[TK][Manga]One Piece 1t/m6

Nog bergen oud spul liggen dat je graag wilt verkopen? Of zoek jij nog een bepaalde game? Dit is dan voor jou de plaats om te zoeken.
LET OP: het is NIET toegestaan om illegale zaken zoals copies,copy-boxen e.d. aan te bieden of te vragen! Deze topics worden onherroepelijk aangepast,gesloten of verwijderd. Gameshops en andere commerciele instellingen worden bovendien niet getolereerd zonder enig overleg met de Segaforum.nl staff. info@segaforum.nl

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

[TK][Manga]One Piece 1t/m6

Postby bebi vegeta » 20 Jun 2005, 20:16:49

Zoals mijn topic al zegt, ik verkoop mijn One Piece manga's deel 1 tot en met 6.

MANGA'S zijn stripboeken...

Het gaat hier dus over de manga's / comics van One Piece in het engels...

Reden: Ik vind de serie niet zo leuk als ik had verwacht, dus vandaar gaan ze in de verkoop.

Ik ruil eventueel tegen Manga DVD's, maar deze moeten wel engels en japans gesproken zijn. Of van Dybex heb ik wel interesse in Hunter X Hunter.

Anders vaste prijs: 30 euro inc. verzenden (in mooie doos met voldoende vul materiaal wat mij overigens 7 euro kost)

IVM eventueel ruilen
Ik heb zelf:

Macross (vrijwel alles)
Trigun (compleet)
Cowboy bebop (compleet)
Gundam wing (1t/m4)
Fist of the north star seizoen 1
Ninja scroll the series, en de film
ghost in the shell
castle of gablablablabla
Giant Robo (compleet)
Heat Guy J (deel 1 inc. box en bonus DVD)
En nog wat dingen maar daar kom ik nu niet op....

En ik zoek:
Ik zoek Neon Genesis Evangelion, Gundam reeksen, transformers boxen, GBA games, heat guy j 2t/m6 of voor de XBOX Star Wars KoTOR II
-= Paseo driver =-
bebi vegeta
 
Posts: 1268
Joined: 25 Nov 2001, 21:19:26
Location: R'dam

Return to 5. Sega Markt

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 42 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group