TK: 32x (Megadrive add on)

Nog bergen oud spul liggen dat je graag wilt verkopen? Of zoek jij nog een bepaalde game? Dit is dan voor jou de plaats om te zoeken.
LET OP: het is NIET toegestaan om illegale zaken zoals copies,copy-boxen e.d. aan te bieden of te vragen! Deze topics worden onherroepelijk aangepast,gesloten of verwijderd. Gameshops en andere commerciele instellingen worden bovendien niet getolereerd zonder enig overleg met de Segaforum.nl staff. info@segaforum.nl

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Postby Gerrit-Jan » 07 Jan 2004, 17:37:04

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Ms. NES</i>
<br />@trol: nee, het is een PAL versie (sorry!).

@de rest: ik wil er inderdaad meer voor dan 75 euro. Als je dat te veel vind...geen probleem. Dan gewoon geen deal.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

waarom biedt je hem dan nog aan?? niemand gata zo belachelijk veel geven, de marktprijs is hooguit 40 euro voor een complete 32x
Gerrit-Jan
 
Posts: 1472
Joined: 12 Jun 2002, 14:48:29
Location: Netherlands

Postby Ms. NES » 07 Jan 2004, 19:33:38

@Tuo: ja, dat is dezelfde. Alleen is de mijne dus PAL (jij hebt een USA veiling te pakken, dus ik neem aan dat het een USA versie is die wordt verkocht).
User avatar
Ms. NES
 
Posts: 5488
Joined: 31 Aug 2001, 07:02:32
Location: Pleasant SCREAMS!

Postby AntiPasta » 07 Jan 2004, 19:54:55

ik heb van de zomer zowel een Amerikaanse 32X boxed en een nog nieuwe PAL 32X gekocht en vervolgens op Ebay verkocht...de PAL ging weg voor 55e en de US voor +-40e om je even een indicatie te geven.
AntiPasta
 
Posts: 277
Joined: 14 Jun 2003, 22:11:22
Location: Netherlands

Postby markdegeweldenaar » 07 Jan 2004, 20:24:29

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... tegory=187

Hij gaat ook voor meer weg. Als je hem niet wil kopen voor haar prijs, zeur dan niet. Al zou ze er 1000 euro voor hebben. Het is haar 32X en als je haar prijs niet wil betalen, dan heb je pech gehad.
User avatar
markdegeweldenaar
 
Posts: 3150
Joined: 16 Nov 2002, 00:08:51
Location: Apeldoorn

Postby Zeo » 07 Jan 2004, 21:14:05

Enige verschil is wel dat die van jouw link markdeg. compleet Mint is. Dat is die van Ms. NES niet. De doos bij lange na niet. Lijkt me toch van essentieel belang. Bovendien zit bij de aanbieding van jouw link nog eens het vrij zeldzame exemplaar van Star Wars inbegrepen.

Dat Ms. Nes er meer voor wil hebben is haar keus inderdaad. Alleen proberen we haar in te laten zien dat haar prijs bij lange na niet reëel is, gezien andere aanbiedingen...
User avatar
Zeo
 
Posts: 2032
Joined: 29 Mar 2003, 11:46:32

Postby markdegeweldenaar » 07 Jan 2004, 22:28:42

De doos in mijn link is inderdaad mooier dan die van ms nes, maar de 32X van ms nes is nog nieuw en ongebruikt. En star wars is verre van zeldzaam.
User avatar
markdegeweldenaar
 
Posts: 3150
Joined: 16 Nov 2002, 00:08:51
Location: Apeldoorn

Postby Mike Cinerama » 07 Jan 2004, 22:31:47

Maar wat ik me kan herinneren was dat Ms.Nes zich redelijk druk kon maken over het feit dat op marktplaats spellen werden aangeboden voor belachelijke prijzen (volgens mij had ze daar zelfs een speciaal email adres voor aangemaakt. iets in de trend van jevraagprijsisbelachelijkhoog@hotmail.com)

Nu wil ik niet zeggen dat haar vraagprijs belachelijk is, maar hij is wel te hoog. Dus wat de heren nu doen is eigenlijk precies hetzelfde als wat Ms.Nes deed/doet (doorhalen wat niet van toepassing is).

En mark dat je nu zegt: al wil ze er 1000 euro voor vragen laat haar lekker (er van uitgaand dat je dat bedoelt [:D]). is ook niet helemaal. Is hetzelfde al zou je een seat ibiza uit 1990 met flinke krasschade, maar met een motor die nooit heeft gedraaid aanbieden voor 15.000 euro. Het kan wel en het mag ook, maar of het een zinvolle topic is dat is een ander verhaal. (niet dat ik zulke zinvolle topics heb gestart maar goed, I am just warming things up [:D]
Mike Cinerama
Hard Pul
 
Posts: 1301
Joined: 04 Mar 2002, 18:37:07
Location: The House of God

Postby YSdeMan » 08 Jan 2004, 07:36:56

conclusie: Ms. Nes verkoopt hem niet (omdat niemand hem wil voor dat geld)
YSdeMan
 
Posts: 62
Joined: 12 Oct 2003, 15:08:19

Postby Ms. NES » 08 Jan 2004, 08:49:30

@MarkdeG: bedankt voor je input. :) Het lijkt erop dat jij ongeveer de enige bent die mijn standpunt snapt. :)

