Skies of Arcadia

Bespreek alles over de Sega Dreamcast. Hoewel de console niet echt meer leeft, blijven de reeds verschenen games interessant genoeg om over te discussiëren.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Drax » 12 Dec 2002, 05:17:28

<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
Dat is waar, maar als Sega (overworks) zolang over een port doet dan weet je gewoon dat er iets leuks aan zit te komen!

-------------------
Trotse werknemer bij http://www.dcshop.nl - de Dreamcast winkel.
-------------------
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" size=2 id=quote>


vond je shenmue2x zo leuk dan???


<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" size=2 id=quote>
Shenmue 2x is niet van Overworks maar van AM2! Overworks is o.a. de maker van Shinobi en Streets of Rage

*************
Bjorn de Bruin
<b><font color=red>Scrape your knuckles</font id=red><font color=yellow>
Catch some tails</font id=yellow></b>
<font color=blue>se</font id=blue>rvice<font color=blue>ga</font id=blue>mes
Segaforum
bjorn@servicegames.nl
Drax
 
Posts: 4400
Joined: 05 May 2001, 16:08:37
Location: Ede

Postby AJAXkampioen » 14 Dec 2002, 14:16:43

ik zit nu even vast. Want ik moet rixis vinden. Fuck waar zit dat nou weer
AJAXkampioen
 
Posts: 100
Joined: 06 Nov 2002, 19:29:49
Location: F-side

Postby AJAXkampioen » 14 Dec 2002, 14:16:45

ik zit nu even vast. Want ik moet rixis vinden. Fuck waar zit dat nou weer
AJAXkampioen
 
Posts: 100
Joined: 06 Nov 2002, 19:29:49
Location: F-side

Postby Mike Cinerama » 13 Feb 2003, 08:39:32

Ik denk dat ik deze week weer verder ga maar het feit dat ik bijna bij het einde ben houd me tegen. Want dan is dit mooie spel over en speel ik het waarschijnlijk niet meer [V] Ik heb dan nog wel Grandia 2 maar ik vind/vond Skies zo vet, ik wil niet dat het over is
Mike Cinerama
Hard Pul
 
Posts: 1301
Joined: 04 Mar 2002, 18:37:07
Location: The House of God

Postby Kometsky » 13 Feb 2003, 10:32:35

zo staat het in de manual voor welke kleuren het meest effect hebben tegen welke andere kleuren.

Green > Red
red <<>> Purple
red > Blue
Blue > Purple
Purple > Green
Blue > Yellow
Yellow <<>> Green
Yellow <> Silver

dit legt volgens mij zichzelf uit dit staat op pagina 33 van de manual Have fun
User avatar
Kometsky
 
Posts: 226
Joined: 21 Sep 2001, 02:40:34
Location: Pioneer 2 in orbit of Ragol

Postby Markam » 04 Mar 2004, 14:49:53

ik snap dat kleuren gebeuren nog steeds niet helemaal. hoe zie je nou welke kleur de vijand is? zijn dat die kadertjes om hun plaatje rechts boven in nou?

en als dat beest van fina, als je hem net krijgt op pirate island, begind te piepen terwijl je in de schuilplaats bent kan ik echt niets vinden! hoe zoek je eten voor die gast (nee op a drukken zoals in de manual staat werkt niet)
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby TripleDad » 04 Mar 2004, 16:17:20

Markam,

De kadertjes ronom de figuren rechtsboven in de hoek zijn inderdaad de wapenkleuren van de tegenstander. En als dat beest begin te piepen, dan moet je met hele kleine stapjes zoeken. Zodra hij op zijn snelst piept, ga je daar dus met hele kleine stapjes zoeken en op a drukken. Net zolang tot je hem hebt. Het is nogal belangrijk dat je dit doet, want de \"chams\" die je vind, upgraden de kracht van cupil.

