Nieuw forum... NIEUWE AANWINSTEN

Nog bergen oud spul liggen dat je graag wilt verkopen? Of zoek jij nog een bepaalde game? Dit is dan voor jou de plaats om te zoeken.
LET OP: het is NIET toegestaan om illegale zaken zoals copies,copy-boxen e.d. aan te bieden of te vragen! Deze topics worden onherroepelijk aangepast,gesloten of verwijderd. Gameshops en andere commerciele instellingen worden bovendien niet getolereerd zonder enig overleg met de Segaforum.nl staff. info@segaforum.nl

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Postby Fashion » 12 Mar 2005, 00:02:53

metal gear 3 !!!!!
wat een geweldige game!!!!
Image[/url]
User avatar
Fashion
Segaforum Medic
 
Posts: 1268
Joined: 31 May 2004, 07:57:43
Location: bergeijk

Postby jdrijgas » 12 Mar 2005, 09:48:52

metal gear solid 3 nieuw
en zombie revenge

metal gear solid 3 ruled ja.....
alleen moeilijker als vorige delen
User avatar
jdrijgas
 
Posts: 1518
Joined: 08 Aug 2004, 11:21:23
Location: gorinchem

Postby ricepuppet » 12 Mar 2005, 11:30:28

BDT wrote:dat is handig van de FRS haha.

Sommige games die in de NIEUW bak bij de FRS staan zien er door 1000 mensen gebruikt uit :P


Dat komt omdat ze ook ECHT tweedehands zijn. M'n broertje werkte in het magazijn van FRS in Capelle hierzo, en elke vrijdag nam hij 'geleende' games mee. In seal. Zo speelde ik de nieuwste games, beschadigde ik ze (perongeluk :P ) en gaf m'n broertje ze weer terug, en werden ze weer ge-sealed. Ook nam ik registratiecodes van PC spellen over (Warcraft 3 heheeh) en die registreerde ik dan op mijn eigen naam. Degene die daarna het spel kocht had een diep probleem hahha..

@Fashion.: ik ben eigenlijk lichtjes teleurgesteld in MGS3. Ik vind de besturing en de cameravoering echt totaal niks. Het vervelendste is nog wel als je op je buik ligt, dat de camera vanzelf in FPS view gaat, zodat je bijna geen overzicht hebt. Ook verveldend, is het feit dat als je ontdekt word.. er is bijna geen mogelijkheid om te ontsnappen; ik bleef sommige stukken gebied wel 6 x opnieuw doen..
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby Roi » 12 Mar 2005, 12:40:25

ricepuppet wrote:
BDT wrote:dat is handig van de FRS haha.

Sommige games die in de NIEUW bak bij de FRS staan zien er door 1000 mensen gebruikt uit :P


Dat komt omdat ze ook ECHT tweedehands zijn. M'n broertje werkte in het magazijn van FRS in Capelle hierzo, en elke vrijdag nam hij 'geleende' games mee. In seal. Zo speelde ik de nieuwste games, beschadigde ik ze (perongeluk :P ) en gaf m'n broertje ze weer terug, en werden ze weer ge-sealed. Ook nam ik registratiecodes van PC spellen over (Warcraft 3 heheeh) en die registreerde ik dan op mijn eigen naam. Degene die daarna het spel kocht had een diep probleem hahha..



Dat is best wel triest..
User avatar
Roi
 
Posts: 1065
Joined: 27 Jan 2004, 16:30:37
Location: Amsterdam

Postby KiWi » 12 Mar 2005, 13:28:18

^^
Ik vind dat inderdaad best lage streek. Dat er games worden geopend ben ik ook niet mee eens, maar dat is nu eenmaal moeilijk te controleren als de winkel de games niet sealed houdt.

Dat je nog de codes van PC games eruit haalt en ze op eigen naam registreert is gewoon diefstal. De koper krijgt dan niet een volledig product en de verkoper (iemand net als je broertje) krijgt dan op zijn kop omdat hij een code is kwijtgeraakt / niet goed heeft opgelet of de code er nog bijzat ten tijde van verkoop.
Image
KiWi
 
Posts: 2496
Joined: 24 Jan 2002, 20:07:00

Postby ManoRevolver » 12 Mar 2005, 13:37:30

Ach, bij Micromedia kon je ook elke week een game lenen die vervolgens bij bestelling ook gewoon weer naar een winkel werd gedeporteerd.
Die X-box zegels bijvoorbeeld worden gewoon weer dichtgeplakt.
Dus je games zijn zelfs bij de distributiecentra niet veilig :wink:.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby ricepuppet » 12 Mar 2005, 15:34:43

