Sega Event 2K6 - The return of the legendary

Het evenement georganiseerd door de oprichters van Segaforum. Een nieuwe datum voor het vijfde event,en of deze gaat komen is nog niet bekend. Eventueel kun je zelf hier je eigen meetings organiseren.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby rrcplus » 06 Oct 2005, 08:41:03

arjen wrote:waarom niet weer de tagrijn (als ik dat goed schrijf) ik vond dat alteid een prima plek? maar ik vind utrecht waar de meeste het nu over hebben ook goed. ach al is het in het zuiden van het land... dan sta ik wel om 5 uur op. ik kom!

Wie woont er dan ook in Groningen? :P voor mij is het lekker een halfuurtje met de trein :D
Image
User avatar
rrcplus
Segaforum-B.A.B.E.
 
Posts: 898
Joined: 01 Jul 2004, 14:56:27
Location: Het Walhalla

Postby ManoRevolver » 06 Oct 2005, 08:52:23

Okay, ik heb navraag gedaan, nog geen reactie.

Misschien nog wat punten...

- Probeer het event zo goedkoop mogelijk te houden!!! Ik zag al een entree prijs van €10,-, dat is natuurlijk gekkenwerk, en omgerekend bijna 25 Nederlandsche guldens. Excuse was o.a. geld voor in een soort van prijzenpot, maar dat komt er eigenlijk op neer dat een groot deel van de bezoekers net zo goed in de Maas kan gooien, want daar maken ze toch nooit kans op. Geld voor toernooitjes vind ik moet tijdens het toernooi zelf ingezameld worden, dus als je bijvoorbeeld aan een toernooi Dead Or Alive 2 wil meedoen haal het geld dan op bij de deelnemers (bedrag moet wel dan van te voren bepaald worden, 1e plaats 50% pot, 2e plaats 30% pot, 3e plaats 20% pot ofzo?).
- Nogmaals, hou het zo goedkoop mogelijk!!! 5 euro is een mooie prijs, en als het nog lager kan door middel van sponsors en standplaatsen voor gamestores etc... is dat alleen maar mooi. Ideaal zou zijn als het sponsors en standplaatsen zo zou oplopen dat het voor de leden van dit forum een gratis event zou worden, maar ook ik weet dat dat er bijna niet in zal zitten.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby BDT » 06 Oct 2005, 10:02:48

Ok, Maarssen ziet er ook geod uit.

Ik weet trouwens niet waar je op doelde Mano, maar ik weet van niets. :? Gek hoor.

Anyway, Wallo zegt het mooi. De Tagrijn is ook altijd nog een goede optie.

Maar wat betreft de kosten: Het moet goedkoop zijn idd. Maar als iedereen het zo graag wil, vind ik wel dat het 10 euro de man KAN kosten. Ik zelf denk dat er zeker wel 50 man kunnen komen. Het gaat immers niet alleen om die hard segaforum members. Andere bezoekers, die minder vaak posten, of Service Games bezoekers komen ook.

Een winkel die sponsort zou ook leuk zijn, misschien wel weer Foregames als ze zin hebben. Who knows.

@3Style, nuttige info, maar ook het commentaar van Smithers heb ik gezien. Dat is weer het nadeel van deze locatie.

Verder moet er ook goed gekeken worden naar stroomvoorziening. Er moet namelijk voldoende stroom zijn om alle apparaten aan te kunnen sluiten.


Nu even concreet: wie heeft er zin en tijd om samen met mij dit Event goed op poten te zetten? Ik zal dan fungeren als algeheel projectleider(om het zo maar even te noemen), maar wil wel een aantal zaken duidelijk hebben. En het enige echte probleem is een goede locatie die betaalbaar is. Daarnaast wil ik dan graag een indicatie van hoeveel mensen zouden komen naar het event. Dit ivm de kosten. Ik open hier een poll voor in dit forum.

Verdere probleem: WANNEER gaat dit plaatsvinden? Ik stem voor Februari/Maart 2006. Dit ivm met een goede organisatie vooraf en het liefst moet het vallen in een schoolvakantie(voor sommigen onder ons misschien nog belangrijk) en in het weekend. Mij maakt zaterdag of zondag niet veel verschil.

Op kortere termijn is het voor mij niet haalbaar om iets dergelijks te organiseren. Bovendien hebben we het al Sega Event 2K6 genoemd! :)
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby ManoRevolver » 06 Oct 2005, 10:05:34

Mja, ik wil wel helpen. Maar goed, ben vast niet de enige :wink:
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby ManoRevolver » 06 Oct 2005, 10:19:18

Okay boys and girls, ik heb het even nagevraagd bij de zaal in Veenendaal.
Het zou dan gaan om de ESCAPE, misschien kennen sommige het wel? Nee? Okay, ook goed.
In ieder geval zijn de prijzen het volgende.

Het event zou dan kunnen plaatsvinden tussen 13:00 en 01:00, dus we hebben de ruimte voor 12 uur, we mogen natuurlijk wel eerder stoppen!
De prijs hiervoor is €200,-. Voor die 200 euro hebben we de grote zaal en het café tot onze beschikking. Ik ben er meerdere malen geweest, en dat is een grote ruimte, waar alle spullen neergezet kunnen worden. Consumpties zullen €1,50 zijn, en mix drankjes etc... komen neer op €3,-.
Veenendaal ligt iig vlakbij Utrecht, en de zaal is goed bereikbaar, ondanks dat deze midden in het centrum ligt. Er is voldoende parkeergelegenheid, en deze is gratis.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby blackdragon » 06 Oct 2005, 10:26:35

Februari/Maart klinkt goed dan heb ik zeker mijn rijbewijs of ik moet 4x zakken ;) En natuurlijk kan ik dan elke maand wat geld apart liggen.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby ricepuppet » 06 Oct 2005, 10:38:22

Gratis parkeerplaats is tha bomb.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby BDT » 06 Oct 2005, 11:07:57

ManoRevolver wrote:Okay boys and girls, ik heb het even nagevraagd bij de zaal in Veenendaal.
Het zou dan gaan om de ESCAPE, misschien kennen sommige het wel? Nee? Okay, ook goed.
In ieder geval zijn de prijzen het volgende.

