Gamecube Gezocht

Nog bergen oud spul liggen dat je graag wilt verkopen? Of zoek jij nog een bepaalde game? Dit is dan voor jou de plaats om te zoeken.
LET OP: het is NIET toegestaan om illegale zaken zoals copies,copy-boxen e.d. aan te bieden of te vragen! Deze topics worden onherroepelijk aangepast,gesloten of verwijderd. Gameshops en andere commerciele instellingen worden bovendien niet getolereerd zonder enig overleg met de Segaforum.nl staff. info@segaforum.nl

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Gamecube Gezocht

Postby Knuckles » 16 Feb 2004, 13:06:10

Ik zoek nog een Gamecube:
Moet in goede staat zijn
Moet niet duur zijn
Het liefst ergens in de buurt van Someren of eventueel Helmond (Elders kan ik het niet halen).

Ik zoek ook nog indoen mogelijk Sonic Heroes erbij voor een goede prijs.
Eventuele ruil kan ook.
User avatar
Knuckles
Suckles
 
Posts: 460
Joined: 12 Jan 2004, 10:50:03
Location: Angel Island

Postby KiWi » 16 Feb 2004, 13:35:15

Als je tegen de 90 over hebt voor een nieuwe GCN, dan kun je even op nedgame kijken. http://www.nedgame.com

Ik geloof ook dat ze een aanbieding hebben als je meerdere games koopt, maar daarvoor zal ik eerst hun site raadplegen (en dan ook zeker even bellen om te confirmeren dat het in die shop geldt). Ze sturen ook systemen op.

Velen hier hebben goede ervaringen met nedgame, er zijn hier ook echter mensen die niet tevreden zijn met nedgame (bij mijn weten vaak dat een game uit was verkocht zonder dat te melden).

Succes met het zoeken.
KiWi
 
Posts: 2496
Joined: 24 Jan 2002, 20:07:00

Postby Zeo » 16 Feb 2004, 14:25:43

Ja klopt, ik meende laatst een los Gamecube systeem daar te zien voor 77 euro! Aangezien ze geen losse systemen versturen zul je er dus wel 1 of meerdere games bij moeten kopen.

ff offtopic: zelf heb ik ook niet al te beste ervaringen met nedgame. Ten eerste is de levertijd minstens een week, vaak zelfs twee weken wanneer je per vooruitbetaling werkt. Ten tweede beantwoorden ze hun email NIET of zeer onregelmatig. Tenslotte heb ik ook nog eens twee keer het verkeerde product toegestuurd gekregen!

Nogmaals, onbetrouwbaar zijn ze niet, maar de beste service hebben ze zeker niet!
User avatar
Zeo
 
Posts: 2032
Joined: 29 Mar 2003, 11:46:32

Postby Joohan De Poohan » 16 Feb 2004, 14:26:12

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Knuckles</i>
<br />Ik zoek nog een Gamecube:
Moet in goede staat zijn
Moet niet duur zijn
Het liefst ergens in de buurt van Someren/Helmond (Elders kan ik het niet halen).
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Da\'s mijn regio! LOL, maar ik heb er geen over...
Joohan De Poohan
 
Posts: 966
Joined: 22 Oct 2003, 10:24:03
Location: Netherlands

Postby Knuckles » 16 Feb 2004, 14:32:17

Gaat niet. Het is niet in de buurt van waar ik woon. En wat ik zie bij de service is het ook geen goed idee om te bestellen.
User avatar
Knuckles
Suckles
 
Posts: 460
Joined: 12 Jan 2004, 10:50:03
Location: Angel Island

Postby Joohan De Poohan » 17 Feb 2004, 13:13:08

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Knuckles</i>
<br />Gaat niet. Het is niet in de buurt van waar ik woon. En wat ik zie bij de service is het ook geen goed idee om te bestellen.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Koop een nieuw double dash pack!
Joohan De Poohan
 
Posts: 966
Joined: 22 Oct 2003, 10:24:03
Location: Netherlands

Postby Knuckles » 17 Feb 2004, 13:15:47

Daar zitten niet bepaald goede spellen bij. Misschien nog Mario Kart Double Dash, maar daar gaat het niet om.
User avatar
Knuckles
Suckles
 
Posts: 460
Joined: 12 Jan 2004, 10:50:03
Location: Angel Island

Postby Dromer » 17 Feb 2004, 14:10:08

Nedgame is inderdaad niet super qua communicatie en levertijden.

Heel misschien heb ik er binnen een week één te koop.. dat zou dan Born worden. (wel een uurtje rijden vanuit Helmond).
Cubes zijn trouwens heel erg opstuurbaar hoor... [;)]
Dromer
 
Posts: 32
Joined: 30 Jan 2004, 17:43:20

Postby Joohan De Poohan » 18 Feb 2004, 10:08:12

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Knuckles</i>
<br />Daar zitten niet bepaald goede spellen bij. Misschien nog Mario Kart Double Dash, maar daar gaat het niet om.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Ik heb er een hier afgelopen maand op het forum gekocht (en ondertussen 3 extra games), en ben zeer tevreden... [:D]
Joohan De Poohan
 
Posts: 966
Joined: 22 Oct 2003, 10:24:03
Location: Netherlands

Postby markdegeweldenaar » 18 Feb 2004, 17:04:58

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Dromer</i>
<br />Nedgame is inderdaad niet super qua communicatie en levertijden.

Heel misschien heb ik er binnen een week één te koop.. dat zou dan Born worden. (wel een uurtje rijden vanuit Helmond).
Cubes zijn trouwens heel erg opstuurbaar hoor... [;)]
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Ik heb juist wel goede ervaringen met nedgame qua communicatie en levertijden. Jullie zullen pech gehad hebben (of ik geluk).
User avatar
markdegeweldenaar
 
Posts: 3150
Joined: 16 Nov 2002, 00:08:51
Location: Apeldoorn

Postby Prinses Monoke » 19 Feb 2004, 16:49:17

Je zou ook Gameorder kunnen proberen, is in de buurt en je kan ook afhalen, ze leveren nog de Zilveren Cube met Zelda the Windwaker, daarnaast (Net zelf ondervonden) krijg je bij je eerste aanschaf een leuke korting op hun games.
Prinses Monoke
 
Posts: 2
Joined: 19 Feb 2004, 14:39:21


Return to 5. Sega Markt

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 47 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group