Aangeboden: SEGA MAGAZINES!

Nog bergen oud spul liggen dat je graag wilt verkopen? Of zoek jij nog een bepaalde game? Dit is dan voor jou de plaats om te zoeken.
LET OP: het is NIET toegestaan om illegale zaken zoals copies,copy-boxen e.d. aan te bieden of te vragen! Deze topics worden onherroepelijk aangepast,gesloten of verwijderd. Gameshops en andere commerciele instellingen worden bovendien niet getolereerd zonder enig overleg met de Segaforum.nl staff. info@segaforum.nl

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Aangeboden: SEGA MAGAZINES!

Postby killik » 11 Oct 2009, 19:46:39

De titel zegt het allemaal: Ik heb deze magazines jaren op de plank gehad maar nu is het echt tijd om ze de deur uit te doen. Vroeger was er op dit forum veel interesse naar de oude Sega tijdschriften, misschien is dat nog zo.

Het zijn 29 magazines. Zo'n 20 Sega Saturn Magazines, en ongeveer 9 DC-UKs/Official DC Magazines USA. Alles staat erin: Alle Saturn classics van NiGHTS en Fighters Megamix tot aan Shining Force3 en de introductie van de Katana/Black Belt/Dreamcast

Ik heb er geen prijs voor, elke Segafan mag ze bij me op komen halen in Amsterdam. Ik zou het wel erg waarderen als je me kan verblijden met een PS3 game.

Ik hoor het wel!
.....
killik
 
Posts: 1693
Joined: 03 May 2001, 12:20:52

Re: Aangeboden: SEGA MAGAZINES!

Postby LBL » 16 Oct 2009, 21:04:50

Wtf, niemand gereageerd..? Dat was vroegah zeker anders..

Weet je toevallig of je die DC mag hebt met daarin alle DC beat m ups...? Die zoek ik nog. Snap dat je er in 1 keer vanaf wilt maar gezien de lack aan reaguurders ;). Wil er ook wel voor betalen hoor..
Image
User avatar
LBL
master chief
 
Posts: 915
Joined: 24 Sep 2004, 21:29:49
Location: Netherlands

Re: Aangeboden: SEGA MAGAZINES!

Postby killik » 17 Oct 2009, 13:36:04

ha LBL,

ja jammer he dat niemand ze wil, maarja tijden veranderen, de interesse voor sega (zelfs op een segaforum) gewoon gedaald. Ik vind het zo zonde om ze in de prullenbak te plempen omdat het zo'n mooie catalogus is van het Saturn/DC tijdperk. Die issue die jij bedoeld, volgens mij heb ik die ja. Dat is een nummer van de USA Official DC mag met een "Fight Club" artikel over alle beat-em-ups. Mocht je in A'dam wonen dan mag je hem zo op komen halen
.....
killik
 
Posts: 1693
Joined: 03 May 2001, 12:20:52


Return to 5. Sega Markt

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group