PSX Games

Nog bergen oud spul liggen dat je graag wilt verkopen? Of zoek jij nog een bepaalde game? Dit is dan voor jou de plaats om te zoeken.
LET OP: het is NIET toegestaan om illegale zaken zoals copies,copy-boxen e.d. aan te bieden of te vragen! Deze topics worden onherroepelijk aangepast,gesloten of verwijderd. Gameshops en andere commerciele instellingen worden bovendien niet getolereerd zonder enig overleg met de Segaforum.nl staff. info@segaforum.nl

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

PSX Games

Postby klz_98 » 30 Jun 2003, 06:38:13

Ik wil mijn PSX collectie uitdunnen.
De volgende games heb ik te koop: (eventueel incl. PS One voor een goede prijs [;)] )

<i>Alone in the Dark (The new Nightmare)
Arc The Lad collection
Breath of Fire IV
Capcom vs SNK Pro
Chocobo Racing
Chrono Cross
Crash Bandicoot
Crash Bandicoot 3 Warped
Final Fantasy 8
Final Fantasy 9
Gran Tourismo
Grandia
JoJo\'s Bizarre Adventure
Junglebook + mat
King of Fighters \'99
Legacy of Kain: Soul Reaver
Liberogrande International
Lunar 2: Eternal Blue (Complete incl. Making of, Soundtrack)
Mega Man X6
Metal Gear Solid
Ninja Shadow of Darkness
R/C Stunt Copter
Resident Evil 2
Ridge Racer Type 4
Rival Schools
Tales of Destiny 2
The Adventures of Alundra
Threads of Fate
Vagrant Story
</i>
klz_98
 
Posts: 2065
Joined: 02 Apr 2002, 09:35:36
Location: Echt

Postby KiWi » 30 Jun 2003, 12:17:44

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door klz_98</i>
<br />Ik wil mijn PSX collectie uitdunnen.
De volgende games heb ik te koop: (eventueel incl. PS One voor een goede prijs [;)] )

<i>
Arc The Lad collection
Breath of Fire IV

Chocobo Racing
Chrono Cross
Final Fantasy 8
Final Fantasy 9
Lunar 2: Eternal Blue (Complete incl. Making of, Soundtrack)
Metal Gear Solid
Tales of Destiny 2
The Adventures of Alundra
Threads of Fate
Vagrant Story
</i>

<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Me smells RPGs. PSOne kan ook in de deal betrokken worden als ik meer details heb over de PSOne (eg. omgebouwd? CMIB? Extra controllers? Hoeveel (officiele) memocards)?
KiWi
 
Posts: 2496
Joined: 24 Jan 2002, 20:07:00

Postby cyber » 30 Jun 2003, 12:44:58

Wat moet je hebben voor Final Fantasy 9?
Ik zoek em al heel lang, maar hijs nergens meer te koop [:(]
cyber
 
Posts: 913
Joined: 06 Aug 2001, 18:24:28
Location: Netherlands

Postby THE DON » 30 Jun 2003, 16:40:02

Ik heb wel interesse in een psone, maar die moet wel compleet in doos zijn. Eventueel met memorycard.
Zo ja, dan heb ik ook interesse in Capcom vs SNK Pro, Crash B. 3 Warped en Mega Man x6.
THE DON
 
Posts: 1776
Joined: 03 Sep 2001, 18:24:14
Location: in de Arcadehal

Postby klz_98 » 30 Jun 2003, 18:39:51

@ KiWi & Don> De PSOne is in prima staat, hij is niet omgebouwd met een chip, maar heeft zo\'n Boot Disc. Er zitten 2 mem. cards bij en 1 controller.
Ik doe hem alleen weg als zo\'n 80% van de spellen ook de deur uit zijn...
@ cyber > FF9 is incl. strategie gids
@ ibuki > Dus Eternal Blue heb je al?

Voor alleen geld, doe maar een aanneembaar bod [;)]
klz_98
 
Posts: 2065
Joined: 02 Apr 2002, 09:35:36
Location: Echt

Postby KiWi » 30 Jun 2003, 18:58:01

Hoe speelt jij op de PSOne dan games met meerdere discs af?

Anyways, laat ik dan maar ergens beginnen, dan hoor ik wel een tegenbod en wellicht dat we dan elkaar in het midden dan tegenkomen (ook uitgaande dat er geen enkele Greatest Hits tussen zitten en allen ook US versies zijn).

€125 op de games. Voorzichtige openening omdat ik nog niet alles van de staat/versies/ van de games weet en of zij dan compleet en (naar internationaal begrippen) mint zijn.
KiWi
 
Posts: 2496
Joined: 24 Jan 2002, 20:07:00

Postby klz_98 » 30 Jun 2003, 19:51:45

Ik kan je vertellen dat bijna elk spel mint is!
Met 125 ga ik uiteraard niet akkoord. Lunar 2: Eternal Blue (Complete incl. Making of, Soundtrack) & Arc The Lad collection zijn al ongeveer dat bedrag waard. (in nieuw staat)
klz_98
 
Posts: 2065
Joined: 02 Apr 2002, 09:35:36
Location: Echt

Postby KiWi » 01 Jul 2003, 10:58:36

Okay, dan weet ik in ieder geval dat <b>bijna alle </b> games mint zijn (welke is dan niet mint???), maar zoals ik ook vroeg wilde ik weten of het allen US games betreffen, er geen Greatest Hits tussen bevinden en hoe jij dan multiple discs zou afdraaien op de PSOne. (Bod is/was nu exclusief PSOne).

