[TK/TR] Fallout 3 (xbox360 classics version)

Nog bergen oud spul liggen dat je graag wilt verkopen? Of zoek jij nog een bepaalde game? Dit is dan voor jou de plaats om te zoeken.
LET OP: het is NIET toegestaan om illegale zaken zoals copies,copy-boxen e.d. aan te bieden of te vragen! Deze topics worden onherroepelijk aangepast,gesloten of verwijderd. Gameshops en andere commerciele instellingen worden bovendien niet getolereerd zonder enig overleg met de Segaforum.nl staff. info@segaforum.nl

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

[TK/TR] Fallout 3 (xbox360 classics version)

Postby Markam » 13 Apr 2010, 09:31:15

Ik heb een gesealde classics versie van Fallout 3 liggen. Heb em net vrijdag binnen gekregen, maar daarna zag ik dat ze de GotY editie ook hadden en heb ik die besteld. Ik wil kijken of ik em hier kan verkopen, anders gaat ie weer terug naar zavvi.

Game heeft me 13,95 gekost en of ik em nou naar engeland moet sturen of naar iemand in nl (of belgië), er moeten toch verzendkosten betaald worden, die neem ik op me.

het gaat dus om een gesealde classics versie voor 13,95 inclusief verzendkosten.

reageer snel, want voor het einde van de week moet ie anders terug naar zavvi.
ruilen tegen GTA IV (classics versie is natuurlijk prima) kan ook.

ook op budgetgaming gezet
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Re: [TK/TR] Fallout 3 (xbox360 classics version)

Postby Markam » 16 Apr 2010, 16:39:40

verkocht op budgetgaming.nl
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem


Return to 5. Sega Markt

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 28 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group