Overigens, op http://www.gamefaqs.com staat een uitstekende faq voor Skies. De tweede van boven zou ik nemen. Die vond ik het beste. Daar staat ook duidelijker dan in de handleiding hoe de wapenkleuren werken
TripleDad
 
Posts: 243
Joined: 15 Sep 2003, 20:26:33

Postby Markam » 04 Mar 2004, 16:31:13

hmmm toch... ik had dat geprobeert in de schuilplaats, niet goed genoeg dus....
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby Joohan De Poohan » 08 Mar 2004, 10:04:59

Heeft iemand SoA Legends voor de GameCube? EN hoe speelt ie?
Joohan De Poohan
 
Posts: 966
Joined: 22 Oct 2003, 10:24:03
Location: Netherlands

Postby Evil_cloud » 08 Mar 2004, 17:09:51

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Joohan De Poohan</i>
<br />Heeft iemand SoA Legends voor de GameCube? EN hoe speelt ie?
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Game is nu aan 2800 yen te krijgen in Japan [:D]
User avatar
Evil_cloud
Service Games Crew
 
Posts: 1459
Joined: 19 Oct 2003, 17:14:25
Location: Belgium

Postby Markam » 10 Mar 2004, 08:53:58

jezis kut! kom nu niet echt verder. de rode gigas is geactiveerd maar als ik nou tegen belleza moet battelen verlies ik steeds, ik had er laatst bijna (na een aanval met de harpoon cannon) , maar toen stuurde ze op het laatste moment nog effe drie schoten op me af!

iemand een taktiek?
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby TripleDad » 10 Mar 2004, 11:11:13

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Markam</i>
<br />jezis kut! kom nu niet echt verder. de rode gigas is geactiveerd maar als ik nou tegen belleza moet battelen verlies ik steeds, ik had er laatst bijna (na een aanval met de harpoon cannon) , maar toen stuurde ze op het laatste moment nog effe drie schoten op me af!

iemand een taktiek?
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Verdedigen op de rode vlakjes, repareren of focussen op de groene vlakjes en aanvallen in de <c> vakjes. Als je dit consequent aanhoudt, is eigenlijk geen enkele tegenstander nog echt moeilijk.
TripleDad
 
Posts: 243
Joined: 15 Sep 2003, 20:26:33

Postby sherudo » 10 Mar 2004, 13:54:58

Ik geloof dat je haar maar 3x hoeft te raken met de harpoon cannon. Mijn taktiek was continu focussen & repairen, wachten totdat ik kon harpoonen. Zorg aan het einde van je reeks zetten dat je kracht zo goed als vol is.

En zodra je bij de eindbaas bent kan ik je wel helpen. Ik heb toendertijd stap voor stap opgeschreven wat hij zou doen, en welke items ik moest gebruiken [:)] Ik kan zo opzoeken wat hij zal gaan doen bij stap VI en wat ik toendertijd deed. Dit werkte overigens ook bij SoA legends [:O]
User avatar
sherudo
* Sega Guru *
 
Posts: 1462
Joined: 04 May 2001, 07:13:44
Location: * Sega Guru *

Postby Joohan De Poohan » 10 Mar 2004, 16:31:59

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door sherudo</i>
<br />Ik geloof dat je haar maar 3x hoeft te raken met de harpoon cannon. Mijn taktiek was continu focussen & repairen, wachten totdat ik kon harpoonen. Zorg aan het einde van je reeks zetten dat je kracht zo goed als vol is.

En zodra je bij de eindbaas bent kan ik je wel helpen. Ik heb toendertijd stap voor stap opgeschreven wat hij zou doen, en welke items ik moest gebruiken [:)] Ik kan zo opzoeken wat hij zal gaan doen bij stap VI en wat ik toendertijd deed. Dit werkte overigens ook bij SoA legends [:O]
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Dus Legends is (zo goed als) identiek aan het deel op de DC???
Joohan De Poohan
 
Posts: 966
Joined: 22 Oct 2003, 10:24:03
Location: Netherlands

Postby Markam » 12 Mar 2004, 00:50:53

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door TripleDad</i>
<br /><blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Markam</i>
<br />jezis kut! kom nu niet echt verder. de rode gigas is geactiveerd maar als ik nou tegen belleza moet battelen verlies ik steeds, ik had er laatst bijna (na een aanval met de harpoon cannon) , maar toen stuurde ze op het laatste moment nog effe drie schoten op me af!

iemand een taktiek?
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Verdedigen op de rode vlakjes, repareren of focussen op de groene vlakjes en aanvallen in de <c> vakjes. Als je dit consequent aanhoudt, is eigenlijk geen enkele tegenstander nog echt moeilijk.

<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

maar ze valt ook aan in de groene vakjes....
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

PreviousNext

Return to 1. Dreamcast

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 53 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group