Dreamcast event - 11 December 2005 - UPDATED

Het evenement georganiseerd door de oprichters van Segaforum. Een nieuwe datum voor het vijfde event,en of deze gaat komen is nog niet bekend. Eventueel kun je zelf hier je eigen meetings organiseren.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby 3style » 05 Oct 2005, 15:17:41

Gameholic81 wrote:Oke bedankt voor de reactie mensen.

Even samenvattend:

Als ik de reacties zo lees kunnen we toch wel rekenen op een mannetje of 20.

Het event zal (onder voorbehoud) gehouden worden in Brabant. En kom op mensen, 1 - 2 uur rijden heb je er toch wel voorover? Verder zal er een beamer aanwezig zijn, veel schumps, 2d fighters en alle andere bekende multiplayer games.

Tevens probeer ik nog een zekere gameshop te charteren. :)

Kortom, dit wordt een professionele event. Ik post hier een dezer dagen de teaser site :D Op deze site kan men zich inschrijven zodat wij er zeker van zijn hoeveel mensen er komen. En de locatie wordt bekend gemaakt als bekend is waar iedereen vandaan komt. We willen namelijk een goede plek uitzoeken.

Dus check http://www.segaonline.nl voor meer info! ;) Idd, Dreamcast event 2005 zal in samenwerking zijn met Segaonline!


cool, dat ziet er goed uit!
User avatar
3style
 
Posts: 572
Joined: 17 Jul 2002, 12:42:38
Location: Arnhem

Postby Gameholic81 » 05 Oct 2005, 19:18:38

Hoezo wordt er nu 1 x een Sega Event 2k6 georganiseerd? :roll:

Hoe meer events hoe beter zullen we maar zeggen.

Anyway, dit Dreamcast Only Event zal plaatsvinden begin december en de plaats is gerelateerd aan de de opkomst van de mensen. Dus als 90% van de deelnemers uit omgeving Utrecht komen zal het ook in die regio gehouden worden :)

Eerlijke benadering toch? ;)
Image
User avatar
Gameholic81
 
Posts: 879
Joined: 25 May 2005, 07:41:22
Location: Antwerpen

Postby rrcplus » 05 Oct 2005, 19:55:45

Gameholic81 wrote:Hoezo wordt er nu 1 x een Sega Event 2k6 georganiseerd? :roll:

Hoe meer events hoe beter zullen we maar zeggen.

Anyway, dit Dreamcast Only Event zal plaatsvinden begin december en de plaats is gerelateerd aan de de opkomst van de mensen. Dus als 90% van de deelnemers uit omgeving Utrecht komen zal het ook in die regio gehouden worden :)

Eerlijke benadering toch? ;)

daar ben ik het helemaal mee eens..kan alleen niet op de 21, denk zeg het even
Image
User avatar
rrcplus
Segaforum-B.A.B.E.
 
Posts: 898
Joined: 01 Jul 2004, 14:56:27
Location: Het Walhalla

Postby Juul » 05 Oct 2005, 20:41:23

@Gameholic (en anderen)

Waarom zouden er inderdaad geen twee events kunnen zijn? Daarbij is de ene Dreamcast Only zoals je al zegt, en de ander meer Sega algemeen. Ze zijn dus niet echt 'concurrentie' van elkaar, als je daar al over kan spreken. Het is leuk dat er überhaupt iets (Sega gerelateerd) georganiseerd wordt. Bovendien heb je er denk ik al heel wat tijd in gestoken om het een en ander te bedenken en zelfs misschien al te regelen.

Dus why not!

Als de data van beide events maar een beetje uit elkaar liggen dan, anders heb je denk ik al gauw mensen die dan voor één gaan kiezen en de ander laten zitten.
User avatar
Juul
 
Posts: 1734
Joined: 24 Sep 2004, 22:41:24

Postby Gameholic81 » 05 Oct 2005, 21:29:28

Dank je Juul :)

Ik denk dat je het goed geformuleerd hebt!

Ik zie het niet echt als concurrentie.. Dit is immers een DC only event en zal plaatsvinden BEGIN december :)

Komt allemaal goed! Het gaat iig erg mooi worden...
Image
User avatar
Gameholic81
 
Posts: 879
Joined: 25 May 2005, 07:41:22
Location: Antwerpen

Postby 3style » 05 Oct 2005, 22:28:19

Gameholic81 wrote:Dank je Juul :)

Ik denk dat je het goed geformuleerd hebt!

Ik zie het niet echt als concurrentie.. Dit is immers een DC only event en zal plaatsvinden BEGIN december :)

Komt allemaal goed! Het gaat iig erg mooi worden...


Vind het zeker tof dat je het allemaal wilt regelen.

