Aangeboden: Sega naomi cab met 2 games

Nog bergen oud spul liggen dat je graag wilt verkopen? Of zoek jij nog een bepaalde game? Dit is dan voor jou de plaats om te zoeken.
LET OP: het is NIET toegestaan om illegale zaken zoals copies,copy-boxen e.d. aan te bieden of te vragen! Deze topics worden onherroepelijk aangepast,gesloten of verwijderd. Gameshops en andere commerciele instellingen worden bovendien niet getolereerd zonder enig overleg met de Segaforum.nl staff. info@segaforum.nl

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Aangeboden: Sega naomi cab met 2 games

Postby jonmeister » 13 Dec 2010, 22:42:07

Ik heb hier een sega naomi cab staan met 2 games: virtua tennis 2 en virtua nba.
De kast is in degelijke staat,geen nieuwe staat maar zeker ook geen wrak
Geen burn in, goede monitor
Het is geen sit down
De kast komt met 2 games virtua nba (zeldzaam) en virtua tennis 2
De lay out van de kast is van virtua tennis 2

voor foto's: http://www.2dehands.be:80/computer-game ... c_id=&afd=

Pm indien interesse
Last edited by jonmeister on 16 Dec 2010, 20:59:36, edited 2 times in total.
jonmeister
 
Posts: 9
Joined: 28 Dec 2009, 10:47:54

Re: Aangeboden: Sega naomi cab met 2 games

Postby markdegeweldenaar » 14 Dec 2010, 08:42:01

Foto's?
Image
User avatar
markdegeweldenaar
 
Posts: 3150
Joined: 16 Nov 2002, 00:08:51
Location: Apeldoorn

Re: Aangeboden: Sega naomi cab met 2 games

Postby jonmeister » 15 Dec 2010, 00:06:14

Stuur je email anders in een pm dat is makkelijker voor foto's door te sturen.
Heb je interesse? Zo ja, welke prijs had je in gedachten
jonmeister
 
Posts: 9
Joined: 28 Dec 2009, 10:47:54

Re: Aangeboden: Sega naomi cab met 2 games

Postby blackdragon » 15 Dec 2010, 10:53:54

Ik wil niet heel lullig doen hoor maar wat meer info voor een cab zou wel lekker wezen.
Je vraagt welke prijs hij in gedachten heeft, maar dat is wel heel erg moeilijk als je alleen maar zegt een naomi cab met 2 games.

Heeft het last van burn-in of niet? Wat is de algehele staat van de Naomi Cab en dat soort dingen zijn wel gewenst om een cab te kunnen verkopen en dan met foto's. Dan kunnen mensen een prijs zeggen zo niet. Ding kan 350 waard zijn maar ook in zo'n slechte staat dat het maar 50 waard is begrijp je wat ik bedoel. Te weinig informatie.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: Aangeboden: Sega naomi cab met 2 games

Postby jonmeister » 15 Dec 2010, 23:10:02

blackdragon wrote:Ik wil niet heel lullig doen hoor maar wat meer info voor een cab zou wel lekker wezen.
Je vraagt welke prijs hij in gedachten heeft, maar dat is wel heel erg moeilijk als je alleen maar zegt een naomi cab met 2 games.

Heeft het last van burn-in of niet? Wat is de algehele staat van de Naomi Cab en dat soort dingen zijn wel gewenst om een cab te kunnen verkopen en dan met foto's. Dan kunnen mensen een prijs zeggen zo niet. Ding kan 350 waard zijn maar ook in zo'n slechte staat dat het maar 50 waard is begrijp je wat ik bedoel. Te weinig informatie.



Je hebt gelijk, mijn excuses ik heb alvast iets meer info bijgewerkt

ik heb wel problemen met mijn foto's op de website te krijgen (ze zijn te groot denk ik)
Dus indien je foto's wil kan je misschien je email even via pm door sturen dan kan ik ze via mail door sturen (want via mail lukt het namelijk wel)

Nogmaals mijn excuses
jonmeister
 
Posts: 9
Joined: 28 Dec 2009, 10:47:54

Re: Aangeboden: Sega naomi cab met 2 games

Postby peter89 » 16 Dec 2010, 18:26:15

jonmeister wrote:
blackdragon wrote:Ik wil niet heel lullig doen hoor maar wat meer info voor een cab zou wel lekker wezen.
Je vraagt welke prijs hij in gedachten heeft, maar dat is wel heel erg moeilijk als je alleen maar zegt een naomi cab met 2 games.

Heeft het last van burn-in of niet? Wat is de algehele staat van de Naomi Cab en dat soort dingen zijn wel gewenst om een cab te kunnen verkopen en dan met foto's. Dan kunnen mensen een prijs zeggen zo niet. Ding kan 350 waard zijn maar ook in zo'n slechte staat dat het maar 50 waard is begrijp je wat ik bedoel. Te weinig informatie.



Je hebt gelijk, mijn excuses ik heb alvast iets meer info bijgewerkt

ik heb wel problemen met mijn foto's op de website te krijgen (ze zijn te groot denk ik)
Dus indien je foto's wil kan je misschien je email even via pm door sturen dan kan ik ze via mail door sturen (want via mail lukt het namelijk wel)

Nogmaals mijn excuses


http://imageshack.us/
User avatar
peter89
 
Posts: 477
Joined: 08 Jul 2004, 13:46:01

Re: Aangeboden: Sega naomi cab met 2 games

Postby jonmeister » 16 Dec 2010, 21:00:02

jonmeister
 
Posts: 9
Joined: 28 Dec 2009, 10:47:54


Return to 5. Sega Markt

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 18 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group