[TK]Nintendo DS met 7 games

Nog bergen oud spul liggen dat je graag wilt verkopen? Of zoek jij nog een bepaalde game? Dit is dan voor jou de plaats om te zoeken.
LET OP: het is NIET toegestaan om illegale zaken zoals copies,copy-boxen e.d. aan te bieden of te vragen! Deze topics worden onherroepelijk aangepast,gesloten of verwijderd. Gameshops en andere commerciele instellingen worden bovendien niet getolereerd zonder enig overleg met de Segaforum.nl staff. info@segaforum.nl

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

[TK]Nintendo DS met 7 games

Postby Akihabara » 19 Jul 2005, 11:46:50

Vriend van me vroeg of ik deze advertentie hier kon plaatsen, e-mail hem als je interesse hebt.



Hallo,

ik heb een Nintendo DS (USA Versie launchmodel) te koop met Metroid Demo. (bijgeleverd USA adapter, 2 styluspennen, thumbstrap)
Daarnaast verkoop ik de games ook nog.
-Mario 64 DS (USA)
-Daigassou! Band Brothers (Jam with the Band - JP versie, geen taalkennis nodig)
-Yoshi's Touch & Go (jp versie, geen taalkennis nodig)
-Kirby: Canvas Curse (USA versie)
-Pokemon Dash (JP versie, geen taalkennis nodig)
-Zookeeper (USA versie)
-Feel the Magic (USA versie)

Daarnaast krijg je er nog kleine hoezen voor de gamecards en een hardcase voor je NDS erbij (Carry case)
Voor dit alles wil ik 300 euro, niet onderhandelbaar (waarde is ongeveer 400+ euro)

De NDS zelf ziet er nog goed uit, een dode pixel op het bovenste scherm links in de hoek. De games zelf zijn uiteraard in goeie conditie. En vanzelfsprekend zijn de NDS en de games compleet met boekjes etc...

Ik verkoop niks los, dus vragen heeft ook geen zin! Je kan me mailen op mildoe@gmail.com

advertentie staat op ownage.nl en gamerzheaven.nl
Akihabara
 
Posts: 282
Joined: 24 Aug 2004, 02:00:17

Return to 5. Sega Markt

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 46 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group