De grote Segaforum Japan Trip 2005

Het evenement georganiseerd door de oprichters van Segaforum. Een nieuwe datum voor het vijfde event,en of deze gaat komen is nog niet bekend. Eventueel kun je zelf hier je eigen meetings organiseren.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Vixion » 09 Jun 2004, 09:31:54

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door CecilBDemented</i>
<br />1400 euro is exclusief
hij zat dan bij zoon gezin
uitwisseling dus eten kopen hoefde niet
maar was 2000 euro kwijt aan rijzen en voetsel
3000 euro aan goodies die die per post voor een deel hierheen heeft laten komen
en tegen mij zij die van de week dat het ruim 5000 was

dus mensen vlink sparen
al is het echt de moeite waard
arcade hallen zo groot als de binnen stad van utrecht!!! bv :-)
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Heb door de spelfouten heen gelezen, maar okay. Jij zegt 5000 euro, dan wil het lukken. Naja, ik zit toch liever in hotel, en veel goodies kopen doe ik toch niet, me kamer is al zo klein, alhoewel van die hele mooie Anime statues van 12 inch hoog, die zo 3,5 kilo p/s wegen... die moeten wel via de post.

Maja... Ik zal kijken, maar met jullie meegaan? Nee, daar geen geld voor, zoveel verdien ik nu ook weer niet, en me StuFi is ook weer niet zo hoog.
User avatar
Vixion
19-jarige maagd
 
Posts: 2902
Joined: 26 Dec 2002, 12:57:43
Location: Netherlands

Postby KiWi » 09 Jun 2004, 09:38:53

Hmm ... zouden JP meiden je ook willen als je wel uit Europa komt, maar Azn van uiterlijk bent?

Het zal wel typisch een Godzilla-thing zijn ... \"size does matter.\"
KiWi
 
Posts: 2496
Joined: 24 Jan 2002, 20:07:00

Postby Vixion » 09 Jun 2004, 10:57:48

Hehe, Ja. Ik heb begrepen dat Japans schoon alles wat uit Europa komt interessant vinden. En als size een matter is bij hun... wat zijn het dan voor een ^@#$@#$%$% ;)
User avatar
Vixion
19-jarige maagd
 
Posts: 2902
Joined: 26 Dec 2002, 12:57:43
Location: Netherlands

Postby fenix the hunter » 09 Jun 2004, 13:18:07

tja het leven is goed [:D]
fenix the hunter
 
Posts: 1130
Joined: 29 Apr 2003, 14:55:16
Location: Uzbekistan

Postby CecilBDemented » 09 Jun 2004, 17:59:48

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Vixion</i>
<br /><blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door CecilBDemented</i>
<br />1400 euro is exclusief
hij zat dan bij zoon gezin
uitwisseling dus eten kopen hoefde niet
maar was 2000 euro kwijt aan rijzen en voetsel
3000 euro aan goodies die die per post voor een deel hierheen heeft laten komen
en tegen mij zij die van de week dat het ruim 5000 was

dus mensen vlink sparen
al is het echt de moeite waard
arcade hallen zo groot als de binnen stad van utrecht!!! bv :-)
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Heb door de spelfouten heen gelezen, maar okay. Jij zegt 5000 euro, dan wil het lukken. Naja, ik zit toch liever in hotel, en veel goodies kopen doe ik toch niet, me kamer is al zo klein, alhoewel van die hele mooie Anime statues van 12 inch hoog, die zo 3,5 kilo p/s wegen... die moeten wel via de post.

Maja... Ik zal kijken, maar met jullie meegaan? Nee, daar geen geld voor, zoveel verdien ik nu ook weer niet, en me StuFi is ook weer niet zo hoog.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

ik zal gelijk hier maar melden dat ik dislectie <--- weet niet of het goed geschreven is. ik heb dus dislectie
mijn alleen bij nederlands heel erg
engels schrijf ik beter. ik kan buy the way wel heel snel lezen.
dus als ik schrijfouten maak mijn exuses
CecilBDemented
 
Posts: 311
Joined: 21 Jan 2004, 13:45:15
Location: Netherlands

Postby Vixion » 09 Jun 2004, 19:09:07

Np. had al zo iets gedacht. Het is redelijk duidelijk.
User avatar
Vixion
19-jarige maagd
 
Posts: 2902
Joined: 26 Dec 2002, 12:57:43
Location: Netherlands

Postby smithers » 09 Jun 2004, 20:34:16

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Vixion</i>
<br />Hehe, Ja. Ik heb begrepen dat Japans schoon alles wat uit Europa komt interessant vinden. En als size een matter is bij hun... wat zijn het dan voor een ^@#$@#$%$% ;)
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">


Kan ik dit intepreteren als een persoon met een grote ontevredenheid? [:D]

Ikzelf ben ook een beetje Aziatisch van uiterlijk maar dat moet me er echt niet van weerhouden om Japanse chickies te kunnen scoren..[8D]
User avatar
smithers
 
Posts: 2801
Joined: 27 Mar 2002, 13:04:50
Location: Utrecht

Postby Vixion » 13 Jun 2004, 21:31:15

Nee, niet ontevreden, maar als vrouwen het gaan hebben over \"size does matter\" dan hebben ze al zeker te veel gehad, en dan heb ik ook respect meer voor ze, en licht de intressant-zijn-graad heel erg laag.