@de rest: ik heb me inderdaad in het verleden druk gemaakt om de prijzen op marktplaats. De adds met \'ik wil RS voor 15 euro\' enz. :P :P
Daarnaast heb ik ooit eens een \'pestemailadres\' aangemaakt om iemands add te verzieken (volgens mij staat de link nog op dit forum). Het ging in dat geval om iemand die op marktplaats een Japanse PDS aanbood voor 100 euro (midden maart vorig jaar). Iets dat iedereen te veel zou vinden, dat ligt niet aan mij.
Nu neem ik niet meer de moeite me op te fokken of actie te ondernemen tegen zulke lui. Als mensen dat ervoor willen vragen, is dat prima en als mensen dat ervoor willen geven, is dat ook goed voor mij.

Om terug te komen op mijn eigen verkooppoging: ik heb een minimale prijs geroepen en ben ook nog bereid tot ruilen tegen het één of ander, maar ik krijg alleen maar gezeik.
Als je het niet wilt kopen, neem dan ook niet de moeite om vervelend te posten. Ik dacht dat ik als langdurige forumgebruiker wat fatsoen zou kunnen afdwingen, maar blijkbaar niet...

@moederators: waarom wordt er hier niet ingegrepen? Deze discussie leidt tot niets, dus van mij mag dit topic dicht.
User avatar
Ms. NES
 
Posts: 5488
Joined: 31 Aug 2001, 07:02:32
Location: Pleasant SCREAMS!

Postby jimmie » 26 May 2004, 10:29:15

hahaha :D never piss off a lady guys .. they always win :D (no pun intended btw :P)
jimmie
 
Posts: 442
Joined: 03 Jan 2003, 19:43:17

Postby Robert » 26 May 2004, 11:17:23

leuk daar gaan we weer zijken over prijzen. al zou ie om de hoek aangeboden worden voor een kwartje [:D] dan mag iedereen alsnog op het forum iets aan bieden voor 100euro of whatever.

maargoed ik heb opzich wel interesse in de 32X ik zie dat je ook ruilen doet (en daar gaat mijn voorkeur naar uit)

ik heb te ruil:
http://www.segaforum.nl/topic.asp?TOPIC_ID=12764
http://www.segaforum.nl/topic.asp?TOPIC_ID=12822
http://www.segaforum.nl/topic.asp?TOPIC_ID=12762

en evt nog wat ander spul. ik hoor het wel.
User avatar
Robert
 
Posts: 6267
Joined: 13 May 2001, 09:37:55
Location: Nederland

Postby Ms. NES » 26 May 2004, 12:56:39

Heu, zoals gezegd, mag van mij dit topic dicht...
User avatar
Ms. NES
 
Posts: 5488
Joined: 31 Aug 2001, 07:02:32
Location: Pleasant SCREAMS!

Postby Drazic » 26 May 2004, 14:08:40

als je er een spelletje bij doet heb ik THUG en gotcha force te ruil (GC)
User avatar
Drazic
 
Posts: 898
Joined: 16 Aug 2003, 19:55:53

Postby Droomkast » 26 May 2004, 20:23:03

Ms. Nes heeft mij op FOK! een keer afgezeken omdat ik niet serieus zou bieden.
Toen ben ik maar met wat linkjes gaan gooien om te bewijzen dat mijn bod niet belachelijk was... en toen werd ze weer pissig dat ik met linkjes ging gooien. Het is ook noooooooooooooit goed... gnifff
Droomkast
 
Posts: 803
Joined: 28 Apr 2004, 00:42:54

Postby Ms. NES » 27 May 2004, 07:53:16

Ach, was jij dat, Droomkast...

Jij bood 6 euro voor een puru puru pack en 4 euro voor een nieuw keyboard. Toen ik aangaf dat erg weinig te vinden, geef jij linkjes van PlayAsia.
Leg netjes uit dat ik voor 50 cent (want dat houd ik over aan het puru puru pack aangezien de TPG mij 5,50 laat betalen voor een pakje) niet de moeite neem om iets op te sturen. En dat je dus beter bij PlayAsia wat kunt bestellen.
Krijg ik het verwijt dat ik woekerwinsten maak, terwijl ik het nog niet eens over een prijs heb gehad...

En wat boeit het mij nu dat het bij PlayAsia zoveel of zoveel kost? Dat koop je het toch gewoon lekker daar?

Typisch Nederlands weer: altijd ZEUREN dat iets te duur is. Niet fatsoenlijk aangeven dat iets boven je budget is, of dat je er eigenlijk niet zo veel aan wilt uitgeven, of dat je had gehoopt dat de vraagprijs wat lager zou zijn.
Nee, we moeten ZEUREN en ZEIKEN dat een ander al bij voorbaat veel voor een artikel wil hebben. :P
En natuurlijk onderbouwen met een reeks argumenten: dáár is het goedkoper, het is al een oud artikel, ik zag het 3 maanden geleden op een rommelmarkt voor zóveel...

Gewoon mond houden en ergens anders halen!!
User avatar
Ms. NES
 
Posts: 5488
Joined: 31 Aug 2001, 07:02:32
Location: Pleasant SCREAMS!

PreviousNext

Return to 5. Sega Markt

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 51 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group