SNES spel gezocht

Nog bergen oud spul liggen dat je graag wilt verkopen? Of zoek jij nog een bepaalde game? Dit is dan voor jou de plaats om te zoeken.
LET OP: het is NIET toegestaan om illegale zaken zoals copies,copy-boxen e.d. aan te bieden of te vragen! Deze topics worden onherroepelijk aangepast,gesloten of verwijderd. Gameshops en andere commerciele instellingen worden bovendien niet getolereerd zonder enig overleg met de Segaforum.nl staff. info@segaforum.nl

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

SNES spel gezocht

Postby pepe » 03 Nov 2008, 20:34:08

ik ben al een tijdje op zoek naar de spaanse versie van het SNES spel Captain Tsubasa 3: Koutei no Chousen, heb al gezocht op google, ebay etc. maar nog niks kunnen vinden.. heeft iemand suggesties waar ik dit spel zou kunnen vinden?
pepe
 
Posts: 2
Joined: 14 Oct 2008, 10:37:48

Re: SNES spel gezocht

Postby Hadouken » 04 Nov 2008, 17:06:19

Ook op de (specifiek) Spaanse eBay? Hoe dan ook staat dit topic op de verkeerde plaats.

edit: De titel klinkt trouwens nogal Japans en meestal krijgen vertaalde spellen ook een vertaalde ondertitel, maar ik weet het verder ook niet hoor...
Ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen!
User avatar
Hadouken
 
Posts: 131
Joined: 08 Feb 2007, 16:29:24
Location: Westland

Re: SNES spel gezocht

Postby zendar » 04 Nov 2008, 17:43:37

Hadouken wrote:Hoe dan ook staat dit topic op de verkeerde plaats.

idd, verplaatst naar Sega Markt
C64, Pong, 2600 junior, Jaguar, Lynx II, Nes, Snes, PSX
Supervision, MegaDrive II, Saturn, Dreamcast, DS Lite, Wii
Image
User avatar
zendar
Super Segaforum user
 
Posts: 1114
Joined: 21 Aug 2006, 17:44:40


Return to 5. Sega Markt

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 39 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group