Op zich maakt het niet uit.: als de code het niet doet, kan je dit aangeven bij de winkel, en krijg je een nieuwe code. Overigens heb ik dit alleen maar een keer bij Warcraft gedaan, andere (ex) medewerkers zullen dit wel vaker gedaan hebben. Het is FRS hun beleid dat ze gesealde spellen meegeven een medewerkers, en daarna weer opnieuw sealen.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby Juul » 12 Mar 2005, 16:09:33

Dat is gewoon oplichterij van de FRS en z'n medewerkers. Je betaalt al 60 euro voor een game en dan is ie zeker ook nog eens niet nieuw. Ik vind de FRS eigenlijk sowiezo een slechte winkel, met name wat betreft de games, en daarom koop ik er ook zelden, alleen als er iets in de aanbieding is. Als ik aan de game zou kunnen zien dat ie gebruikt is dan zou ik 'm dan ook gewoon terugbrengen.

Ik dacht dat een seal (vooral in een winkel) wel enige zekerheid gaf over de staat van het product, maar niet dus...

BTW ricepuppet je bent er ook nog trots op of niet? :(
User avatar
Juul
 
Posts: 1734
Joined: 24 Sep 2004, 22:41:24

Postby ricepuppet » 12 Mar 2005, 16:28:02

Juul wrote:BTW ricepuppet je bent er ook nog trots op of niet? :(


Zie jij enige opwinding in mijn tekst? Dat ik de games perongeluk beschadigde (laten vallen ofzo) betekend niet dat ik er trots op ben. Was mijn tekst nou volgezet met 'smiley's' en onzinnige grappen erover, dan zou ik er trots op geweest zijn. Ik vind het hooguit grappig om de stomme escapades van de FRS publiekelijk bekend te maken.
En zo diep is het probleem niet van die persoon als deze een game koopt waarvan de code niet werkt.: gewoon teruglopen naar de zaak en een nieuwe vragen, doen ze niet moeilijk over.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby rrcplus » 12 Mar 2005, 16:47:06

ik heb eergister de PAL nintendo DS gekocht + Wario Touched :D
Image
User avatar
rrcplus
Segaforum-B.A.B.E.
 
Posts: 898
Joined: 01 Jul 2004, 14:56:27
Location: Het Walhalla

Postby ETR » 12 Mar 2005, 17:11:26

ricepuppet, ik zou het neit eens neerzetten hier als ik het deed... vooral die keys is lage shit man, de enige reden dat ik games origineel koop (lees: ut2k4 & daarvoor 2k3) is voor de key...
kan je beter alle nieuwste games leechen van het internet dan keys van eerlijke kopers te jatten.
ETR
 
Posts: 81
Joined: 17 Aug 2004, 17:29:06
Location: Netherlands

Postby Drazic » 12 Mar 2005, 17:46:42

Image
Image
Image
User avatar
Drazic
 
Posts: 898
Joined: 16 Aug 2003, 19:55:53

Postby ricepuppet » 12 Mar 2005, 17:56:17

ETR wrote:ricepuppet, ik zou het neit eens neerzetten hier als ik het deed... vooral die keys is lage shit man, de enige reden dat ik games origineel koop (lees: ut2k4 & daarvoor 2k3) is voor de key...
kan je beter alle nieuwste games leechen van het internet dan keys van eerlijke kopers te jatten.


Voordat dit in een topic veranderd over games en keys, en alles wat erop lijkt.: Het ging om de wijze waarop FRS zijn spellen/DVD's distribueert. Een key die niet werkt is te vervangen (gratis); games leechen is illegaal en ik spreek over mijn ervaring van bijna 3 jaar geleden, en het was alleen met Warcraft 3. Daarbij is niet iedereen de Heilige Maagd Maria - iedereen doet wel eens stoute dingetjes he - dus daar gaan we maar niet verder op in.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby SilverBolt » 12 Mar 2005, 18:11:38

Een nieuwe monitor aangezien mijn 8 jaar oude Iiyama vision master pro 450 de geest heeft gegeven.

Mijn nieuwe samsung SyncMaster 710N TFT gaat het hopelijk net zo lang uithouden. 8)
Image
User avatar
SilverBolt
 
Posts: 1332
Joined: 09 Jun 2003, 19:58:26
Location: enschede

Postby ManoRevolver » 12 Mar 2005, 18:13:11

Inderdaad, weer een topic kinders.
Iedereen heeft wel eens gestolen in zijn leven, en jullie doen er nu alleen maar gay over omdat het over een key voor een game gaat.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

PreviousNext

Return to 5. Sega Markt

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 39 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group