Ook van uitgaande indien jij de prijs van nieuwe games verwacht, dan koop ik inderdaad fact. sealed games zelf in US, zeker als nu net die ene game niet mint/ near mint is. (Arc Lad is dan mint, maar geldt dit bijvoorbeeld ook voor Lunar EB?)

Bodverhoging naar €175, maar met aantekening dat ik meer wil weten over de staat van het geheel.
KiWi
 
Posts: 2496
Joined: 24 Jan 2002, 20:07:00

Postby klz_98 » 01 Jul 2003, 12:08:25

Eigenlijk ben ik van mening dat alles mint is.
Ik heb hier wat foto\'s nog gevonden op m\'n webspace...
Weet niet zeker of dit alles is, of er ondertussen al games weg van zijn. Maar dan heb je iig een indruk van m\'n collectie.

Image

Image

Image

Image

Image
klz_98
 
Posts: 2065
Joined: 02 Apr 2002, 09:35:36
Location: Echt

Postby KiWi » 01 Jul 2003, 12:25:48

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door klz_98</i>
<i>Arc The Lad collection
Breath of Fire IV
Final Fantasy 9
Grandia
Lunar 2: Eternal Blue (Complete incl. Making of, Soundtrack)
Tales of Destiny 2
The Adventures of Alundra
Threads of Fate
Vagrant Story
</i>

<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Ik heb de indruk gekregen dat je geirriteerd bent geraakt door mijn vragen over mintheid. Indien ik het te nadrukkelijk \"<b>bijna alle</b>\" hebt gepost dan daar mijn excuses voor, maar ik vind dat ik ook het recht heb vragen te stellen naar de koopwaar. Tevens heb jij tot op heden 2 vragen die ik herhaaldelijk heb gesteld nog niet direct beantwoord (ondertussen weet ik nu welke games US zijn en of er GH/Platinum zijn), vandaar dat mijn posts misschien \"pushy\" overkomen, maar ik wil gaarne dat mijn vragen ook beantwoord worden zodat ik gestructureerd kan bieden ipv. een voorzichtig bod omdat ik een aantal dingen (nog) niet weet. Aangaande de PSOne weet ik bijvoorbeeld niet of jij multiple discs US games af kan draaien (of als het een US PSOne is, dan weet ik niet hoe jij multiple PAL discs af kan draaien).

Er is een aantal games afgevallen. Ik heb nu geen idee wat je ervoor wilt vangen, dus zal ik maar naar een richtprijs vragen aangezien ik niet nog meer op jouw tenen wilt trappen.
KiWi
 
Posts: 2496
Joined: 24 Jan 2002, 20:07:00

Postby klz_98 » 01 Jul 2003, 14:56:11

Kiwi, ik ben niet geirriteerd door je vragen hoor, heb alleen niet altijd evenveel tijd om te posten, daarom kom ik (onbedoeld) een beetje onvolledig over. Ik wou je de plaatjes laten zien omdat die meer zeggen dan al die woorden van me [;)]. Het is een pal PSOne. Tot nu toe heb ik geen problemen met meerdere disc games daar ze me eerst vragen om te saven voordat ik de volgende disc erin duw. Hierdoor kan ik de console uit zetten en de tweede disc opstarten en dan weer opnieuw inladen van de memory card.

Wat de prijs betreft, eigenlijk was mijn uiteindelijke doel niet om alles kwijt te raken, maar het kan wel maar dan wel voor een leuke prijs. Ik vind het moeilijk om er een prijs op te plakken voor het geheel, maar het tot nu toe gebodene vind ik eerlijk gezegd nog te weinig. Vooral mede doordat de 2 collectors boxen al makkelijk samen 100+ in deze staat opleveren.

Van mij sta je vrij om te vragen of te discusieren. [:D]
klz_98
 
Posts: 2065
Joined: 02 Apr 2002, 09:35:36
Location: Echt

Postby markdegeweldenaar » 01 Jul 2003, 15:15:23

25 euro voor chocobo racing en Metal Gear Solid.
User avatar
markdegeweldenaar
 
Posts: 3150
Joined: 16 Nov 2002, 00:08:51
Location: Apeldoorn

Postby THE DON » 01 Jul 2003, 17:14:06

Ik hoor dat de Psone in goede staat is, maar is ie ook compleet in doos(eventueel met handleiding) ?
THE DON
 
Posts: 1776
Joined: 03 Sep 2001, 18:24:14
Location: in de Arcadehal

Postby klz_98 » 02 Jul 2003, 06:32:39

@ Mark > Deal!
@ THE DON > compleet in doos (alleen moet ik even controlleren of de handleiding erbij zit, maar dat zal wel.)
klz_98
 
Posts: 2065
Joined: 02 Apr 2002, 09:35:36
Location: Echt

Next

Return to 5. Sega Markt

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 46 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group