[TK] Officiele Nintendo DS-stand

Nog bergen oud spul liggen dat je graag wilt verkopen? Of zoek jij nog een bepaalde game? Dit is dan voor jou de plaats om te zoeken.
LET OP: het is NIET toegestaan om illegale zaken zoals copies,copy-boxen e.d. aan te bieden of te vragen! Deze topics worden onherroepelijk aangepast,gesloten of verwijderd. Gameshops en andere commerciele instellingen worden bovendien niet getolereerd zonder enig overleg met de Segaforum.nl staff. info@segaforum.nl

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

[TK] Officiele Nintendo DS-stand

Postby Shigeru » 02 Nov 2009, 14:43:24

Hallo!

Ik heb hier al een tijdje een officiële Nintendo DS-stand in de garage staan, maar ik doe er niks mee. Hij komt uit de winkel en is bedoeld om Nintendo DS spellen in te stallen, maar alle games passen er verder in (Wii, 360, PS3, Cube, N64, SNES, etc.).

Hij is een beetje vies, omdat ik te lui ben om hem schoon te maken. Hij is echter nog 100% in tact en één poetsbeurtje laat hem er als splinternieuw uitzien.

De afmetingen zijn 160 cm x 58 cm x 35 cm (hoogte x breedte x diepte).

Het is best een mooi dingetje al zeg ik het zelf, maar ik heb er simpelweg geen ruimte voor en dus heb ik hem nooit gebruikt. Het Nintendo-logo is aan de zijkanten te vinden en bovenin vind je promo-plaatjes van Pokémon en de Touch! Generation-games (voor - en achterkant).

Wegens de afmetingen is hij enkel op te halen in Tilburg. Hij mag weg voor elk aannemelijk bod, dus doe eens gek!

Image

Image

Image

Image
User avatar
Shigeru
 
Posts: 594
Joined: 03 Sep 2004, 10:17:39
Location: Tilburg

Re: [TK] Officiele Nintendo DS-stand

Postby Shigeru » 04 Nov 2009, 16:33:40

De twee hoogste biedingen zijn nu €85 (Xboxworld) en €100 (DVDForum).

Gaat daar nog iemand overheen?
User avatar
Shigeru
 
Posts: 594
Joined: 03 Sep 2004, 10:17:39
Location: Tilburg


Return to 5. Sega Markt

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 28 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group