2D Beat 'em Up meeting...

Het evenement georganiseerd door de oprichters van Segaforum. Een nieuwe datum voor het vijfde event,en of deze gaat komen is nog niet bekend. Eventueel kun je zelf hier je eigen meetings organiseren.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Loempiavreter » 01 Nov 2005, 12:38:04

Stepz wrote:
shin_remy wrote:heeft iemand filmpjes van street fighter 3 van NL ers??

@ Stepz : ik wil niet arrogant overkomen :roll: maar ikzelf weet dat ik een zeer goede kans maak als ik terug in vorm ben en ik wil het ook heel graag bewijzen, maar dan alleen als ik terug in vorm ben :wink:

was zelf eerst ook zo dat ik nooit HW maakte en alleen maar sf speelde :wink:


Tja, ik hoop dat je een goeie kans maakt... Mijn probleem was vroeger altijd dat ik alleen maar tegen de computer speelde... Daar was ik echt de bomb in, maar toen ik tegen menselijke spelers ging spelen... pfoeh! Dat viel enorm tegen.

@Loempiavreter: dan ken ik Ferdi waarschijnlijk niet, haha. Deze knakker speelde in 2k2/2k3 met Hugo en was er ook enorm goed mee. Dat was natuurlijk wel gaaf om te zien, omdat iedereen eigenlijk met Ryu, Makoto, Ken en Urien speelde (eigenlijk wel alle chara's behalve Hugo).


Ik speel Twelve :P
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby Stepz » 01 Nov 2005, 12:44:55

Ah cool, dat zie je idd ook niet vaak. Ik speelde vroeger vaak met Gouki en Yang en tja... nu speel ik het eigenlijk bijna helemaal niet meer, haha.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Muzzle » 30 Jul 2006, 17:29:10

Ik was vroeger ook vrij goed in Streetfighter Alpha (PSX), toen was ik 13 ofzo. Ik speelde het jaren lang elke dag tegen een vriend van me, die ook goed was (inplaats van huiswerk maken ;)).

Nu ben ik net weer een beetje begonnen met 2d fighters, ben weer bezig met de streetfighter alpha's, capcom vs. snk, mortal kombat enz. Het oude niveau is er nog lang niet, maar hopelijk komt het ooit nog terug.

Ik moet ook nog even Street Fighter 3: Third Strike zien te krijgen zodat ik die ook kan gaan oefenen.

Lijkt mij wel erg leuk om eens tegen andere mensen te spelen. Dus heel misschien heb ik ook wel interesse in toernooitjes tegen die tijd (ligt aan de locatie etc.).
User avatar
Muzzle
 
Posts: 882
Joined: 29 May 2006, 16:08:50

Postby shin_remy » 05 Aug 2006, 12:45:08

Muzzle wrote:
Ik was vroeger ook vrij goed in Streetfighter Alpha (PSX), toen was ik 13 ofzo. Ik speelde het jaren lang elke dag tegen een vriend van me, die ook goed was (inplaats van huiswerk maken ;)).

Nu ben ik net weer een beetje begonnen met 2d fighters, ben weer bezig met de streetfighter alpha's, capcom vs. snk, mortal kombat enz. Het oude niveau is er nog lang niet, maar hopelijk komt het ooit nog terug.
.


klinkt als de oude ik :roll: hahahaha
3S !!!!!!!!
User avatar
shin_remy
 
Posts: 1067
Joined: 23 Aug 2005, 10:14:34
Location: Roosendaal

Previous

Return to 6. Sega Event

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group