Sega Mega cd

Nog bergen oud spul liggen dat je graag wilt verkopen? Of zoek jij nog een bepaalde game? Dit is dan voor jou de plaats om te zoeken.
LET OP: het is NIET toegestaan om illegale zaken zoals copies,copy-boxen e.d. aan te bieden of te vragen! Deze topics worden onherroepelijk aangepast,gesloten of verwijderd. Gameshops en andere commerciele instellingen worden bovendien niet getolereerd zonder enig overleg met de Segaforum.nl staff. info@segaforum.nl

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Sega Mega cd

Postby TheoBazel » 04 Jan 2011, 11:04:51

Beste forumleden.

Ik kwam vandaag nog wat sega cd games tegen in mijn kast. Mijn sega cd helaas ooit verkocht. Ik zoek nu een andere.
het liefst compleet in doos. Wie heeft er nog wat liggen en doet er niks meer mee?

mvg Theo
User avatar
TheoBazel
 
Posts: 8
Joined: 26 May 2010, 10:39:18

Re: Sega Mega cd

Postby Droomkast » 15 Jan 2011, 20:07:09

Ik heb nog een boxed Mega CD liggen. Ik moet nog geven kijken naar de staat van het totaal maar als het er nog aardig uitziet vraag ik er wel 75 euro voor. :)
Misschien heb ik ook nog een unboxed exemplaar. Ik heb werkelijk geen idee wat ik allemaal nog heb liggen aan Sega spul. :oops:

Aangezien ik er niet zoveel meer mee doe ga ik m'n Sega verzameling (redelijk wat zeldzaam spul ook) langzaamaan verkopen op ebay btw.
Droomkast
 
Posts: 803
Joined: 28 Apr 2004, 00:42:54

Re: Sega Mega cd

Postby TheoBazel » 16 Jan 2011, 22:26:35

Droomkast wrote:Ik heb nog een boxed Mega CD liggen. Ik moet nog geven kijken naar de staat van het totaal maar als het er nog aardig uitziet vraag ik er wel 75 euro voor. :)
Misschien heb ik ook nog een unboxed exemplaar. Ik heb werkelijk geen idee wat ik allemaal nog heb liggen aan Sega spul. :oops:

Aangezien ik er niet zoveel meer mee doe ga ik m'n Sega verzameling (redelijk wat zeldzaam spul ook) langzaamaan verkopen op ebay btw.


Je hebt PM :)
User avatar
TheoBazel
 
Posts: 8
Joined: 26 May 2010, 10:39:18


Return to 5. Sega Markt

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 18 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group