[tk] Xbox 360 met spellen en extra's

Nog bergen oud spul liggen dat je graag wilt verkopen? Of zoek jij nog een bepaalde game? Dit is dan voor jou de plaats om te zoeken.
LET OP: het is NIET toegestaan om illegale zaken zoals copies,copy-boxen e.d. aan te bieden of te vragen! Deze topics worden onherroepelijk aangepast,gesloten of verwijderd. Gameshops en andere commerciele instellingen worden bovendien niet getolereerd zonder enig overleg met de Segaforum.nl staff. info@segaforum.nl

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

[tk] Xbox 360 met spellen en extra's

Postby blackdragon » 03 Aug 2008, 16:50:33

Ik heb hier een Xbox 360 premium van een paar maanden oud met bon en doos en 2 controllers er zit dus nog ruim meer dan een half jaar garantie op. Er zitten de volgende spellen bij: Soul Calibur IV Virtua Fighter 5 Dragon Ball Z Burst Limit Dead or Alive 4 Forza 2 Beijing 2008 Test Drive Unlimited The Club Command & Conquer 3 Command en Conquer 3 Kane's Wrath Overlord Ridge Racer 6 HALO 3 Gears of War Unreal Tournament III Viva Pinata Fifa 2008 Verder staat er op de Hardeschijf nog meer dan 35 Xbox Live Arcade spellen, die ook zijn gekocht via Xbox Live account punten. Dit gaat alleen weg bij een normaal en goed bod. Verder zit er ook nog 2x een headset bij en een VGA kabel.

Helaas moet deze weg mijn auto heeft het begeven en de rekening is nogal erg hoog waardoor ik moet kiezen tussen de 360 of de auto en ja dan is de keuze makkelijk gemaakt.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Return to 5. Sega Markt

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 39 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group