Misschien kun je trouwens een aantal dagen in december opgeven waar het event op plaats zou kunnen vinden? Ik weet hoe moeilijk zoiets te regelen is.
User avatar
3style
 
Posts: 572
Joined: 17 Jul 2002, 12:42:38
Location: Arnhem

Postby Sen » 06 Oct 2005, 08:34:37

Ik zal alleen niet helemaal naar Brabant gaan, ik zit zo al genoeg in de trein.
Maar in princiepe is een DC only event prima...
Nothing is ever forgotten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby ManoRevolver » 06 Oct 2005, 08:44:16

Nu er een 'echt' Sega event komt zal ik voor het DC only event passen.
Ik snap niet waarom de organisatische krachten niet gebundeld worden zodat het 'echte' Sega event alleen maar groter en beter zal worden.
Ik persoonlijk zie het wel als een concurrentie strijd, ondanks dat je event alleen maar DC only zal zijn, waarom? No offence to Robert, maar omdat het mede met segaonline georganiseerd zal gaan worden.
Gamen in een huiskamer kan ik ook in Nijmegen, daarvoor hoef ik niet naar Brabant.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby blackdragon » 06 Oct 2005, 08:47:49

Ja ze lijken me beide leuk, maar ik zal dan ook een keuze moeten maken aangezien twee in een korte periode wat teveel van het goede word.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby BDT » 06 Oct 2005, 10:07:18

Gameholic81 wrote:Hoezo wordt er nu 1 x een Sega Event 2k6 georganiseerd? :roll:

Hoe meer events hoe beter zullen we maar zeggen.

Anyway, dit Dreamcast Only Event zal plaatsvinden begin december en de plaats is gerelateerd aan de de opkomst van de mensen. Dus als 90% van de deelnemers uit omgeving Utrecht komen zal het ook in die regio gehouden worden :)

Eerlijke benadering toch? ;)


Ineens? Daar is al veel langer sprake van. De tijd is nu meer dan rijp.
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby Gameholic81 » 06 Oct 2005, 12:47:45

Prima .. er is tevens genoeg plaats voor 2 events. Al komen er 15 man voor mijn part; dat maakt mij niets uit. Ik vind het gewoon mooi om een DC only event te houden zo op het einde van 2005.

Denk aan de eerste week van december. En zoals ik al aangaf; als nu 90% van de mensen uit het het westen komt lijkt het me onlogisch om het in Brabant te houden ;) dus gewoon even registeren volgende week en dan komt het goed
Image
User avatar
Gameholic81
 
Posts: 879
Joined: 25 May 2005, 07:41:22
Location: Antwerpen

Postby Donny K. » 20 Oct 2005, 06:17:54

Waar wordt het nu precies gehouden (Adres?) En Op welke dag? Pas als ik dat zeker (op tijd) weet kan ik komen. Ivm vrij nemen enzow.
Consoles I own:
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby Gameholic81 » 20 Oct 2005, 10:19:33

Ik heb komende week tentamens dus vandaar dat het op dit moment wat stil is rondom het event.

Het adres wordt nog bekend gemaakt maar we willen het zo centraal mogelijk houden.

De datum zal als het aan mij ligt op 4 december zijn.. op een zaterdag dus

Meer info volgt :D

Wel weet ik dat er een beamer is, veel vga boxen, veel DCs (duh), een aantal bba's voor multiplayer heaven (Quake 3) en nog vele andere leuke partygames. Tevens heb ik te horen gekregen dat onze oosterburen ook graag willen komen dus dat wordt een leuke Nederland - Duitsland toernooitje :twisted:
Image
User avatar
Gameholic81
 
Posts: 879
Joined: 25 May 2005, 07:41:22
Location: Antwerpen

Postby Gameholic81 » 14 Nov 2005, 11:18:07

Oke jongens nu dan eindelijk weer was actie op het gebied van het DC event, dankzij Robert :):

Graag allemaal inschrijven zodat we een locatie kunnen vastleggen :)

http://www.segaonline.nl/dcevent.php

Dit gaat echt een leuke DC event worden de ultra coole DC games die we daar gaan spelen.. het event zal plaatsvinden op 3 of 4 dec...

Bij suggesties kun je natuurlijk altijd even laten weten waar je vandaan komt en wat je voorkeur is voor de locatie ;)
Image
User avatar
Gameholic81
 
Posts: 879
Joined: 25 May 2005, 07:41:22
Location: Antwerpen

Postby General Wong » 14 Nov 2005, 11:53:33

Ik wil op zich wel komen, maar moet wel in de buurt zijn, dus rond rotterdam of Utrecht zeg maar. Heb geen zin om 3x over te stappen of 20 euri voor een kaartje te dokken (week OV...)
De enige échte Vietnamese Tijger

Image
Play-Asia-Coupon, gratis coupons!
User avatar
General Wong
De enige échte Vietnamese Tijger!
 
Posts: 2501
Joined: 19 Sep 2004, 18:03:37
Location: Delft

PreviousNext

Return to 6. Sega Event

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group