Zombie Revenge

Bespreek alles over de Sega Dreamcast. Hoewel de console niet echt meer leeft, blijven de reeds verschenen games interessant genoeg om over te discussiëren.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Zombie Revenge

Postby Loempiavreter » 15 May 2007, 14:56:19

Is het iemand eens gelukt dit spel uit te spelen? Met 15 continues op Very Easy en ik kom niet verder dan die House of the Dead level. Vooral die Zombie's met Shotgun of Machinegun met z'n 4en tegelijk vind ik niet te doen..
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby blackdragon » 15 May 2007, 14:59:46

Uitspelen is me niet gelukt, weet wel dat ik op het laatste gedeelte ben gekomen maar dat steeds niet kon halen. Game is hartstikke moeilijk maar ook erg leuk.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Loempiavreter » 15 May 2007, 15:03:26

blackdragon wrote:maar ook erg leuk.


Dat zeker, leuke multiplayer game eigelijk, erg ondergewaardeerd.
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby Sen » 15 May 2007, 17:37:06

Ik dacht dat ik het uiteindelijk uitgespeeld had, bijna zeker. Heb het wel heel vaak moeten proberen. Meestal strandde ik ergens in het HOTD level.
Nothing is ever forgotten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby F-zero » 17 May 2007, 13:16:38

Met 15 continues op Very easy moet ik het haast wel kunnen uitspelen, want ik speel hem op Normal uit met 9 continues.

Maar je moet dit spel masteren. Er zijn ook verscheidene secrets in levels zoals health replenish en sterke wapens. Ook Blocken is erg belangrijk. Ik heb het spel maanden gespeeld, steeds met 1 continue en ik werd beter en beter. Het HOTD level kan ik wel met 1 credit bereiken. Wat ook helpt is een arcade stick want deze game is niet echt gemaakt voor de controller.

Daarom is dit 1 van mijn favoriete DC games; je moet hem leren.

Zombies met shotgun en machinegun moet je meteen met een dashing attack neerslaan. Zij zijn prioriteit. En dan vooral eerst degene neerslaan die aanstalten maakt om te schieten.
F-zero
 
Posts: 1609
Joined: 30 Apr 2004, 21:15:29
Location: Netherlands

Postby Loempiavreter » 18 May 2007, 14:32:36

F-zero wrote:Met 15 continues op Very easy moet ik het haast wel kunnen uitspelen, want ik speel hem op Normal uit met 9 continues.

Maar je moet dit spel masteren. Er zijn ook verscheidene secrets in levels zoals health replenish en sterke wapens. Ook Blocken is erg belangrijk. Ik heb het spel maanden gespeeld, steeds met 1 continue en ik werd beter en beter. Het HOTD level kan ik wel met 1 credit bereiken. Wat ook helpt is een arcade stick want deze game is niet echt gemaakt voor de controller.

Daarom is dit 1 van mijn favoriete DC games; je moet hem leren.

Zombies met shotgun en machinegun moet je meteen met een dashing attack neerslaan. Zij zijn prioriteit. En dan vooral eerst degene neerslaan die aanstalten maakt om te schieten.


Tot zover snapte ik het wel, maar met Dreamcast controller is ie niet echt fijn te spelen. Zijn die secret rooms zo belangrijk dan, ik weet er nu wel een paar te vinden, maar of het nou handig is om erin te gaan. Meestal komt er ook een horde zombie's.
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby zendar » 18 May 2007, 16:35:13

Volgens mij is het bij de meeste spellen zo dat, als je veel vijanden tegenkomt, je in de goede richting zit :wink:
C64, Pong, 2600 junior, Jaguar, Lynx II, Nes, Snes, PSX
Supervision, MegaDrive II, Saturn, Dreamcast, DS Lite, Wii
Image
User avatar
zendar
Super Segaforum user
 
Posts: 1114
Joined: 21 Aug 2006, 17:44:40

Postby F-zero » 18 May 2007, 20:47:48

Er zijn wel een paar goede rooms ja. Vooral die waarbij je je health terugkrijgt (in Level 1 bijvoorbeeld, mocht je in het begin geraakt worden).

Het is ook een kwestie van het juiste wapen kiezen. Die From dusk till dawn drill moet je bijvoorbeeld laten liggen tenzij je kwetsbaar wilt zijn. Die Desperado koffers gebruik ik ook niet. Double handgun en hatched zijn ook doelloos, Shotgun en machinegun zijn altijd goed.

De lastigste stukken zijn imo de trein met die 4 dwergen (maar die kun je volgens mij omzeilen door daar die secret room in te gaan) en die drukke kamer vlak voor die grote slime boss (moet je clockwise om iedereen heenrennen, krat stuk maken en snel die grenade gooien.. maar dat is best wel tricky). Het laatste level is 1 grote lastpak, daar gaan mijn continues er ook door dankzij die klote laserattacks.
F-zero
 
Posts: 1609
Joined: 30 Apr 2004, 21:15:29
Location: Netherlands

Postby Loempiavreter » 19 May 2007, 12:17:24

F-zero wrote:Het is ook een kwestie van het juiste wapen kiezen. Die From dusk till dawn drill moet je bijvoorbeeld laten liggen tenzij je kwetsbaar wilt zijn. Die Desperado koffers gebruik ik ook niet. Double handgun en hatched zijn ook doelloos, Shotgun en machinegun zijn altijd goed.

Die drill vind ik wel handig, maar dat komt misschien omdat ik 2 player doe ipv van 1?

F-zero wrote:
De lastigste stukken zijn imo de trein met die 4 dwergen (maar die kun je volgens mij omzeilen door daar die secret room in te gaan)


Maar als je die hebt gedaan klim je toch gewoon weer naar boven (richting de 4 irritante dwergen)?
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13


Return to 1. Dreamcast

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 16 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group