Te koop: Ceramic White PSP

Nog bergen oud spul liggen dat je graag wilt verkopen? Of zoek jij nog een bepaalde game? Dit is dan voor jou de plaats om te zoeken.
LET OP: het is NIET toegestaan om illegale zaken zoals copies,copy-boxen e.d. aan te bieden of te vragen! Deze topics worden onherroepelijk aangepast,gesloten of verwijderd. Gameshops en andere commerciele instellingen worden bovendien niet getolereerd zonder enig overleg met de Segaforum.nl staff. info@segaforum.nl

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Te koop: Ceramic White PSP

Postby splackavellie » 06 May 2009, 18:30:55

Ik verkoop mijn PSP omdat ik er te weinig op speel. De PSP verkeert in nieuwstaat: er zitten geen krassen op het scherm of beschadigingen op de behuizing, hij is compleet in de originele doos en werkt perfect. Het betreft een Ceramic White PSP met firmware 5.00 M33-5.

PSP docking station met afstandsbediening - met drie speakers, dus ideaal om films op te kijken terwijl de psp opgeladen wordt.
[b]Drie originele spellen - Killzone:Liberation, Need for Speed Most Wanted 5-1-0 en Tokobot. Alle spellen zijn compleet met doos en boekje.
UMD-film: The Fog - compleet met doosje
Beschermhoesje voor de PSP [/b]- om de psp mee te nemen en krasvrij te houden
Beschermhoesje voor UMD/memory stick - voor 5 UMD's en 3 memory sticks
Twee memory sticks - eentje van 1GB en eentje van 4GB.

foto's:
Image
Image
Image

vraagprijs is ca. 150 euro
splackavellie
 
Posts: 230
Joined: 28 Jan 2004, 10:39:13
Location: Netherlands

Return to 5. Sega Markt

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 43 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group