MEGA VERKOOPLIJST

Nog bergen oud spul liggen dat je graag wilt verkopen? Of zoek jij nog een bepaalde game? Dit is dan voor jou de plaats om te zoeken.
LET OP: het is NIET toegestaan om illegale zaken zoals copies,copy-boxen e.d. aan te bieden of te vragen! Deze topics worden onherroepelijk aangepast,gesloten of verwijderd. Gameshops en andere commerciele instellingen worden bovendien niet getolereerd zonder enig overleg met de Segaforum.nl staff. info@segaforum.nl

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

MEGA VERKOOPLIJST

Postby koekiemonster » 07 Sep 2020, 13:43:33

Dag vrienden,

Mijn collectie moet krimpen. Daarom ga ik er wederom doorheen om wat meer lucht te krijgen. Zodoende hoop ik ooit de resterende games wel te spelen. Veelal stonden de consoles mooi te zijn zonder aangeraakt te zijn geweest, of in een verleden wel veel aangeraakt geweest om vervolgens stil te liggen. Tijd om ze dus nieuwe liefde te geven. Het is een lange, maar mooie lijst.

HOE WERKT HET :)
Ik laat de lijst 1.5 week op Button-Bashers staan en ga vanuit diverse Whatsapp groepen hier ook naar verwijzen. Na de 1.5 week gaan de items die niet verkocht zijn naar eBay of marktplaats.

Wees dus snel, want de prijzen die ik hier vraag zijn echt wel lager dan op Ebay of Marktplaats.
Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten. Ik verzend alleen via PostNL, want dat werkt het makkelijkst vanaf mijn woonplaats.
Kijk goed naar de staat op de foto's. What you see is what you get.

Have fun!

MAG IK GEWOON BIEDEN?
Dat mag, maar de vraagprijs is gericht op directe verkoop. Lager kan, maar ik ben dan wel benieuwd naar je onderbouwing :)

WAT HEB JE ALLEMAAL?
Goeie vraag! Ik bied aan:
    - PSP 2000
    - PSP 3000
    - Wonderswan Color
    - Watara Supervision
    - PSVita 1000 - OLED
    - Dingoo A320 met Dingux
    - Animal Crossing 2DS XL
    - Gameboy Pocket
    - Mario Game & Watch
    - GamCube games
    - Gameboy games
    - Gameboy Color games
    - DS games
    - 3DS game

TE KOOP AANGEBODEN
Wonderswan color
Mooie, goed werkende, oranje Wonderswan color in goede staat met display stand en de game Gunpey.
Geen doos bij de Wonderswan.

Image
Image


PSP 2000 - groen
Mooie, groene, werkende Playstation Portable 2000. Met displaystandaard, Medal of Honour UMD, adapter en 2GB Memorystick PRO.
De batterij is verwijderd gezien deze gevaarlijk kunnen bollen en heb ik dus gedeponeerd.
Geen doos bij de PSP.
Image
Image
Image
Image

PSP 3000 - rood
Schitterende, rode PSP 3000 met displaystandaard, oplader en een 8GB Memorystick PRO. Op de PSP staan diverse games.
De batterij is verwijderd gezien deze gevaarlijk kunnen bollen en heb ik dus gedeponeerd.
Geen doos bij de PSP.
Image
Image
Image

Watara Supervision
De enige handheld/console die ik tijdens het testen niet meer aankreeg :( Hij heeft het gedaan, maar ik heb er dus geen energie voor om het te bekijken. Wie weet is het een kwestie van goede batterijen haha. Je krijgt de Watara Supervision, die het dus niet doet, en 10 games. Zie foto's om welke games. Bij alle games zit het plastic beschermhoesje en bij zes games ontvang je tevens de orginele handleiding.
De console is in gebruikte staat, en niet voorzien van doos. edit: hij gaf een teken van leven tijdens dit typewerk! Het moet wat kleins zijn denk.... voor de handige Harry dus.
Image
Image
Image
Image

Playstation Vita OLED 1000
Mijn geweldige Vita gaat in de verkoop. Hij is gebruikt, dat zie je duidelijk aan de console. Bij deze console krijg je de doos en de handleidingen, de oplader, maar ook een hoop andere extra's, namelijk:
- Oorspronkelijke Sony 64GB Memorycard. Deze werd oorspronkelijk verkocht voor 130 euro en gaat nog steeds voor 100+ euro
- Hori grip
- Sony Vita Dock. De kenner weet dat deze super zeldzaam is.
- Display standaard om je aanwinst een mooie plek te geven als je hem niet in de dock wilt opladen.

