Sega Event 2K6 - The return of the legendary

Het evenement georganiseerd door de oprichters van Segaforum. Een nieuwe datum voor het vijfde event,en of deze gaat komen is nog niet bekend. Eventueel kun je zelf hier je eigen meetings organiseren.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby 3style » 07 Oct 2005, 07:47:34

ManoRevolver wrote:Okay boys and girls, ik heb het even nagevraagd bij de zaal in Veenendaal.
Het zou dan gaan om de ESCAPE, misschien kennen sommige het wel? Nee? Okay, ook goed.
In ieder geval zijn de prijzen het volgende.

Het event zou dan kunnen plaatsvinden tussen 13:00 en 01:00, dus we hebben de ruimte voor 12 uur, we mogen natuurlijk wel eerder stoppen!
De prijs hiervoor is €200,-. Voor die 200 euro hebben we de grote zaal en het café tot onze beschikking. Ik ben er meerdere malen geweest, en dat is een grote ruimte, waar alle spullen neergezet kunnen worden. Consumpties zullen €1,50 zijn, en mix drankjes etc... komen neer op €3,-.
Veenendaal ligt iig vlakbij Utrecht, en de zaal is goed bereikbaar, ondanks dat deze midden in het centrum ligt. Er is voldoende parkeergelegenheid, en deze is gratis.


Lijkt me een goede locatie en lekker in de buurt van Arnhem :)
User avatar
3style
 
Posts: 572
Joined: 17 Jul 2002, 12:42:38
Location: Arnhem

Postby jaikben » 07 Oct 2005, 09:42:13

ja goed id, vooral dat wallo komt en deze keer zijn eigen sm kamer krijgt, wij komen :twisted: :lol: :twisted:
jaikben
 
Posts: 720
Joined: 06 Jul 2001, 12:44:56

Postby ManoRevolver » 08 Oct 2005, 13:04:19

BDT wrote:
ManoRevolver wrote:Okay boys and girls, ik heb het even nagevraagd bij de zaal in Veenendaal.
Het zou dan gaan om de ESCAPE, misschien kennen sommige het wel? Nee? Okay, ook goed.
In ieder geval zijn de prijzen het volgende.

Het event zou dan kunnen plaatsvinden tussen 13:00 en 01:00, dus we hebben de ruimte voor 12 uur, we mogen natuurlijk wel eerder stoppen!
De prijs hiervoor is €200,-. Voor die 200 euro hebben we de grote zaal en het café tot onze beschikking. Ik ben er meerdere malen geweest, en dat is een grote ruimte, waar alle spullen neergezet kunnen worden. Consumpties zullen €1,50 zijn, en mix drankjes etc... komen neer op €3,-.
Veenendaal ligt iig vlakbij Utrecht, en de zaal is goed bereikbaar, ondanks dat deze midden in het centrum ligt. Er is voldoende parkeergelegenheid, en deze is gratis.


Klinkt als een (zo niet de beste) kandidaat tot nu toe. Deze staat bij mij bovenaan! Thanks!

Hebben ze wel genoeg power voor alle stroom die de consoles nodig hebben?


Ja, er is daar voldoende stroom. Er worden normaal concerten gehouden, dus dat zit wel goed.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Vixion » 11 Oct 2005, 19:28:00

ManoRevolver wrote:
BDT wrote:
ManoRevolver wrote:Okay boys and girls, ik heb het even nagevraagd bij de zaal in Veenendaal.
Het zou dan gaan om de ESCAPE, misschien kennen sommige het wel? Nee? Okay, ook goed.
In ieder geval zijn de prijzen het volgende.

Het event zou dan kunnen plaatsvinden tussen 13:00 en 01:00, dus we hebben de ruimte voor 12 uur, we mogen natuurlijk wel eerder stoppen!
De prijs hiervoor is €200,-. Voor die 200 euro hebben we de grote zaal en het café tot onze beschikking. Ik ben er meerdere malen geweest, en dat is een grote ruimte, waar alle spullen neergezet kunnen worden. Consumpties zullen €1,50 zijn, en mix drankjes etc... komen neer op €3,-.
Veenendaal ligt iig vlakbij Utrecht, en de zaal is goed bereikbaar, ondanks dat deze midden in het centrum ligt. Er is voldoende parkeergelegenheid, en deze is gratis.


Klinkt als een (zo niet de beste) kandidaat tot nu toe. Deze staat bij mij bovenaan! Thanks!

Hebben ze wel genoeg power voor alle stroom die de consoles nodig hebben?


Ja, er is daar voldoende stroom. Er worden normaal concerten gehouden, dus dat zit wel goed.



HELEMAAL MEE EENS! De Escape is 6 minuutjes fietsen vanaf me huis, en is grensend aan het horeca-plein =D

Als Veenendaler wil ik mensen die met de trein komen wel ophalen vanaf Station Veenendaal Centrum (10 minuutjes lopen). Voor de mensen die met de auto komen. De parkeergarage is NAAST de Escape =P De Escape ligt in principe echt midden in het centrum (alleen Veenendaal heeft geen game-store wel een duffe Bart Smit en ePlaza...)

