Mini atx pc

Nog bergen oud spul liggen dat je graag wilt verkopen? Of zoek jij nog een bepaalde game? Dit is dan voor jou de plaats om te zoeken.
LET OP: het is NIET toegestaan om illegale zaken zoals copies,copy-boxen e.d. aan te bieden of te vragen! Deze topics worden onherroepelijk aangepast,gesloten of verwijderd. Gameshops en andere commerciele instellingen worden bovendien niet getolereerd zonder enig overleg met de Segaforum.nl staff. info@segaforum.nl

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Mini atx pc

Postby ins » 01 Jun 2009, 14:28:21

Beetje apart product om te verkopen hier maarja mischien is er wel interesse voor :P

Ik doe hierbij mijn systeem weg waar ik voornamelijk hd films op mijn lcd scherm heb gekeken vanwege dat ik recent een macbook heb aangeschaft.

Alle hardware zit in een foxconn mini atx behuizing. Niet het meest dure merk maar het is toch een zeer stevig kast met een fraai design naar mijn mening. Verder is hij ook zeer klein 180*360*390mm.

Verder:
Moederbord: Asus M2N-VM DVI
Processor: AMD Athlon x2 4600+ (AM2)
Videokaart: Club3D Nvidia 6600GT met een Artic Silencer erop
Geheugen: Merkloos 2x 1GB PC4600 DDR2
Harddisks: Seagate Baracuda 250GB SATA
Maxtor 6Y080L0 80gb ATA
Cd/dvd: Nec DVD_RW 1300a
Overig: PCI spdif bracket (optische uitgangen)
PCI VIA VT6421 sata controller

Verder een stil en klein systeem waar ik nooit problemen mee heb gehad. Die lange sata kabel die erin hangt is er nu uit die gebruikte ik voor m'n xbox 360 :roll:.

Image
Image
Image

Hij mag weg voor 200 euro niet meer of minder!
ins
 
Posts: 94
Joined: 26 Mar 2006, 23:38:43

Return to 5. Sega Markt

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 45 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group