Aziatische vrouwen = TOPPIE!
User avatar
Vixion
19-jarige maagd
 
Posts: 2902
Joined: 26 Dec 2002, 12:57:43
Location: Netherlands

Postby WithAttitude » 14 Jun 2004, 08:59:20

Als het alleen om de size gaat dan wordt het wel heel vervelend voor jullie als ik met de trip meega.[8D]
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby -=O.P.G-RAMIN=- » 14 Jun 2004, 09:43:25

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Vixion</i>
<br />Maar 1400 euro voor 10 dagen Japan? Dat is helemaal niet veel, of is dat alleen de reis, en verblijf. Japan is een duur land om te leven, een glaasje cola kost al dik zo 15 gulden (zeg 8 euro) en om elke dag bij de McDonald te eten, of iets in die trant, nee.

Ik ben zelf ook van plan om over 2 jaar na me opleiding een week of 2 naar Japan te gaan, mede omdat ik weer begonnen ben met me \'curcus\' Japans, wat nu wel lekker opschiet, en omdat ik er toch eens in me leven geweest wil zijn.

Volgens mij moet op een zo dikke 2500 euro rekenen, vooral als je gat in de hand hebt op het gebied van \'souvenirs\' kopen.

En zoals ik hier al lees, hebben sommige mede forumers toch ook al een zwak qua Japanse vrouwen, ook een van de redenen dat ik wil, al zal het nu niet nodig zijn, me vriendin doet al genoeg goed, maar hoe is dat over 2 jaar? Ik weet het niet...

Toch sta ik nog steeds bij het punt, Ik ben in het verkeerde werelddeel geboren. En dat is waarom ik naar Japan wil.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

ik weet niet naar welken plek jij gaat ;)
maar als ik dara in iedergeval naar toe gaa ben ik voor die 10 daagen minder dan 1400euri kwijt ;)[:p] denk rond de 500 a 600
ik ben van plan om vokgendjaar daar zo een 4 a 5 maanden te blijfen en te werken [:)]
-=O.P.G-RAMIN=-
 
Posts: 935
Joined: 07 Sep 2001, 17:46:32
Location: Ireland

Postby Vixion » 14 Jun 2004, 12:30:01

Plek? Ongetwijfeld gecentreerd in Tokyo in een of ander duur hotel ;) Gastgezinnen zijn niets voor mij, werken kan wel, maar ikke geen Japans spreken (naja de basis begint te komen), en ikke pas over 2 jaar pas 19 dus... tijd zat :D
User avatar
Vixion
19-jarige maagd
 
Posts: 2902
Joined: 26 Dec 2002, 12:57:43
Location: Netherlands

Postby WithAttitude » 14 Jun 2004, 12:35:08

Tokyo schijnt de duurste stad ter wereld te zijn, dat is lekker dan.
Verdienen die Japanners zoveel dan ?
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby -=O.P.G-RAMIN=- » 14 Jun 2004, 12:46:09

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door WithAttitude</i>
<br />Tokyo schijnt de duurste stad ter wereld te zijn, dat is lekker dan.
Verdienen die Japanners zoveel dan ?
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
nhee maar dat is het hem nu als je niet weet wara je moet eeten en
drinken dan ben je fuckedip ik in teegen heb ken veel mensen die daar hebebn gewoond of ken mensen die daar woonen dus voor mij is het goed koop
en om naar tokyo te gaan moet je de shuttle train neemen dat kost al bijna 100euro want das de enige manier om binnen 2uur naar tokyo te gaan en anders moet je met de boot of ezel huifkar :P
-=O.P.G-RAMIN=-
 
Posts: 935
Joined: 07 Sep 2001, 17:46:32
Location: Ireland

Postby Yoda » 16 Jun 2004, 20:00:23

als wij in nederland veel geld hebben kopen wij een dure auto (of soms zelfs 2) of een groot huis. in tokyo is geen plaats voor een duru auto of een groot huis. dan hou je erg veel geld over hoor.
Yoda
 
Posts: 9512
Joined: 03 May 2001, 18:56:18
Location: Netherlands

Postby BDT » 18 Jun 2004, 12:32:02

Nee, daarom scheuren ze daar met vette skyline\'s en supra\'s [;)]

levensonderhoud kost je bovendien het meest. En als dat duur is, dan heb je juist geen geld voor een auto.
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

PreviousNext

Return to 6. Sega Event

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group