreken, maar wel voor mezelf. Dat het vaak niets wordt stimuleert niet.

Ik vond vooral de twee Sega Masters meetings echt heel leuk, dus dat zou ik graag nog eens doen. Roberts DC meeting en de Sega events waren ook nice.

Ik ben twee weken geleden nog met Segafreak en Biohazard naar de arcadehal in Zandvoort geweest. Dat was tof, maar echt heel groot is het niet. Tevens zijn veel kasten echt in slechte staat, veel ingebrandde schermen, muntjes die niet gepakt worden, lamme stuurwielen. Voor 1 middagje is het wel leuk in elk geval, ik was 20 euro kwijt.
Nothing is ever forgotten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby blackdragon » 04 Sep 2007, 19:03:05

Jep dat is het. Althans ik kan niet voor anderen spreken, maar wel voor mezelf. Dat het vaak niets wordt stimuleert niet.


Denk wel dat meer zo denken, kijk als het nu weer op niks uitdraait wordt het nooit meer wat.

Maar goed als de opkomst heel klein is, is een zaaltje gewoon veel te duur. Denk ook dat het handig is gewoon een beslissing te nemen, gewoon doen wat diegene die het wil organiseren denkt dat het beste is en een datum prikken. Ben wel bereik om wat het ook is wat mee te betalen, als het maar niet deze maand of volgende maand is me auto moet voor de APK en weet niet hoeveel ik daaraan kwijt ben.

Ben iig zeer benieuwd wie er nou echt achter die namen zitten ;) en er gewoon een gezellige dag van maken.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Peet1979 » 04 Sep 2007, 20:15:33

Tsja...kan me de bovenstaande reacties goed voorstellen. Arcadehal is cool, alleen inderdaad zijn de meesten oud..

En idd wat Blackdragon zegt voor 4 mensen een meeting organiseren? Een zaaltje is dan zowiezo al geen echte optie meer omdat dat veel te duur gaat worden.

Ik heb wat balletjes op gegooit maar ben bang dat het op deze manier weer niet veel gaat worden.......
Image
User avatar
Peet1979
 
Posts: 947
Joined: 19 Jun 2003, 09:25:41
Location: Netherlands

Postby Sen » 04 Sep 2007, 20:26:47

Als er eenmaal een heel concreet plan is met datum sluiten er vast wel meer mensen aan. Het blijft echt niet bij een handje vol.
Nothing is ever forgotten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby blackdragon » 04 Sep 2007, 21:07:58

Ik heb wat balletjes op gegooit maar ben bang dat het op deze manier weer niet veel gaat worden.......


Vast wel je moet gewoon doen wat jou het beste dunkt, weet niet of je het in je eentje probeert op te zetten of me andere?

En dat kan ook nog als er iets concreets is dat er wel meer mensen komen, alleen geef ik wel als tip als je een datum en locatie hebt niet meer veranderen en daar gewoon aan vast klampen. Er zullen altijd mensen zijn die niet kunnen of dat niet leuk lijkt en dan wordt het inderdaad nooit wat.

Je kan 4 dingen doen eigenlijk:

Zaaltje
Bij iemand thuis
Arcade
Pretpark

Dat laatste valt af is het weer er niet voor en is meer een soort andere meeting vind ik dan persoonlijk.

Zaaltje ja dat kan je niet van te voren regelen met een opkomst van 4 a 6 stuks dat is gewoon zonde van het geld.

Ik had graag willen helpen, maar vanuit hier is dat haast geen doen. Kan dus alleen maar tips of advies geven. Als ik centraal had gewoond had ik gezegd van we houden het hier wel, maar goed daar hebben we niks aan woon totaal niet centraal.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby ricepuppet » 04 Sep 2007, 21:35:33

.......................
Last edited by ricepuppet on 05 Sep 2011, 09:07:04, edited 1 time in total.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby WithAttitude » 05 Sep 2007, 01:04:37

Ja ik ben ook wel geinteresseerd maar wilde eerst even de kat uit de boom kijken of er nu wel iets van de organisatie terecht kwam. Maar het is leuk te zien dat enkelen nu gewoon wat doen.

Een arcade meeting is leuk maar misschien niet zo haalbaar. Zeggen jullie maar wat het wordt, het maakt mij niet zoveel uit, lijkt me sowieso tof.

Game on..
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

HUGE UPDATE !!

Postby Peet1979 » 05 Sep 2007, 12:51:20

Na nog eens wat nagedacht etc. te hebben, vanmiddag de telefoon gepakt en wat rond gebeld. We hebben iig de volgende mogelijkheden:

Palm House te Zwijndrecht
Mogelijkheid voor een (gedeelte) van een zaal af te huren, wordt dan gescheiden dmv een wand. Nadeel; misschien wat overlast van andere "feestgangers"? Eventueel consoles en t.v. meenemen geen probleem. Rekenen geen zaalhuur bij afname van een bepaald arrangement; koffie + gebak, fris - bier etc, bittergarnatuurtje, sate etc.
Kosten: ongeveer 20 euro per persoon

Info: http://www.palmpartyhouse.nl

Madestein te Den Haag
Indruk dat dit een wat meer formele zaal etc. is. Mogelijkheid voor afhuren van een zaal (50 m2), groter ook mogelijk maar duurder. Geld voor een middag afhuren (4 uur). Koffie + thee en kleine versnapering en Spa Blauw. Voordeel: eigen zaal, geen overlast etc.
In goed overleg mogelijkheid voor meenemen consoles en t.v's.
Kosten: ongeveer 20 euro per persoon LET OP: hierbij uitgegaan van een groep van 15 personen!!


Zaalhuur word hier wel apart berekend, namelijk 100 euro en ze rekenen 8,50 euro voor de koffie, spa blauw etc. Hierbij heb ik nog zo'n 75 euro aan consumpties gerekend (wat neer komt op 2,5 consumptie per persoon bij een groep van 15 man) Uitgegaan van normale consumptie, dwz fris / bier.

Info: http://www.madestein.nl

Ik heb express geprobeerd om de lokaties zo centraal mogelijk te pakken. Dat moet voor iedereen toch wel een beetje te doen zijn en anders jammer dan.. :wink:

Dus laat maar weten wat jullie er van vinden? Liefst dus zo'n 15 man of meer. Betaling moeten we nog even kijken hoe we dat het best kunnen regelen?

Eerst maar eens het animo bekijken!?!? Er is dus nog niets vastgelegd, wat we beter wel zsm kunnen doen omdat we anders misschien te laat zijn?

Ben nu uitgegaan van zondag 4 november a.s.!!
Image
User avatar
Peet1979
 
Posts: 947
Joined: 19 Jun 2003, 09:25:41
Location: Netherlands

Postby BOP » 05 Sep 2007, 16:22:03

Ik woon ongeveer 10 minuten fietsen van dat Palm House (Dordrecht). Dus over vervoer naar die locatie heb ik niets te klagen :wink:
BOP
 
Posts: 618
Joined: 26 Aug 2003, 01:57:20
Location: Netherlands

Postby ricepuppet » 05 Sep 2007, 16:55:40

.......................
Last edited by ricepuppet on 05 Sep 2011, 09:07:09, edited 1 time in total.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

PreviousNext

Return to 6. Sega Event

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 25 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group