Zie foto's over de staat van de handheld. Let op: bij de adapter lijkt een kleine breuk te zitten. Dit heeft geen effect, maar zit er dus blijkbaar wel.
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Game Boy gamessetje
7 leuke Nintendo Game Boy games in 1 setje!
Image
Image

Game Boy Color setje
5 geweldige Gameboy Color games en een handleiding van de geweldige RTS Warlocked.
Image
Image

Nintendo 2DS XL - Animal Crossing Edition
De geweldige 2DS XL is echt een pareltje. De Animal Crossing Editon krijg je met adapter, buitendoos (binnenkant is leeg; geen idee hoe dat is gebeurd) en twee Nintendo games:
- Fire Emblem Warriors - sealed
- Freaky Forms Deluxe

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Sneaky Gameboy gamessetje
Twee gameboy cartridges die eigenlijk niet horen te bestaan, Super Marioland 2 DX, volledig in kleur nagemaakt op cartridge en Zelda Oracles cartridge met beide games.
Image
Image

SEGA Mastersystem/Game Gear portable met 30 games
Blaze handheld met 30 SEGA Masterystem/Game Gear games ingebouwd.
Image
Image
Image
Image

Dingoo A320
De revolutionaire handheld die gewild is onder de kenners. Draait op Dingux en is voorzien van 2GB aan roms/games, waaronder Duke Nukem 3D, Nintendo games, SEGA etc...
In doos met boekjes en oordopjes. Doosje in matige staat!
Image

Big Box F-1 Game Boy met 4 player adapter
Mooie staat, zgn 4player adapter met F1 game, boxed, met alles erbij, boekjes etc.
Image
Image

GameSpite hardcover boeken - Gameboy en best games ever eerste en tweede editie
Twee leuke boeken geschreven door vooral Jeremy Parish. Limited en Deluxe Edition.
Image
Image

DRIE Game Boy Micro spelcomputers
Drie Game Boy Micro spelcomputers met twee adapters. De spelcomputers zijn in degelijke/goede staat:
- zilver
- roze
- groen

Deze zijn voorzien van een sticker die eenvoudig te verwijderen is. Je krijgt er nog twee Famicom stickers bij.
De handhelds werken prima, maar vooral de zilveren een groene zijn in wat gebruikte staat. Je krijgt er 3 displaystandaarden bij zodat je deze trots kunt vertonen in je collectie.
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Zelda Windwaker soundtrack
Coole dubbel CD die ik 2003 heb geimporteerd uit Japan. In nieuwstaat. Zie foto's
Image
Image
Image

Gamecube - Zelda Windwaker Limited edition
Twee games in 1. OOT en Windwaker in geweldige staat. Je krijgt er een zelfgetekende map van mij bij haha.
Image
Image
Image

Gamecube - Zelda Twilight Princess
De Gamecube versie met het zwaard aan de juiste kant ;)
Image

Gamecube - Zelda Collectors Edition
Zeldzame game met 4 Zelda klassiekers.
url=https://ibb.co/Bng85Zx]Image[/url]

De DS set
Acht DS games en 1 3DS game...
Image

Game Boy Pocket Geel met Pokemon Yellow
Leuk Gameboy Pocket met frontlight mod een Pokemon Yellow.
Image
Image
Image

SEALED - Persona Q2
Persona Q2 voor de Nintendo 3DS in seal.
Image
Image

Game & Watch
Mario Bros Cement Factory. De originele en de mini.
De originele heeft een leven meegemaakt, geen goede staat en ik heb geen mini batterijen om te testen, maar hij heeft het altijd gedaan. De mini is nieuw in de la gegaan en er voor de foto uitgehaald. Zie foto's voor de staat!
Image
Image
Image
Image

Wii Balanceboard Zwart met Wii Fit + en Wii Play
In doos compleet.
Image
____________________________________
webhero.nl
koekiemonster
 
Posts: 930
Joined: 09 May 2001, 15:10:32
Location: Mongolia

Return to 5. Sega Markt

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group