Waarom wordt er genegeerd dat iets dood is?

Bespreek alles over de Sega Dreamcast. Hoewel de console niet echt meer leeft, blijven de reeds verschenen games interessant genoeg om over te discussiëren.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby ManoRevolver » 19 Jun 2007, 09:53:08

En nu wachten tot de reacties 'maar ik heb wel een vriendin' boohoo.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Donny K. » 19 Jun 2007, 09:54:59

Sjim wrote:ja en die leeft nog 8)
Komt nog nioewe shit uit en is ook te koop bij bart smit

DREAMDEAT


Snel weggooien die ps2 van je. Er komen steeds minder games voor uit en de ps3 is al uit. Ps2 is achterhaald. Ouwe troep dus. Ook voor de Dreamcast komen nog steeds games uit (niet zoveel meer, maar dat maakt niet uit) en zit wat dat betreft in hetzelfde schuitje. Snap je nou wat ik bedoel?

Maar goed. Aangezien je niet serieus kan ingaan op de reacties die hier gegeven worden, zal ik verder ook maar niet teveel aandacht aan je besteden. Ik heb even al je reacties bekeken hier op het forum en d'r zit werkelijk geen enkele serieuze tussen, je solliciteert dus zeker naar een ban. Dus leer je te gedragen en respecteer dit forum. Kan je dat niet? flikker dan maar lekker op.
Consoles I own:
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby zendar » 19 Jun 2007, 09:58:01

Ban hem nou maar!
C64, Pong, 2600 junior, Jaguar, Lynx II, Nes, Snes, PSX
Supervision, MegaDrive II, Saturn, Dreamcast, DS Lite, Wii
Image
User avatar
zendar
Super Segaforum user
 
Posts: 1114
Joined: 21 Aug 2006, 17:44:40

Postby ManoRevolver » 19 Jun 2007, 09:58:23

Gaap. Slotje :idea:.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby BDT » 19 Jun 2007, 11:16:34

Sjim wrote:ja en die leeft nog 8)
Komt nog nioewe shit uit en is ook te koop bij bart smit

DREAMDEAT


Echt grappig, iemand die games koopt bij Bart Smit. Hoe diep moet je dan zakken ;)

Gelukkig heeft het jongetje wel geld voor een PS3 waar geen games op uitkomen. Leuk ook de wetenschap dat ie niet roept dat de PS2 dood is. (want dat is ie dan zeker, in zijn wereld)

Ga wijfen verzieren yo haha

idd wat mano zegt: het is best grappig wat ie zegt. 12 jaar en denken dat je de shit bent, terwijl z'n onderbroeken nog door zijn moeder gekocht worden :lol:
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby Robin » 19 Jun 2007, 12:09:30

Wat is er mis mee om games bij bartsmit te halen? Of je ze nou bij e-plaza haalt of free recordshop, toys rus, intertoys. Het gaat toch alleen maar dat je aan die games kan komen. BTW Sjim als je je ps2 weggooid kan je hem ook aan mij geven hoor, kan er nog wel een gebruiken.
Bezit: Sega Dreamcast, Sony PS2 & PS3
Robin
 
Posts: 639
Joined: 20 May 2003, 16:10:34
Location: Netherlands

Postby Johnwayne » 19 Jun 2007, 15:48:39

Er is eindelijk wat leven op dit eigenlijk helaas dode forum :wink:
Tsja jammer dat het dan weer zo moet.Vraagje heeft iemand een oplossing voor als je controllerport het niet goed doet. En het liefst niet met teveel technische details komen,ik ben totaal niet technisch. :oops:


En er is niks mis mee met spelletjes kopen bij de BS,heb me n64 er nog gehaald 8)
Johnwayne
 
Posts: 23
Joined: 19 Jun 2007, 15:43:00

Postby F-zero » 19 Jun 2007, 17:27:17

Waarom ga je in godsnaam op die troll in. Hij weet waarschijnlijk niet eens wat een DC is maar komt gewoon wat roepen om stennis te schoppen. DREAMDEAT dat geeft al aan dat we hier met een kansarme analfabeet van doen hebben. Vriendinnen? He/she/it heeft zelf in no way ooit een vrouw gehad... want of het is 12 of het is dus kansarm. Of een combinatie van die 2, wat betekent dat de Darwin Award misschien van toepassing gaat komen.

Je moet knuppeltjes als hem gewoon gebruiken om je frustraties na bijvoorbeeld een klote werkdag op bot te vieren. Dus je scheldt hem verrot, en je zegt hem dat ze de nageboorte hadden moeten bewaren ipv hem. Een beetje dat werk.

Als hij daar op ingaat, dan trapt ie in zijn eigen val. En anders heb je gewoon lekker je gal gespuwd.

Van mij mag ie blijven.
F-zero
 
Posts: 1609
Joined: 30 Apr 2004, 21:15:29
Location: Netherlands

Postby blackdragon » 19 Jun 2007, 17:39:07

Johnwayne wrote:Er is eindelijk wat leven op dit eigenlijk helaas dode forum :wink:
Tsja jammer dat het dan weer zo moet.Vraagje heeft iemand een oplossing voor als je controllerport het niet goed doet. En het liefst niet met teveel technische details komen,ik ben totaal niet technisch. :oops:


En er is niks mis mee met spelletjes kopen bij de BS,heb me n64 er nog gehaald 8)


Ben je hier al vaker geweest? Op je eerst zin terug te komen ;)

En ja probeer het schoon te maken werkt dat niet, zou je het even kunnen open schroeven en bekijken. Mocht je niks vinden is een andere controller poort ook nog een oplossing, maar aangezien je niet zo technisch bent kan je het beter door iemand laten bekijken die dat wel is.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Johnwayne » 19 Jun 2007, 23:24:40

Tijdje geleden,dc tijd 8) . Daarna eigenlijk niet meer teruggeweest(nadat de games van Sega steeds slechter werden,en ik niet meer zoveel games speelde)
Nu weer langzamehand opgepakt,en de Dc is simpelweg nog steeds vet. Maaruh thx voor advies,ken je toevallig winkels die repareren? 2e port is n.l defect :?
Johnwayne
 
Posts: 23
Joined: 19 Jun 2007, 15:43:00

Previous

Return to 1. Dreamcast

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group