Wil je alleen even uit de droom helpen. Parkeren in Veenendaal-centrum is ALLES BEHALVE gratis.
User avatar
Vixion
19-jarige maagd
 
Posts: 2902
Joined: 26 Dec 2002, 12:57:43
Location: Netherlands

Postby sega world » 11 Oct 2005, 23:55:40

klinkt allemaal toppie ik wil eventueel wel sponsor zijn voor dat zaal huur maar wil et dan wel a.s januari dus diegene die die zaal had uitgezocht voeg me even toe op msn kunnen we even regelen hoe en wat :lol:
.....:::::SEGA:::::.....
User avatar
sega world
 
Posts: 310
Joined: 11 Oct 2005, 22:02:44

Postby sega world » 11 Oct 2005, 23:57:12

klinkt allemaal toppie ik wil eventueel wel sponsor zijn voor dat zaal huur maar wil et dan wel a.s januari dus diegene die die zaal had uitgezocht voeg me even toe op msn kunnen we even regelen hoe en wat :lol:
.....:::::SEGA:::::.....
User avatar
sega world
 
Posts: 310
Joined: 11 Oct 2005, 22:02:44

Postby WithAttitude » 12 Oct 2005, 10:59:51

Yo dat klinkt echt goed, kunnen we nog zuipen ook. En de prijs valt ook reuze mee.
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby BDT » 12 Oct 2005, 14:07:02

Alleen jammer van de parkeerkosten.

@sega world -> sponsering is met mij te regelen, ik zal het evenement verzorgen. De lokatie staat nog niet vast.
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby ManoRevolver » 12 Oct 2005, 14:37:36

Vixion wrote:
ManoRevolver wrote:
BDT wrote:
ManoRevolver wrote:Okay boys and girls, ik heb het even nagevraagd bij de zaal in Veenendaal.
Het zou dan gaan om de ESCAPE, misschien kennen sommige het wel? Nee? Okay, ook goed.
In ieder geval zijn de prijzen het volgende.

Het event zou dan kunnen plaatsvinden tussen 13:00 en 01:00, dus we hebben de ruimte voor 12 uur, we mogen natuurlijk wel eerder stoppen!
De prijs hiervoor is €200,-. Voor die 200 euro hebben we de grote zaal en het café tot onze beschikking. Ik ben er meerdere malen geweest, en dat is een grote ruimte, waar alle spullen neergezet kunnen worden. Consumpties zullen €1,50 zijn, en mix drankjes etc... komen neer op €3,-.
Veenendaal ligt iig vlakbij Utrecht, en de zaal is goed bereikbaar, ondanks dat deze midden in het centrum ligt. Er is voldoende parkeergelegenheid, en deze is gratis.


Klinkt als een (zo niet de beste) kandidaat tot nu toe. Deze staat bij mij bovenaan! Thanks!

Hebben ze wel genoeg power voor alle stroom die de consoles nodig hebben?


Ja, er is daar voldoende stroom. Er worden normaal concerten gehouden, dus dat zit wel goed.



HELEMAAL MEE EENS! De Escape is 6 minuutjes fietsen vanaf me huis, en is grensend aan het horeca-plein =D

Als Veenendaler wil ik mensen die met de trein komen wel ophalen vanaf Station Veenendaal Centrum (10 minuutjes lopen). Voor de mensen die met de auto komen. De parkeergarage is NAAST de Escape =P De Escape ligt in principe echt midden in het centrum (alleen Veenendaal heeft geen game-store wel een duffe Bart Smit en ePlaza...)

Wil je alleen even uit de droom helpen. Parkeren in Veenendaal-centrum is ALLES BEHALVE gratis.


Hmm, ik ben regelmatig naar shows geweest in de Escape, en ik heb altijd gratis geparkeerd, 2 minuten ervandaan. Niet in een parkeergarage though.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Vixion » 12 Oct 2005, 16:24:41

Parkeren op het terrein voor het gemeentehuis is tegenwoordig niet meer gratis =D
User avatar
Vixion
19-jarige maagd
 
Posts: 2902
Joined: 26 Dec 2002, 12:57:43
Location: Netherlands

Postby Drax » 14 Oct 2005, 13:30:05

Veenendaal komt mij super uit, lekker in de buurt (10 minuten met auto). MAAR en dit is een groot nadeel voor velen, het stsation in veenendaal ligt heel ver van Escape vandaan! Het parkeren is oveirgens gewoon gratis. Verder is hete en prima zaal. Ik vind het Tagrijn echter ook perfect voor dergelijke evenementen. Daarnaast mag er wat mij betreft wel lekkere muziek worden gedraait zoals bij het eerste event. Toen was er gezeu omdat dit te hard stond maar ik vind het wel lekker als achtergrond muziek.
Bjorn de Bruin
Image
Drax
 
Posts: 4400
Joined: 05 May 2001, 16:08:37
Location: Ede

Postby sternman » 15 Oct 2005, 00:47:18

veenendaal is voor mij ook 10 minuten met de auto, dus voor mij ook perfect. (ik zie dat drax in lunteren woont, ik ook, ik wist niet dat er zelfs in lunteren buiten mij sega-liefhebbers waren :D )
omdat ik van me hobby mijn werk heb gemaakt :lol: kan ik op zich ook wel daar verkopen... ik kan zo een kraam volbouwen met spullen
sternman
 
Posts: 91
Joined: 16 Oct 2003, 12:58:18
Location: Netherlands

Postby Appie » 18 Oct 2005, 01:10:20

*komt*
Ja, das alles wat ik te zeggen heb :P

Edit:
Anders mis ik ff het "kom jij ook" topic hier 2 regels onder in de topic lijst.
Image
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby ricepuppet » 18 Oct 2005, 08:15:37

Gaat dit event nog happenen of hoe zit 'et?
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby Drax » 19 Oct 2005, 14:34:33

@ Sternmans

Neem je ook nieuwe spellen in je assortiment op? Ik werk namelijk bij een uitgever en aangezien je games verkoopt en in Lunteren woont is het misschien intressant om een gesprek aan te gaan...
Bjorn de Bruin
Image
Drax
 
Posts: 4400
Joined: 05 May 2001, 16:08:37
Location: Ede

PreviousNext

Return to 6. Sega Event

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 20 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group