Het event zou dan kunnen plaatsvinden tussen 13:00 en 01:00, dus we hebben de ruimte voor 12 uur, we mogen natuurlijk wel eerder stoppen!
De prijs hiervoor is €200,-. Voor die 200 euro hebben we de grote zaal en het café tot onze beschikking. Ik ben er meerdere malen geweest, en dat is een grote ruimte, waar alle spullen neergezet kunnen worden. Consumpties zullen €1,50 zijn, en mix drankjes etc... komen neer op €3,-.
Veenendaal ligt iig vlakbij Utrecht, en de zaal is goed bereikbaar, ondanks dat deze midden in het centrum ligt. Er is voldoende parkeergelegenheid, en deze is gratis.


Klinkt als een (zo niet de beste) kandidaat tot nu toe. Deze staat bij mij bovenaan! Thanks!

Hebben ze wel genoeg power voor alle stroom die de consoles nodig hebben?
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby smithers » 06 Oct 2005, 18:14:57

Het is hartje centrum daar...dat is echt géén betaald parkeren daar! (Wellicht op zondag...kom er dan nooit) Elke andere dag ben je wel de lul. Wel handige lokatie verder (dat betaald parkeren maakt ook niet echt uit voor mij)...zeer goed te bereiken. Zowel met auto als trein. Ong 35 minuten doorrijden vanaf Utrecht de A12 af...

En een tientje is wat mij betreft een mooie prijs...Beter maken we hier ook een polleke voor!
User avatar
smithers
 
Posts: 2801
Joined: 27 Mar 2002, 13:04:50
Location: Utrecht

Postby Psoman » 06 Oct 2005, 18:36:51

Ben benieuwd :) why nie in hilversum in die tagrijn of hoe je ook schrijft ? Is goed bereikbaar met OV en ook met gewoon vervoer en wel redelijk centraal en daar zijn de sega events allemaal begonnen dus eigenlijk zouden we ook terug moeten naar de roots :P. Maarja als je hulp nodig hebt bdt let me know ikke wil helpen :P als je act nodig hebt op event hoor ik het wel :P
http://users.ign.com/collection/SpidyT
Ngage rocks (+[ ]#)
You're not the only hero
User avatar
Psoman
PiSsOffman
 
Posts: 3574
Joined: 07 Apr 2002, 17:27:03
Location: Ragol

Postby General Wong » 06 Oct 2005, 18:39:21

10 euro is inderdaad gewoon goede prijs, kun je iedereen ook nog een consumtiebon voor geven (die je dan voor 1 euro bij de zaal inkoopt, omdat je het 'massaal' inkoopt zou een dergelijke korting zeker regelbaar moeten zijn.

Maakt me overigens niet zo veel uit waar het precies is in de buurt van Utrecht, als het maar goed bereikbaar is met de trein.
De enige échte Vietnamese Tijger

Image
Play-Asia-Coupon, gratis coupons!
User avatar
General Wong
De enige échte Vietnamese Tijger!
 
Posts: 2501
Joined: 19 Sep 2004, 18:03:37
Location: Delft

Postby Psoman » 06 Oct 2005, 18:42:07

Tagrijn ligt pracktishe naast station Hilversum :) btw BDT (lekkere zin :P) als er verslag van moet komen van het event wil ik wel die taak op me nemen :) voor servicegames.nl of voor segaforum.nl maakt mij niet uit :P ik maak dan wel een leuk verhaaltje als er oor naar is zelfde geld voor intro btw als je mensen wilt trekken voor event wil ik ook wel een stukie schrijven over voorgaande jaren en ook over hoe we over sega denken en wat je er kan verwachten. Hoor het wel.
http://users.ign.com/collection/SpidyT
Ngage rocks (+[ ]#)
You're not the only hero
User avatar
Psoman
PiSsOffman
 
Posts: 3574
Joined: 07 Apr 2002, 17:27:03
Location: Ragol

Postby smithers » 06 Oct 2005, 18:50:36

Dat is echt een grappig voorstel
User avatar
smithers
 
Posts: 2801
Joined: 27 Mar 2002, 13:04:50
Location: Utrecht

Postby Wallo » 07 Oct 2005, 04:56:25

Psoman wrote:voor event wil ik ook wel een stukie schrijven over voorgaande jaren en ook over hoe we over sega denken en wat je er kan verwachten. Hoor het wel.


Goed idee, veteraan [:)]
User avatar
Wallo
Kwallo
 
Posts: 2061
Joined: 02 Jul 2001, 19:41:49
Location: Veldhoven

Postby BDT » 07 Oct 2005, 07:17:16

Wallo wrote:
Psoman wrote:voor event wil ik ook wel een stukie schrijven over voorgaande jaren en ook over hoe we over sega denken en wat je er kan verwachten. Hoor het wel.


Goed idee, veteraan [:)]


Jij moet ook komen he! :D

Even mijn visie op dit moment: zo te zien willen veel mensen een Event. Dat is mooi. Ik ga dit weekend kijken naar zalen en de mogelijkheden/prijzen.

BTW, vroeger kreeg je ook altijd een consumptiebon :)
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

PreviousNext

Return to 6. Sega Event

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 23 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group